Jos tämä on oikeasti suoritustaso, niin sietäisi kyllä kenkää tullakin. Yksi Cadillac-pomojen perusteluista Bottaksen palkkaamiselle taisi olla aika-ajotaidot, joka ei nyt oikein realisoidu sekään, kisoista puhumattakaan.
Toivottavasti nyt on joku runkovika tms selkeä syy vaisuuden taustalla...