2-Div.8.osakilpailu Monza

Mikko.R

Well-known member
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
67
Sijainti
a galaxy far far away
HUOM!!!! HUOM!!!! HUOM!!!! HUOM!!!! HUOM!!!! HUOM!!!! HUOM!!!! HUOM!!!!

Kakkos divarin monzan osakilpailu siirretään viikolla ja ajetaan siis näin ollen torstaina 24.4. klo.21.00. Tämä siksi että vaikuttaa vahvasti siltä että näin pitkää viikonloppua edeltävänä torstaina ei kuutta autoa saataisi lähtöviivalle...
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
koitetaan saada 6 autoa viivalle.. jokainen joka mielellään tulisi kisaan tänään, nostaa kätensä näin:

O/

koitetaan saada kisa aikaan!
oma osallistumiseni:

O/

<small>[ 17-04-2003, 16:38: Message edited by: Joni Hakkarainen ]</small>
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Tänään virallinen kisa!!! 24.4.2003 klo 21.00 alkaen. Kaikki mukaan.

<small>[ 24-04-2003, 19:06: Message edited by: Pasi73 ]</small>
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Veikkaan että tänään T1:ssä rytisee, mutta toivottavasti olen väärässä. :D
 

Mikko.R

Well-known member
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
67
Sijainti
a galaxy far far away
Track: Monza Thu Apr 24 22:09:11 2003

PRACTICE TIMES

Pos No Driver Team Nat Time Diff Laps
1 17 Jarmo Jaskari Eagle FIN 1m28.648s 14
2 10 Aki Haviala Lotus USA 1m29.394s 00.746s 4
3 4 Mikko Raman Brabham FIN 1m29.396s 00.748s 16
4 16 Sami Janhunen Ferrari FIN 1m29.402s 00.754s 14
5 11 Mc Raka Honda FIN 1m29.611s 00.963s 14
6 8 Antti Levoska Honda FIN 1m29.698s 01.050s 10
7 15 Markus Majanen Ferrari FIN 1m30.066s 01.418s 17
8 9 Joni Hakkarainen Eagle FIN 1m30.477s 01.829s 15
9 3 Santtu Tiilikainen Honda FIN 1m30.500s 01.852s 16
10 6 Ville Rahja Cooper FIN 1m30.619s 01.971s 2
11 2 Samuli Ikaheimo Brabham FIN 1m31.636s 02.988s 13
12 18 Petri Partanen Eagle FIN 1m32.090s 03.442s 10
13 14 Mc Raka Lotus FIN No time No time 0

All times are official
Generated with GPL Replay Analyser

Track: Monza Thu Apr 24 22:09:11 2003

RACE RESULTS (After 21 laps)

Pos No Driver Team Nat Laps Race Time Diff
1 10 Aki Haviala Lotus USA 21 31m38.018s
2 16 Sami Janhunen Ferrari FIN 21 31m52.975s 14.957s
3 6 Ville Rahja Cooper FIN 21 31m56.035s 18.017s
4 4 Mikko Raman Brabham FIN 21 32m21.704s 43.686s
5 9 Joni Hakkarainen Eagle FIN 21 32m40.456s 1m02.438s
6 2 Samuli Ikaheimo Brabham FIN 21 32m41.172s 1m03.154s
7 3 Santtu Tiilikainen Honda FIN 21 32m42.647s 1m04.629s
8 17 Jarmo Jaskari Eagle FIN 21 32m43.738s 1m05.720s
9 15 Markus Majanen Ferrari FIN 20 31m45.805s 1 lap(s)
10 8 Antti Levoska Honda FIN 12 18m23.549s 9 lap(s)
11 11 Mc Raka Honda FIN 0 0m00.000s 21 lap(s)
12 18 Petri Partanen Eagle FIN 0 0m00.000s 21 lap(s)
13 14 Mc Raka Lotus FIN 0 DidNotStart 21 lap(s)

Race results are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

RACE FASTEST LAPS

Pos Driver Time Lap
1 Aki Haviala 1m28.600s 14
2 Jarmo Jaskari 1m29.302s 7
3 Sami Janhunen 1m29.932s 9
4 Mikko Raman 1m30.005s 18
5 Ville Rahja 1m30.087s 17
6 Joni Hakkarainen 1m30.174s 16
7 Samuli Ikaheimo 1m30.499s 21
8 Santtu Tiilikainen 1m30.686s 14
9 Antti Levoska 1m30.792s 12
10 Markus Majanen 1m30.873s 3
11 Petri Partanen No time
12 Mc Raka No time
13 Mc Raka No time

LEADERS

Driver Laps
Mikko Raman 1
Aki Haviala 2-21

Number of lead changes: 1
Number of leaders: 2

LAPS LED

Driver Laps led
Aki Haviala 20
Mikko Raman 1

HIGHEST CLIMBER

Driver Start Finish Change
Ville Rahja 10 3 7
Samuli Ikaheimo 11 6 5
Joni Hakkarainen 8 5 3
Santtu Tiilikainen 9 7 2
Sami Janhunen 4 2 2
Aki Haviala 2 1 1
Mc Raka 13 13 0
Petri Partanen 12 12 0
Mikko Raman 3 4 -1
Markus Majanen 7 9 -2
Antti Levoska 6 10 -4
Mc Raka 5 11 -6
Jarmo Jaskari 1 8 -7

ON TRACK LAPS

Driver Laps/Total Percent
Sami Janhunen (21/21) 100.00
Ville Rahja (20/21) 95.24
Aki Haviala (19/21) 90.48
Mikko Raman (18/21) 85.71
Santtu Tiilikainen (17/21) 80.95
Jarmo Jaskari (16/21) 76.19
Joni Hakkarainen (15/21) 71.43
Samuli Ikaheimo (13/21) 61.90
Markus Majanen (12/20) 60.00
Antti Levoska (12/12) 100.00

RACE LAPTIME CONSISTENCY
(first lap excluded)

Driver Avg Deviation Std Deviation Avg Laptime Laps
Antti Levoska 0.275 0.338 1m31.301s 12
Ville Rahja 0.340 0.391 1m30.688s 21
Sami Janhunen 0.381 0.446 1m30.656s 21
Aki Haviala 0.788 1.220 1m30.009s 21
Joni Hakkarainen 1.232 2.233 1m32.458s 21
Samuli Ikaheimo 1.284 1.598 1m32.386s 21
Santtu Tiilikainen 1.578 2.758 1m32.389s 21
Mikko Raman 2.848 4.086 1m32.244s 21
Jarmo Jaskari 5.385 7.816 1m33.308s 21
Markus Majanen 5.603 7.437 1m34.966s 20

All times are unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

Generated with GPL Replay Analyser

Track: Monza Thu Apr 24 22:09:11 2003

Driver: Mikko Raman - Brabham

Practice laps
Lap 1: 1m34.619s
Lap 2: 1m30.246s
Lap 3: 2m50.240s [Invalid lap]
Lap 4: 1m34.123s
Lap 5: 1m30.320s [Off the track]
Lap 6: 1m30.335s
Lap 7: 1m29.708s
Lap 8: 1m29.467s
Lap 9: 2m40.418s
Lap 10: 1m34.491s [Off the track]
Lap 11: 1m29.997s
Lap 12: 1m10.556s [Off the track, Invalid lap]
Lap 13: 1m37.372s
Lap 14: 1m30.084s
Lap 15: 1m30.035s
Lap 16: 1m29.396s

Race laps
Lap 0: 44.198s
Lap 1: 1m36.877s
Lap 2: 1m41.756s [Off the track]
Lap 3: 1m31.172s
Lap 4: 1m44.307s [Off the track]
Lap 5: 1m30.673s
Lap 6: 1m39.164s [Off the track]
Lap 7: 1m31.102s
Lap 8: 1m31.211s
Lap 9: 1m30.654s
Lap 10: 1m30.428s
Lap 11: 1m30.221s
Lap 12: 1m30.344s
Lap 13: 1m30.494s
Lap 14: 1m31.002s
Lap 15: 1m30.323s
Lap 16: 1m30.066s
Lap 17: 1m30.097s
Lap 18: 1m30.005s
Lap 19: 1m30.718s
Lap 20: 1m30.627s
Lap 21: 1m30.529s

Driver: Sami Janhunen - Ferrari

Practice laps
Lap 1: 1m36.400s
Lap 2: 1m30.443s
Lap 3: 1m30.524s [Off the track, Invalid lap]
Lap 4: 1m35.339s
Lap 5: 1m30.022s
Lap 6: 3m45.582s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 1m30.447s [Off the track]
Lap 8: 2m27.133s [Off the track, Invalid lap]
Lap 9: 1m30.128s
Lap 10: 1m29.822s
Lap 11: 3m09.759s [Off the track, Invalid lap]
Lap 12: 1m34.018s [Off the track, Invalid lap]
Lap 13: 1m38.234s
Lap 14: 1m29.402s

Race laps
Lap 0: 45.135s
Lap 1: 1m38.969s
Lap 2: 1m31.552s
Lap 3: 1m31.389s
Lap 4: 1m30.857s
Lap 5: 1m31.102s
Lap 6: 1m30.945s
Lap 7: 1m30.688s
Lap 8: 1m30.888s
Lap 9: 1m29.932s
Lap 10: 1m29.961s
Lap 11: 1m30.415s
Lap 12: 1m31.074s
Lap 13: 1m30.288s
Lap 14: 1m30.743s
Lap 15: 1m30.725s
Lap 16: 1m31.076s
Lap 17: 1m30.118s
Lap 18: 1m30.246s
Lap 19: 1m30.483s
Lap 20: 1m30.353s
Lap 21: 1m30.300s

Driver: Markus Majanen - Ferrari

Practice laps
Lap 1: 1m39.445s
Lap 2: 1m31.906s
Lap 3: 1m46.873s [Off the track]
Lap 4: 1m33.971s [Off the track]
Lap 5: 1m32.148s
Lap 6: 1m31.714s
Lap 7: 1m31.194s
Lap 8: 1m30.314s
Lap 9: 1m30.066s [Off the track]
Lap 10: 2m07.536s [Off the track, Invalid lap]
Lap 11: 1m36.761s
Lap 12: 1m32.369s
Lap 13: 1m31.207s
Lap 14: 1m39.377s [Off the track]
Lap 15: 1m30.162s
Lap 16: 1m34.903s [Off the track]
Lap 17: 1m30.218s

