Ja nämäkin luvut ovat vasta alkua, Hamilton voitottomana tippuu normaalien kuolevaisten joukkoon kun taas Verstappen omilla luvuillaan gridin parhaana.Nyt meni Verstappen voittoprosentissa Hamiltonin ohitse. Ver (59/192=30,7%) Ham (103/339=30,4%). Ei yhtään hullumpi suoritus.
Yllättävän pieni ero, 11 voittoa. Kun ottaa huomioon että tällä ajalla Hamilton on ajanut ylivoimaista Mersua viiden kauden verran ja Max ehtinyt alaikäisenä harjoittelemaan Toro Rossolla yli yhden kauden verran.Max on ajanut nyt 192 kisaa ja näistä Hamilton on voittanut 70 ja Verstappen itse 59.
67,2 % siis kun jompi kumpi on juhlinut. Yhteisistä kisoista Hamiltonin kanssa prosentti on vielä piirun suurempi, kun Hamiltonin väliin jääneen kisan voitti Perez.
Piti muuten katsoa Prostin ja Sennan tilastot. Yhdessä 140 kisaa, joista Prost voitti 41 ja Senna 36. Prosentti siis 55.
Hiukan yllättävä tilasto. Onko Hamiltonilla todella noin monta voittoa enemmän kuin Verstappenilla vaikka on ollut samaan aikaan viidessä tiukassa mestaruuskamppailussa, ja lisäyksenä vielä ajanut kolme kautta voittoon kykenemättömällä autolla?Max on ajanut nyt 192 kisaa ja näistä Hamilton on voittanut 70 ja Verstappen itse 59.
67,2 % siis kun jompi kumpi on juhlinut. Yhteisistä kisoista Hamiltonin kanssa prosentti on vielä piirun suurempi, kun Hamiltonin väliin jääneen kisan voitti Perez.
Hamilton on Hamilton. Silti jäätävää jälkeä Maxilta. Itse en olisi koskaan uskonut että pystyy saavuttamaan sen mitä on jo saavuttanut. Jos suoritukset jatkuvat tätä mallia, niin itse alan kohta olemaan sillä kannalla että Verstappen on mahdollisesti jopa historian paras Red Bull kuljettaja, tällä hetkellä Vettel vielä jonkunverran edellä, mutta ei paljoa.Max on ajanut nyt 192 kisaa ja näistä Hamilton on voittanut 70 ja Verstappen itse 59.
Piti muuten katsoa Prostin ja Sennan tilastot. Yhdessä 140 kisaa, joista Prost voitti 41 ja Senna 36. Prosentti siis 55.
Ketuttaako kun Hulkenbergilla isoimmat munat jämätallien kuskeista? Albonia ja Bottasta kovemmin tykittää.Siinä on Hulkenbergille miettimistä voittoprosenteista.
(Ja miksei ole koskaan päässyt voittaja-autoon)
Auto on kyllä myös tällä hetkellä parempi kuin Sauber tai Williamd. Magnussen on tällöin kaudella täysin kädetön kun taas pari kautta sitten oli varsin mainio. Kevinillekin kun antaa sopivan auton, tulosta tullee.Ketuttaako kun Hulkenbergilla isoimmat munat jämätallien kuskeista? Albonia ja Bottasta kovemmin tykittää.
Mitä minulla ja mielipiteelläni on tekemistä tässä asiassa? Keskity keskustelemaan aiheesta äläkä keskustelijoista, jos osaat.Ketuttaako kun Hulkenbergilla isoimmat munat jämätallien kuskeista? Albonia ja Bottasta kovemmin tykittää.
Sitä, että pidät ukkoa ihan luuserina, ja nyt se ajaa Haasilla kuin Russeli ikään.Mitä minulla ja mielipiteelläni on tekemistä tässä asiassa? Keskity keskustelemaan aiheesta äläkä keskustelijoista, jos osaat.
No keskustele siitä äläkä muista keskustelijoista.Sitä, että pidät ukkoa ihan luuserina, ja nyt se ajaa Haasilla kuin Russeli ikään.
No sitähän minä yritän tässä kertoa, että kaikkien aikojen kovin ilman podiumia jäänyt kuski.No keskustele siitä äläkä muista keskustelijoista.
Yhtä hienoa kuin kuka kuiskaa koviten.No sitähän minä yritän tässä kertoa, että kaikkien aikojen kovin ilman podiumia jäänyt kuski.