Jackal
Well-known member
Hahah näinhän se meneeMoe Szyslak sanoi:"Tuo ei ollut Nelson, vaan joku hänen veljensä, jonka tänään näimme radalla" Kommentoi Briatore tuoreeltaan tapausta.
Hahah näinhän se meneeMoe Szyslak sanoi:"Tuo ei ollut Nelson, vaan joku hänen veljensä, jonka tänään näimme radalla" Kommentoi Briatore tuoreeltaan tapausta.
No uskon kun nään. Jauhatte joutavaa huhua...Oberfeldwebel sanoi:Kyllä nuo Oskarin tekemät analyysit starteista aika hyvin puoltaa Heidin sanomisia. Voi pitää oikein hyvin paikkaansa että Mäkki kiertää alempaa kuin mikään muu, ja Ferrarikin alempaa kuin BMW, eli Bemarilla lähinnä se ongelma. Ja ei mikään ihme vaikka korvakuulolla pystyvät kiekat arvioimaan. On ne sentää ammattilaisia (Nickiä tarkoitan).
Mitä olen itse moottorivehkeitä ajanut ja startteja ottanut, niin silläkin on eroa, pidätkö kierrokset ylhäällä koko ajan startissa vai samalla kun kytkimen päästät avaat kaasun auki.Oberfeldwebel sanoi:Kyllä nuo Oskarin tekemät analyysit starteista aika hyvin puoltaa Heidin sanomisia. Voi pitää oikein hyvin paikkaansa että Mäkki kiertää alempaa kuin mikään muu, ja Ferrarikin alempaa kuin BMW, eli Bemarilla lähinnä se ongelma. Ja ei mikään ihme vaikka korvakuulolla pystyvät kiekat arvioimaan. On ne sentää ammattilaisia (Nickiä tarkoitan).
Tuota tuumailin itsekkin, että hieman näyttäis samaltaAmbomaan Mambo sanoi:Näyttää muuten tuo intian voima tv-kuvista erehdyttävästi mäcille, kun edestä päin sattuvat sopivasti zoomailemaan...
Juu, en ole ottanut startteja F1:kkösellä.Moe Szyslak sanoi:Mitä olen itse moottorivehkeitä ajanut ja startteja ottanut, niin silläkin on eroa, pidätkö kierrokset ylhäällä koko ajan startissa vai samalla kun kytkimen päästät avaat kaasun auki.
Kai ne lauantaina ajaa viimeistään.amino sanoi:Mitäköhän tuolla Agurilla meinataan kun ei harjoituksissakaan ajeta kierroksia vai eikö rahat riitä edes harjoituslöpöihin?
Nyt kummatkin radalla.Lancer sanoi:Kai ne lauantaina ajaa viimeistään.
No nyt näyttivät lähteneen radalle.Lancer sanoi:Kai ne lauantaina ajaa viimeistään.