Race laps
Lap 0: 45.505s
Lap 1: 1m40.203s
Lap 2: 1m31.614s
Lap 3: 1m30.873s
Lap 4: 1m31.468s
Lap 5: 1m31.872s
Lap 6: 1m31.679s
Lap 7: 1m31.799s [Off the track]
Lap 8: 1m31.531s [Off the track]
Lap 9: 1m39.688s [Off the track]
Lap 10: 1m31.140s
Lap 11: 1m31.269s
Lap 12: 1m31.620s
Lap 13: 1m31.434s
Lap 14: 1m56.383s [Off the track]
Lap 15: 1m31.205s
Lap 16: 1m30.903s
Lap 17: 1m45.990s [Off the track]
Lap 18: 1m31.511s [Off the track]
Lap 19: 1m31.344s [Off the track]
Lap 20: 1m51.038s [Off the track]

Driver: Jarmo Jaskari - Eagle

Practice laps
Lap 1: 1m34.474s
Lap 2: 1m31.912s [Off the track]
Lap 3: 1m30.738s
Lap 4: 1m29.500s
Lap 5: 1m29.093s
Lap 6: 3m16.645s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 1m29.794s
Lap 8: 1m29.918s
Lap 9: 1m28.648s
Lap 10: 1m29.084s
Lap 11: 3m12.202s [Off the track, Invalid lap]
Lap 12: 1m29.373s
Lap 13: 1m29.266s
Lap 14: 1m29.547s

Race laps
Lap 0: 44.326s
Lap 1: 1m37.504s
Lap 2: 1m42.920s [Off the track]
Lap 3: 1m29.448s
Lap 4: 1m59.202s [Off the track]
Lap 5: 1m30.263s
Lap 6: 1m29.642s
Lap 7: 1m29.302s
Lap 8: 1m29.565s
Lap 9: 1m31.397s [Off the track]
Lap 10: 1m29.635s
Lap 11: 1m29.569s
Lap 12: 1m30.839s
Lap 13: 1m30.814s
Lap 14: 1m49.682s [Off the track]
Lap 15: 1m30.236s
Lap 16: 1m29.586s
Lap 17: 1m35.287s [Off the track]
Lap 18: 1m29.692s
Lap 19: 1m29.353s
Lap 20: 1m30.133s
Lap 21: 1m29.607s

Driver: Joni Hakkarainen - Eagle

Practice laps
Lap 1: 1m45.124s [Off the track]
Lap 2: 1m50.111s [Off the track]
Lap 3: 1m32.455s
Lap 4: 1m30.890s
Lap 5: 1m32.275s
Lap 6: 1m31.821s
Lap 7: 1m57.196s [Off the track]
Lap 8: 1m32.433s
Lap 9: 1m30.897s
Lap 10: 1m30.631s
Lap 11: 2m19.000s [Off the track, Invalid lap]
Lap 12: 1m40.142s
Lap 13: 1m30.974s
Lap 14: 1m30.477s
Lap 15: 1m36.371s [Off the track]

Race laps
Lap 0: 45.798s
Lap 1: 1m49.751s [Off the track]
Lap 2: 1m31.808s
Lap 3: 1m32.246s
Lap 4: 1m35.687s [Off the track]
Lap 5: 1m31.786s [Off the track]
Lap 6: 1m32.478s
Lap 7: 1m32.719s
Lap 8: 1m32.569s
Lap 9: 1m30.915s
Lap 10: 1m32.114s
Lap 11: 1m31.677s
Lap 12: 1m31.406s
Lap 13: 1m32.297s
Lap 14: 1m31.056s
Lap 15: 1m30.222s
Lap 16: 1m30.174s
Lap 17: 1m31.480s
Lap 18: 1m32.605s [Off the track]
Lap 19: 1m40.877s [Off the track]
Lap 20: 1m32.539s
Lap 21: 1m32.516s [Off the track]

Driver: Santtu Tiilikainen - Honda

Practice laps
Lap 1: 1m35.901s
Lap 2: 1m31.256s
Lap 3: 1m30.718s
Lap 4: 1m31.196s [Off the track]
Lap 5: 2m10.807s [Off the track, Invalid lap]
Lap 6: 2m45.611s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 1m30.685s
Lap 8: 1m30.860s
Lap 9: 1m30.507s
Lap 10: 2m28.616s [Invalid lap]
Lap 11: 1m30.736s
Lap 12: 1m30.500s
Lap 13: 1m30.517s
Lap 14: 1m30.692s
Lap 15: 3m01.598s [Off the track, Invalid lap]
Lap 16: 1m30.674s

Race laps
Lap 0: 46.125s
Lap 1: 1m53.002s [Off the track]
Lap 2: 1m31.783s
Lap 3: 1m31.477s
Lap 4: 1m43.409s [Off the track]
Lap 5: 1m30.839s
Lap 6: 1m32.215s
Lap 7: 1m31.341s
Lap 8: 1m31.360s
Lap 9: 1m33.210s
Lap 10: 1m31.095s
Lap 11: 1m31.213s
Lap 12: 1m32.558s [Off the track]
Lap 13: 1m32.523s
Lap 14: 1m30.686s
Lap 15: 1m31.365s
Lap 16: 1m30.886s
Lap 17: 1m30.999s
Lap 18: 1m31.603s
Lap 19: 1m35.490s
Lap 20: 1m30.805s
Lap 21: 1m32.927s [Off the track]

Driver: Mc Raka - Lotus

No practice laps

No race laps

Driver: Antti Levoska - Honda

Practice laps
Lap 1: 1m39.834s [Off the track]
Lap 2: 1m31.239s
Lap 3: 2m15.282s [Off the track, Invalid lap]
Lap 4: 1m30.493s
Lap 5: 1m37.474s [Off the track]
Lap 6: 2m17.850s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 1m30.472s
Lap 8: 1m29.990s
Lap 9: 1m29.698s
Lap 10: 1m47.641s [Off the track, Invalid lap]

Race laps
Lap 0: 45.282s
Lap 1: 1m38.216s
Lap 2: 1m31.317s
Lap 3: 1m31.247s
Lap 4: 1m31.228s
Lap 5: 1m31.061s
Lap 6: 1m31.418s
Lap 7: 1m31.904s
Lap 8: 1m30.965s
Lap 9: 1m30.999s
Lap 10: 1m31.850s
Lap 11: 1m31.534s
Lap 12: 1m30.792s

Driver: Samuli Ikaheimo - Brabham

Practice laps
Lap 1: 1m51.871s [Off the track]
Lap 2: 1m41.775s [Off the track]
Lap 3: 1m41.935s [Off the track]
Lap 4: 1m34.813s [Off the track]
Lap 5: 1m32.190s
Lap 6: 1m39.403s [Off the track]
Lap 7: 2m04.242s [Invalid lap]
Lap 8: 1m36.093s
Lap 9: 1m33.484s [Off the track]
Lap 10: 1m32.093s
Lap 11: 2m09.310s [Off the track, Invalid lap]
Lap 12: 1m42.772s [Off the track]
Lap 13: 1m31.636s

Race laps
Lap 0: 45.987s
Lap 1: 1m51.719s [Off the track]
Lap 2: 1m32.411s
Lap 3: 1m32.213s
Lap 4: 1m35.127s [Off the track]
Lap 5: 1m31.335s
Lap 6: 1m35.136s [Off the track]
Lap 7: 1m32.412s
Lap 8: 1m31.103s
Lap 9: 1m31.381s
Lap 10: 1m31.801s
Lap 11: 1m31.276s
Lap 12: 1m31.305s
Lap 13: 1m30.993s
Lap 14: 1m31.804s [Off the track]
Lap 15: 1m31.711s
Lap 16: 1m30.958s
Lap 17: 1m33.476s [Off the track]
Lap 18: 1m31.796s [Off the track]
Lap 19: 1m35.135s [Off the track]
Lap 20: 1m35.858s [Off the track]
Lap 21: 1m30.499s

Driver: Mc Raka - Honda

Practice laps
Lap 1: 1m41.875s [Off the track]
Lap 2: 1m53.713s [Off the track]
Lap 3: 1m30.293s
Lap 4: 1m30.445s
Lap 5: 1m31.368s
Lap 6: 1m58.936s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 1m34.304s
Lap 8: 1m30.483s [Off the track]
Lap 9: 1m36.948s
Lap 10: 1m30.051s
Lap 11: 1m29.611s [Off the track]
Lap 12: 1m37.372s [Off the track]
Lap 13: 2m35.764s [Off the track, Invalid lap]
Lap 14: 1m34.859s [Off the track]

No race laps

Driver: Petri Partanen - Eagle

Practice laps
Lap 1: 1m38.962s [Off the track]
Lap 2: 1m32.907s
Lap 3: 1m47.296s [Off the track, Invalid lap]
Lap 4: 2m10.140s [Off the track, Invalid lap]
Lap 5: 1m32.090s
Lap 6: 1m39.310s [Off the track, Invalid lap]
Lap 7: 1m38.702s
Lap 8: 1m42.774s [Off the track]
Lap 9: 4m27.075s [Invalid lap]
Lap 10: 1m09.491s [Off the track, Invalid lap]

No race laps

Driver: Aki Haviala - Lotus

Practice laps
Lap 1: 1m37.977s
Lap 2: 1m30.407s
Lap 3: 1m29.800s
Lap 4: 1m29.394s

Race laps
Lap 0: 44.264s
Lap 1: 1m37.837s [Off the track]
Lap 2: 1m30.358s
Lap 3: 1m30.633s [Off the track]
Lap 4: 1m31.305s
Lap 5: 1m31.090s
Lap 6: 1m29.164s
Lap 7: 1m29.741s
Lap 8: 1m29.533s
Lap 9: 1m29.602s
Lap 10: 1m29.645s
Lap 11: 1m29.610s
Lap 12: 1m29.649s
Lap 13: 1m29.730s
Lap 14: 1m28.600s
Lap 15: 1m29.217s
Lap 16: 1m29.507s
Lap 17: 1m28.974s
Lap 18: 1m29.862s
Lap 19: 1m29.805s
Lap 20: 1m29.609s
Lap 21: 1m34.547s

Driver: Ville Rahja - Cooper

Practice laps
Lap 1: 1m34.120s
Lap 2: 1m30.619s

Race laps
Lap 0: 46.213s
Lap 1: 1m40.321s
Lap 2: 1m31.390s
Lap 3: 1m31.189s
Lap 4: 1m31.310s [Off the track]
Lap 5: 1m31.305s
Lap 6: 1m30.758s
Lap 7: 1m30.793s
Lap 8: 1m30.333s
Lap 9: 1m30.817s
Lap 10: 1m31.057s
Lap 11: 1m30.963s
Lap 12: 1m30.701s
Lap 13: 1m30.454s
Lap 14: 1m30.471s
Lap 15: 1m30.449s
Lap 16: 1m30.292s
Lap 17: 1m30.087s
Lap 18: 1m30.313s
Lap 19: 1m30.396s
Lap 20: 1m30.187s
Lap 21: 1m30.500s

Generated with GPL Replay Analyser

Track: Monza Thu Apr 24 22:09:11 2003

LAP BY LAP RACE REPORT

Start of the race:
Mc Raka fails to make the start.
Polesitter Jarmo Jaskari in a Eagle leads the field as the flag drops.

