1x2 - Eurooppa

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Veikkausaikaa aika-ajoon asti.

Aika-ajo
Red Bull - McLaren
Williams - Ferrari
Renault - Brawn
Toyota - Toro Rosso
BMW Sauber - Force India

Kisa
McLaren - Williams
Toyota - Brawn
Red Bull - Ferrari
BMW Sauber - Renault
Toro Rosso - Force India

Vai pitäiskö tää jo haudata, kun ei Nickiä näy eikä muutkaan ole pisteitä laskeneet?

SOKO

Well-known member
Aika-ajo
2-1-2-1-1

Kisa
1-2-1-2-2

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyllähän Nick oli vasta keskiviikkona käynyt postaamassa mm. tänne, joten kyllä hän foorumilla liikkuu. Tiedä sitten miksi ei ole kiinnostunut veikkauksestaan...
Pistin privaa...jollei vastaa ja ala jotain tapahtua, niin joku saa toden teolla laskea pisteet ja hoitaa tämän jatkossa, tai minä en ainakaan ala...

Vice

Reality bites
Kummastusta herättää enemmänkin se, että 1x2 tuntuu keräävän edelleenkin suht hyvin veikkaajia... vaikkei järjestäjää ole kiinnostanut koko juttu puoleen vuoteen ja mitään infoa ei tule mistään. Talk about loyalty.

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Kyllähän Nick oli vasta keskiviikkona käynyt postaamassa mm. tänne, joten kyllä hän foorumilla liikkuu. Tiedä sitten miksi ei ole kiinnostunut veikkauksestaan...
Ei ole oikein ollut kiinnostusta. Olen pahoillani. :(

Enkä aio ainakaan näillä näkymin jatkaa. Joku muu saa puolestani käyttää ideaa hyväkseen.

-edit- Itseasiassa kiinnostus loppui jo alkukaudesta, mutta ajattelin "sinnitellä" tämän kauden veikkaajien takia, mutta sitten se vain jotekin jäi. Ensi vuonna olen sitten armeijassa, joten silloin en olisi muutenkaan pystynyt veikkausta pitämään.

Niin, ja tämä ei johdu kenestäkään teistä.

-edit- Nyt kun huomaan kuinka suosittu veikkaus edelleen on, sen lopettaminen harmittaa. Mutta, kuten sanottu, ei ole oikein ollut kiinnostusta.

-edit- Toivottavasti tämä ei kuulosta selittelyltä.

Viimeksi muokattu: