Taitaa olla Mersun keino päästä imupohjan aiheuttamasta pompotuksesta, joka sitten lyö näpeille kanttareiden yli (ja radan pomppujen) ajaessa. Tiedä sitten mitä kaikkea siitä pohjasta on jäykistetty, kun Lewis sanoo, että huonoin auto 2009 jälkeen millä ajanut.