Lap 1:
Santtu Tiilikainen overtakes Mc Raka.
Santtu Tiilikainen is in position 10 at the end of the lap.
Samuli Ikaheimo overtakes Santtu Tiilikainen.
Samuli Ikaheimo overtakes Mc Raka.
Samuli Ikaheimo is in position 9 at the end of the lap.
Ville Rahja overtakes Santtu Tiilikainen.
Ville Rahja overtakes Joni Hakkarainen.
Ville Rahja overtakes Mc Raka.
Ville Rahja is in position 7 at the end of the lap.
Markus Majanen overtakes Mc Raka.
Markus Majanen is in position 6 at the end of the lap.
Antti Levoska overtakes Mc Raka.
Antti Levoska overtakes Sami Janhunen.
Antti Levoska is in position 4 at the end of the lap.
Mikko Raman overtakes Aki Haviala.
Mikko Raman overtakes Jarmo Jaskari.
Mikko Raman is in position 1 at the end of the lap.
Jarmo Jaskari loses the lead.
The new race leader is Mikko Raman.
Mc Raka retires the Honda.
Petri Partanen retires the Eagle.

Lap 2:
Ville Rahja overtakes Jarmo Jaskari.
Ville Rahja overtakes Mikko Raman.
Ville Rahja is in position 5 at the end of the lap.
Markus Majanen overtakes Jarmo Jaskari.
Markus Majanen overtakes Mikko Raman.
Markus Majanen is in position 4 at the end of the lap.
Sami Janhunen overtakes Jarmo Jaskari.
Sami Janhunen overtakes Mikko Raman.
Sami Janhunen is in position 3 at the end of the lap.
Antti Levoska overtakes Jarmo Jaskari.
Antti Levoska overtakes Mikko Raman.
Antti Levoska is in position 2 at the end of the lap.
Aki Haviala overtakes Jarmo Jaskari.
Aki Haviala overtakes Mikko Raman.
Aki Haviala is in position 1 at the end of the lap.
Mikko Raman loses the lead.
The new race leader is Aki Haviala.

Lap 4:
Santtu Tiilikainen overtakes Jarmo Jaskari.
Santtu Tiilikainen is in position 9 at the end of the lap.
Samuli Ikaheimo overtakes Jarmo Jaskari.
Samuli Ikaheimo overtakes Mikko Raman.
Samuli Ikaheimo is in position 7 at the end of the lap.
Joni Hakkarainen overtakes Jarmo Jaskari.
Joni Hakkarainen overtakes Mikko Raman.
Joni Hakkarainen is in position 6 at the end of the lap.

Lap 6:
Ville Rahja overtakes Markus Majanen.
Ville Rahja is in position 4 at the end of the lap.

Lap 7:
Sami Janhunen overtakes Antti Levoska.
Sami Janhunen is in position 2 at the end of the lap.

Lap 9:
Jarmo Jaskari overtakes Santtu Tiilikainen.
Jarmo Jaskari is in position 9 at the end of the lap.

Lap 10:
Ville Rahja overtakes Antti Levoska.
Ville Rahja is in position 3 at the end of the lap.

Lap 11:
Mikko Raman overtakes Samuli Ikaheimo.
Mikko Raman is in position 7 at the end of the lap.

Lap 13:
Santtu Tiilikainen overtakes Antti Levoska.
Santtu Tiilikainen is in position 9 at the end of the lap.
Jarmo Jaskari overtakes Antti Levoska.
Jarmo Jaskari is in position 8 at the end of the lap.
Samuli Ikaheimo overtakes Antti Levoska.
Samuli Ikaheimo is in position 7 at the end of the lap.
Mikko Raman overtakes Joni Hakkarainen.
Mikko Raman overtakes Antti Levoska.
Mikko Raman is in position 5 at the end of the lap.
Markus Majanen overtakes Antti Levoska.
Markus Majanen is in position 4 at the end of the lap.
Antti Levoska retires the Honda.

Lap 14:
Santtu Tiilikainen overtakes Jarmo Jaskari.
Santtu Tiilikainen overtakes Markus Majanen.
Santtu Tiilikainen is in position 7 at the end of the lap.
Samuli Ikaheimo overtakes Markus Majanen.
Samuli Ikaheimo is in position 6 at the end of the lap.
Joni Hakkarainen overtakes Markus Majanen.
Joni Hakkarainen is in position 5 at the end of the lap.
Mikko Raman overtakes Markus Majanen.
Mikko Raman is in position 4 at the end of the lap.
What would become the fastest lap of the race is set by Aki Haviala.
The time is an impressive 1m28.600s.

Lap 17:
Jarmo Jaskari overtakes Markus Majanen.
Jarmo Jaskari is in position 8 at the end of the lap.

Lap 19:
Samuli Ikaheimo overtakes Joni Hakkarainen.
Samuli Ikaheimo is in position 5 at the end of the lap.

Lap 20:
Santtu Tiilikainen overtakes Samuli Ikaheimo.
Santtu Tiilikainen is in position 6 at the end of the lap.
Joni Hakkarainen overtakes Samuli Ikaheimo.
Joni Hakkarainen is in position 5 at the end of the lap.

