No Ricardo Rosset ei tietenkään ollut kuljettajana F1-sarjan parasta luokkaa, vaikkakin tarpeeksi hyvä kuitenkin F1- kuljettajaksi, kun kerta ajoi siellä.
Mutta Lola- tiimin toinen kuljettaja, Rossetin tiimikaveri, oli tehnyt kovaa jälkeä kartingissa ja pienemmissä Formula-luokissa.
Kyseessä...