En tosissaan sanonut, mutta ihme, jos saavat heti paketin toimimaan.
Toisaalta kumma, että ottivat tuon paketin käyttöön Monacossa (juujuu, piti ottaa jo viikko sitten), kun vanha auto oli just parhaimmillaan hitailla vetopitoradoilla.
Tässä koko Mersu-stoorissa nollapodien kanssa tulee hyvin ilmi se, ettei tietokoneet ja simulaatiot kuitenkaan toimi, kuten ratatestaaminen. Vielä tällä kaudellakin, Mersu sai simulaatioista tuloksen, jonka mukaan heidän autonsa oli nopeampi kuin Red Bullin.
Ei ole kauheasti luottoa Fordiin, jos jotenkin oikeasti sekaantuvat moottorin suunnitteluun. Toivotaan että Red Bull rakentaa ne, kuten aiottua ja lyödään Fordin logo sylinterinkanteen.
Kuten edellä sanoin, niin mulle on ihan sama vaikka kaikki ajais kaiteisiin, kunhan eivät loukkaa itseään.
Mutta FIA on ylivarovainen kuten ehkä olet huomannut?
Se että nyt vedät jotain suomalaisia tähän, niin on epärelevanttia. Vaikka soffalla kuinka toivoisi, niin ei sillä ole mitään...