Lap 21:
Samuli Ikaheimo overtakes Santtu Tiilikainen.
Samuli Ikaheimo is in position 6 at the end of the lap.

End of the race:
Aki Haviala wins the race 14.957s ahead of Sami Janhunen.
Last of the podium finishers was Ville Rahja,
finishing 18.017s behind the winner.

Finishing order and last lap info is unofficial
(Replay might have been saved before end of race)

Generated with GPL Replay Analyser
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Menipä sitten juuri niin huonosti kuin vain voi mennä. Harjoituksissa en meinannut päästä millään vauhtiin, mutta sain kuitenkin ajettua monta aikaa lähelle Ferrari-ennätystä. Kovempaa, eli alle 1.30 en pääse noilla säädöillä millään.

Kisan lähtö oli ok, pidin suurinpiirtein paikkani. Kun Raman ja Jaskari poistuivat edestä, tilanne oli varsin hyvä.

Auton säädöt olivat kisassa huonot, tai sitten en vain osaa ajaa. VJR ilmestyi vähitellen nöyryyttämään Cooperilla taustapeiliin. Vähän aikaa mentiin peräkkäin kunnes en enää pystynyt pitämään autoa radalla. En tiedä missä oli vika, mutta oli joka ainoalla kierroksella mennä T1:ssä kaiteisiin, vaikka ajoin välillä todella hitaasti.

Vähän myöhemminkin tilanne oli vielä aivan hyvä, olin viidentenä 10 sekuntia sekä eteen että taakse. Tulipa sitten se kierros kun spinnasin T1:ssä. Siinä meni kolme sijaa. Olin kahdeksas, ja ajomotivaatio oli nollissa. Edellämenevät olivat sen verran nopeita että kiinniajaminen ei ollut mahdollista. Ajoin vielä myöhemmin päin siltaa radan takaosuudella tietysti täysin turhaan. Lopussa spinnasin vielä kerran T1:ssä ja päätin jättäytyä kierroksella jotta ei tarvitsisi ajaa enää niin paljon kierroksia.

Lopputulos: 9. sija, eikä yhtään pistettä. Yhtään en olisi kyllä ansainnutkaan. Miten näin "helpolla" radalla voikin ajaa näin huonon kisan? Menen itseeni.
 

Zande

Active member
Liittynyt
29.10.2002
Viestit
37
Sijainti
Klaukkala, Suomi
Olipas taas kisa. Aika-ajoissa kokeilin muutamia eri säätöjä ja löysin lopulta sellaiset joilla oli helppo ja suhteellisen nopea ajaa. Kolme parasta aikaani sain ajettua 0.02:n sekunnin sisään, kunnollinen huippuaika vain jäi saamatta.

Kuten Hondalla yleensäkin, sain kisassa heikon startin ja joku ajoi heti takarenkaaseen ja spinnasin. Curva Granden jälkeen olin kuitenkin jo saanut muun joukon kiinni ja Lesmoon mentiin rinnakkain jonkun Cooperin/Eaglen kanssa. Uloskiihdytyksessä ilmeisesti tuli osuma ja lensin muutaman kerran katon kautta kerien ympäri -> shift+r.

Jossain kolmannen tai neljännen kierroksen paikkeilla yritin pääsuoran päässä ohitusta kun huomasin että edessä oli kaksi autoa poikittain. En nähnyt kunnolla jarrutuspaikkaa ja jouduin jarruttamaan sokkona -> seinään -> toinen auto perään -> komeat voltit mutta onnekkaasti pyörille alas ja matka jatkuu.

Jatkossa oli ohjelmaa lähinnä koneen lagatessa. Viimeiselle kierrokselle lähdettäessä päätti vielä pistää äänet pois päältä. Tästäkin huolimatta olisin pystynyt pitämään kuudennen sijan ellei vikassa mutkassa kone olisi uudestaan päättänyt lagata ja päästää Ikäheimoa ohi. Kuudennen sijan menetys ei tosin kauheasti harmita, sitäkin enemmän huolestuttavan hidas vauhti joka ei lupaa hyvää tiistain ykkösdivarikisaa varten.
 

Zoom

Well-known member
Liittynyt
9.12.2002
Viestit
57
Sijainti
Ñosé
Niin siinä sitten kävi ratin kanssa. Pitänee heittää tämä romu järveen (tai mereen) ja ostaa K-Raudasta uusi. yuck
 

Mikko.R

Well-known member
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
67
Sijainti
a galaxy far far away
Olihan taas kisa... Aika-ajossa päädyin tyytyväisin mielin kolmanteen ruutuun, brabi PB:n ajoin enkä paljon sen kovempaa olisi enää saanut puristettua. Jo aika-ajosta lähtien oli tiukkaa vääntöä kun 2-4. lähtöruudun erotti vain 0.008sec. ero.

Kisaan sain sitten aivan nappi lähdön ja ehdin t1:seen ensimmäisenä. reilua kierrosta myöhemmin kuitenkin jaskari päätti eliminoida vastuksensa :D ja auttoi mut tyylikkäästi kontista tuuppaamalla katolleen... eka Shift-ärrä. paria kierrosta myöhemmin ajeltiin jaskarin kanssa jälleen lähtösuoraa rinnakkain, jaskari liukui nätisti ohitseni mutta hätäili vähän turhaan linjan vaihdossa ja kilkkasi minut pihalle. Tästä tilanteesta tosin tarkemman katselun jälkeen sen verran että ei se ollut sen enempää jaskarin syytä kuin minunkaan... olisin mahtunut vielä väistämään reilusti ja näin ollen kolinalta oltaisiin voitu välttyä.

