Hakutulokset

  1. Kalle Rovanperä ja Tuukka Taponen. Seuraavat suomalaiset supertähdet autourheilun kuninkuusluokassa F1:ssä? 🏁🏎

    Todennäköisesti näin, mutta olisihan tuo ainutkertainen tilaisuus nähdä mihin asti tuommoisella projektilla voisi yltää
  2. Kalle Rovanperä ja Tuukka Taponen. Seuraavat suomalaiset supertähdet autourheilun kuninkuusluokassa F1:ssä? 🏁🏎

    Toivottavasti riittää vielä paukut formulaprojektiin. Toyotan satsauksestahan tuo lienee kiinni. Mikään muu vaihtoehto ei ainakaan samanlaista mielenkiintoa herätä.
  3. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Tämmöinen loputon suohan se aina on kun lähdetään mielivaltaisesti päättämään millon se auton hyvyys määritellään paremmin suoriutuvan kuskin mukaan ja milloin huonomman. Saa käännettyä kaikki tilanteet juuri niin päin kun haluaa.
  4. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Noh, eri taktiikka kun muilla selittää tietysti.. Kyllähän sitä pitääkin ajaa reilusti kovempaa jos meinaa yhden stopin enemmän tehdä kun muut. Sinänsä harmi tuo vsc, että olisi tosiaan ollut kiva nähdä tuo taistelu voitosta.
  5. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Tämmöiset agendat valitettavasti vähän aina nykyisin mieleen tulee.. sellaiseksi suhmuroinniksi valitettavasti touhu mennyt.
  6. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Harmi Antonellin kannalta, mitta mm-taiston kannalta oikein kiva.
  7. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Norris ollut hyvin mersujen vauhdissa, mutta voi toki vähän hämätä jos Russell ollut tulppana edessä. Piastri aivan lapanen.
  8. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Russell ollut kyllä vaisu taas pirteän eilisen jälkeen. Antonellilla kyytiä reilusti enemmän.
  9. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Bottas taas valovuoden Pereziä perässä
  10. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Russelilta myös tärkeä onnistuminen vaihteeksi. Josko se tästä vielä mestaruustaisto vähän elpyisi.
  11. Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

    Ei liene Barcelonassa varsinkaan minkäänlainen ongelma saada ajettua riittävän lämpöiseksi.
  12. Ferrari 2026: Kuskien pitäisi puhua vähemmän ja markkinoida autoa lujempaa

    Eipä kyllä olisi ennen kautta ihan heti arvannut että Hamilton komeilisi mm-kakkosena tässä vaiheessa kautta. Aika yllättävää kyllä sinänsä, viime kautta pirteämpi toki ollut, mutta kuitenkin vauhdillisesti pääosin Leclercin takana. Hyvin on siis onnistunut ainakin pääosin maksimoimaan...
  13. #63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

    En nyt Georgen varhaisempaa uraa hirveän tarkkaan tunne, mutta oletan että aika "voitosta voittoon" tämäkin on junnusta asti kulkenut. Varmaan ensimmäisiä kertoja kun ollaankin helisemässä tallikaverin kanssa, niin voihan siinä olla vähän käsittelemistä. Eikä tietysti auta se, että ei ole...
  14. Cadillac 2026: MURICAAA

    Nuo kuskin vaihdot kesken kauden on kyllä niin harvinaista herkkua että en millään jaksa uskoa. Mutta hyvin on kyllä Checo kieltämättä osakkeitaan tuolla Cadillacin raakileella onnistunut nostamaan.
  15. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Jos tämä on oikeasti suoritustaso, niin sietäisi kyllä kenkää tullakin. Yksi Cadillac-pomojen perusteluista Bottaksen palkkaamiselle taisi olla aika-ajotaidot, joka ei nyt oikein realisoidu sekään, kisoista puhumattakaan. Toivottavasti nyt on joku runkovika tms selkeä syy vaisuuden taustalla...
  16. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Taitaa kertoa kyllä vähän omaa tarinaansa ohittamisen vaikeudesta tuo Checon sijoitus.
  17. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Bottaksen suorittaminen on valitettavasti kyllä vähän surullista. Olipa nyt sitten syyt missä tahansa, niin Perez on kuitenkin jo useamman kerran ainakin hetkellisesti pystynyt vääntämään ihan hyvilläkin sijoilla, kun Vale vetelee jatkuvasti jonon hännillä.
  18. Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP

    Menee vähän Antonellilla junnumaiseksi höntyilyksi nyt.
  19. Mercedes-AMG Petronas 2021

    Nämä kaverit on kuitenkin käytännössä viettänyt lapsuutensa ja nuoruutensa kilparadalla. Aika vähäinen se määrä loppujen lopuksi on mitä formulalla pääsee kauden aikana rataa kiertämään, niin sikäli ihan ymmärrettävää että ajohaluja voisi riittää muuallekin. Etenkin jos vielä säännöt on tehnyt...
  20. #3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

    Aika nollauutinen siinä mielessä, että melko lailla jokaiselta tallipomolta tämän pallon päällä lajista tai tapahtumasta riippumatta saisi kyllä saman vastauksen kysyttäessä kiinnostaisiko ajattaa Maxia tiimissään.
Ylös