Hakutulokset

  1. Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Toisinaan keskusteluissa halutaan painottaa myös vanhoja saavutuksia, joten ei kannata pois sulkea edes Jacques Villeneuvea tai Mario Andrettia.
  2. Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Pahoin pelkään, että Bottaksen näytöt eivät ole riittäviä. Etuna voi nähdä mittavan kokemuksen ja hauskaksi rakennetun henkilöbrändin, mikäli se soveltuu tallin sponssien markkinointistrategiaan.
  3. Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Renkaiden optimointia ajatellen olet varmaankin oikeassa. Kuitenkin tilanne oli mainitsemasi kahdeksan kierrosta aikaisemmin se, että Bottas ajeli tukevasti viimeisellä sijalla. Siksi radalla roikottaminen turva-autoloton toivossa käy ainakin minun järkeeni.
  4. Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Huonohan se Sauberin taktiikka Bottakselle oli, eikä talli Zhounkaan osalta ihan nappiin osunut. Tuskin mikään muukaan taktiikka olisi nostanut Bottasta parempaan sijoitukseen.
  5. Valtteri Bottas - Voittava Suomen Ikioma 'Lill-Lövis' vai Mestaruudeton Siipimies?

    Sauberilla oli kyytiä Vegasissa, sen todisti Zhoun tavanomaista vahvempi suoriutuminen. Kova kuski olisi jahdannut pistesijaa ihan tosissaan, veikkaan.
  6. Sergio Perez - ¡Viva México! (vol 2.)

    Kai tämä on sarkasmia?
  7. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Täytyy vielä kisasta nostaa sellainen huomio, että Zhoulla oli vauhtia aikamoisen hyvin läpi koko kisan. Sauberin taktiikka ei ehkä onnistunut parhaalla tavalla. Toinen stoppi tehtiin liian myöhään, mutta eroa viimeiseen pistesijaan jäi silti vain kymmenisen sekunttia. Varmaankin on niin, että...
  8. Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

    Itsehän kai päätit aiheesta nostalgiseen kirjoittaa?
  9. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Verstappen varmistaa maailmanmestaruuden. Russell voittaa. Hulkenberg ja Tsunoda pisteille. Agendafoorumistien synkkä sunnuntai.
  10. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Toivottavasti Hamilton muistaa kalkuloida autonsa painoa samalla kun tykittää menemään vanhoilla kumeilla. Ettei tee yhtä raskasta virhettä kuin Russell Spa:ssa
  11. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Olin jo ihan varma että seinät tulee vastaan jollekin kolmikosta
  12. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    No ainakn olisi tullut kisa tallikaverin kanssa. Russell kontrolloi johtoa, tuskin painaa tåysillä.
  13. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Zhou on ollut tähän asti todella kilpailukykyinen Las Vegasissa. Hyvä aika-ajo, terävä startti ja aivan kilpailukykyisiä kierrosaikoja koko ajan kisassa. Tälläistä ei olla nähty Sauberin kuljettajilta juurikaan tällä kaudella. No, vasta ollaan puolessa välin kisaa.
  14. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Red Bullin kakkostallin autojen väritys muistuttaa kovasti kauden 2001 Sauberia.
  15. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Onko Russellin mersun pohjaan jäänyt jokin pussukka kiinni? Jotain väpättää vasemman ponttoonin alapuolella.
  16. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Video ei jostain syystä näy kännykälläni. Onkohan sisältö sellaista minkä myötä voidaan murtaa myytti, että kuljettaja olisi vastuussa ratin kääntämisestä ja polkimien painamisesta?
  17. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Olikohan asfaltti kylmempi Hamiltonille kuin muille?
  18. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Huom! Toton naamakirjaa pitävät fanit. Ei irronnut hymyä ukolta.
  19. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Gasly taikoi kanin hatusta!
  20. Formula 1 - 2024 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

    Rata sabotoi Hamiltonin kierroksen.
Ylös