Muutamaa kierrosta myöhemmin sain hakkaraisen kiinni ja pääsinkin ohi... en vain meinannut saada häntä karistettua kannoilta... eagle tuli huolestuttavan kovaa ja monta kertaa olin jo varma että tällä kertaa en lähtösuoralla pysty enää pidättelemään... sitten kun sain taas ajorytmistä kiinni ja löysin jälleen mutkiin kunnon ajolinjat niin sain vedettyä hakkaraiseen parin sekunnin kaulan ja paria kierrosta myöhemmin hän ilmeisesti spinnasi ja nimi vaihtui takana.

Missään vaiheessa en himmaillut vaan täysiä ajoin maaliin asti ja siinä mielessä oon tietenkin tyytyväinen kisaan että hänniltä pääsin nousemaan neljänneksi ja repco pelitti kovassakin rasituksessa kuin unelma, konetta ei todellakaan säästelty tässä kisassa :D

Onnittelut Duunarille ja muille pallimiehille...
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Ihan ok kisa. Aika-ajoissa puristin niin lujaa kuin osasin, mutta tällä kertaa se riitti vasta neljänteen sijaan. Lähdössä en antanut Maranellon punaiselle oriilleni tarpeeksi leipää ja auto irtosi ruudukosta kuin mummo makuulta. Sen seurauksena Levoska pääsi ohi ja tipahdin viidenneksi.

Kierroksella kaksi edellä olleille Ramanille ja Jaskarille sattui joku haveri, ja nousin kolmanneksi Levoskan ollessa edelleen edelläni. Kierroksella seitsemän sain sitten Levoskan Hondan kiinni, ja laukkasin hepallani riisikipon ohi lähtösuoralla singoten autoni T1:ssä miltei kaiteeseen.

Sen jälkeen kotin vielä hieman puristaa kärjessä ajanutta Havialaa kiinni, mutta huomasin että en pysy millään perässä joten löysäilin hieman odotellen mahdollista virhettä. Takana olevat pysyivät turvallisesti 4 sekunnin päässä, lopussa Rahja pääsi 3 sekunnin päähän jolloin kiristin hieman vauhtia ja ajelin toisena maaliin.

Kuten kierrosajoista näkee, Haviala ajeli nopeampia aikoja kisassa kuin minä aika-ajoissa, joten tuhansien Tifosi-katsojien pettymykseksi ensimmäiseen voittooni ei juurikaan ollut mahdollisuuksia. Muuten kyllä pitää olla omaan suoritukseen tyytyväinen, sillä kisa meni ilman ensimmäistäkään osumaa tai pyörähdystä.

Onnea voittajalle ja kiitokset hostille.
 

Sajaja

Well-known member
Liittynyt
21.1.2003
Viestit
122
Sijainti
Seinäjoki, Finland
MONZA, mitäs siitä nyt kertois muuta kuin, tössimistä, tössimistä ja taas tössimistä.

Aa:t meni melko sekavissa tunnelmissa. Heti kierroksella 2 meinas tulla ensimmäiset rytmihäiriöt, kun olin pääsuoralla ohittamassa Tiilikaista, kun Mc.Räkä tuli varikolta Radalle. yuck Taisi välissä olla vielä yhden Eaglen mentävä aukko, kun pääsin välistä menemään. Olin kyllä varma, että nyt tuli kotkasta kanootti. Sain lopulta ajettu hyvän 1.28.6 ajan, jolla olin yllätyksenä paalulla.

Kisa, no joo. Ei kannata lukee eteenpäin, mutta jos väkisin haluat, niin tästä eteenpäin ei ole muuta kuin surkeata esitystä.
Sain taas kerran huonon lähdön, lähteä kun en osaa (sitäkään). Raman lähti kuin pyssyn suusta ja ajoimme T1:n peräkkäin kuin köyhän talon porsaat.
Ajatukseni oli ajaa Raman:n perässä niin kauan, että hän tekee ajovirheen, mutta sitten peileihin ilmestyi LOTUS. LOTUS! KUKA ? ja ajaa noin lujaa. Oli täysi työ pitää Haviala takanani ja sitten
kierroksella 2, takasuoran mutkassa Haviala tuli ihan konttiin kiinni ja haki ilmiselvästi ohituspaikkaa. Itse ajoin Raman:n perässä, taas kerran liian lähellä. Katsoin peileihin, että kummalta
puolelta Haviala ajaa ohitse ja samassa kun katsoin rataa, niin Raman oli suoraan edessä ja PAM. Kyllä otti päähän, taas Raman johon osun, kuten Meksikossakin. Löin päätäni rattiin. Sorry !
No, siitä jatkettiin matkaa kaikkien ensin ajettua ohitse. Kieroksella 4 sain Brabin kiinni ja yritin ohitusta pääsuoran päässä. Hoh hoijaa... käänsin liian aikaisin vasemmalle ja kuinkas ollakaan, vasen takapyörä osui ohitettavan oikeaan etupyörään ja eiku menoks. Niin, ohitettava oli kukas muuten kuin RAMAN ! :( Ei saakeli, ajattelin. Tää ei enää voi olla totta.
Vähin, mitä tilanteessa voin tehdä, oli se, että ajoin romuni radan varteen ja odottelin, että Raman pääsi shift+r turvin jatkamaan matkaa. Tämän jälkeen tein oman resettini ja lähdin perään. Kyllä ketutti. Oli lähellä, että en jättänyt koko hommaa siihen. Raman, onko autossasi joku magneetti joka vetää aina autoni sun autos päälle ? :D

Ajelin siinä sitten kierroksen pari ja kierroksella 9 sain Tiilikaisen kiinni, josta Raman oli jo päässyt ohitse. Lopuksi uskalsin yrittää tiilikaisesta ohitusta ja
Samalla kun taas saavutin Raman:a, niin eteeni tuli Ikäheimo, josta Raman tyylikkästi päästeli ohitse. Kun kerran kisa menee mettään, niin eihän se tähän jää.. Pääsen Ikäheimosta ohitse ja seuraan Hakkaraista ja Raman:a lähituntumassa.
Näen keltaiset liput ja auto leikkaavat sopivasti edessä ristiin ja ... FERRARI ! yuck Sekunnissa Ferkun pakoputkenpäät kasvoivat jalkapallon kokoisiksi ja Eaglen lähtonopeus oli tilanteessa noin 300 km/H.
Majanen oli spinnannut Ferrarillaan.

Reset ja matka jatkuu ja Majanen ehti edelle muiden mennessä jo puoli kierrosta edellä. Siinä sitä sitten ajelin taas tyhjällä radalla, kunnes kierroksella 17... tulen sillan ali ja Majasen Ferrari pöyrii radalla. Lukkojarrutus ja kuin ihmeen kaupalla en osu Ferrariin ja päästän peltiaitaan oikein kunnon kolinalla. On noi Eaglen ripustukset aika kestävät. :) Matka jatkui muutamaa sydämenlöyntiä vähemmällä.

Loppuksi sain viimeisellä kierroksella Hakkaraisen, Tiilikaisen ja Ikäheimon (järjestys ei välttämättä ole oikea) kiinni ja maaliin ajettiin peräkanaa kuin VR:n tavarajunan vaunut, sekunnin erolla. Sijoitus 8:s.

Nyt kyllä pitää mennä johonkin jooga-asentoon ja miettiä syntyjä syviä. Päätän viikolla osallistumisestani Span ja koko loppukevään kisoihin. Ei se, että tyrii oman kisansa, mutta jatkuvat kolaroinnit ja toisten kisojen pilaaminen pitää loppua.
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Tämä on sitä autourheiluviihdettä.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Sajaja, hyvä kisarapsa. wink

Nyt seuraavaan kisaan vaihdat autoa, BRM:llä on tosikivaa päästellä Spaan pitkiä takasuoria... tai Hondalla. :cool:

Älä ota turhaan ylimääräisiä paineita kisamenestyksen takia, aja kisa kerrallaan ja vaihda autoa välillä... älä odota virheetöntä kisaa itseltäsi, silloin on kisan jälkeen on paljon helpompi hyväksyä pikku mokat ja niitähän sattuu aivan varmasti ihan jokaiselle kuskille..

Jos tämäkään ei auta niin osta uusi ratti. GPL on aivan eri peli Act Labsin ratin jälkeen, jos vaikka vertaa Momon tai MS:n ratteihin. GPL-pelissä on ohjaustarkkuus kaiken a ja o. Siitä ei ollut tietoakaan ainakaan mun entisessä Act Labsissa. :D
 

Mikko.R

Well-known member
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
67
Sijainti
a galaxy far far away
Joo... kuule sajaja älä jää murehtimaan niitä kolarointeja... meillä on ollut koko kauden tiukkaa vääntöä keskenään ja muistaakseni mexicossa ajoin sun ylitse :D joten takaisin maksu hyväksyttäköön wink eli ei muuta ku kova vääntö päälle ja spa:ssa tavataan... ja jos mällätään ni mällätään sit kanssa kunnolla... saadaan parempaa video matskua :D ja siitä toisesta kolistelusta t1:sen liepeillä vielä sen verran että sulla oli aika hyvä linja mutta osaksi ainakin kolarointi johtui siitä että mulla oli brabissa semmoset säädöt että mutkissa pääsi kovaa mutta suorilla sai vääntää rattia kun naapurin mummoa että sai auton pysymään keula menosuuntaan päin... :D replaytä katsottuani huomasin että meikäläisen brabi haki myös aika lailla sun autoon päin joten ei kanneta kaunaa siitä osumasta... toisen meistä pitää vaan vaihtaa magneetin napaisuudet niin autot rupee hylkimään toisiaan:D

Pointti siis se että hyvää vääntöä on ollu koko kauden ja ainahan se vähän kolisee.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Official Press Release - 28.04.2003 14:32

The rumours are confirmed today! Unfortunately Dominic hided his Microsoft Sidewinder wheel and pedals to his bookshelf downdrawer yesterday 27.04.2003. Because of this sad event Dominic won't be seen at any track in near future, maybe never.

Immediately after publishing this note Dominic pulled away from media with a short statement "It's a sad day for GPL, but i'm going to get some boose now!". Dominic hasn't been seen since.

Media speculates that Dominic will return some day when he gets his head staight (not gay). Although the GPL paddock will mourn this day, hopefully we here from Dominic sometime in the future.

Life has to go on, so will GPL.
 
Ylös