2008 Australian GP - Vapaat harjoitukset

• Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

Jackal

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
"Tuo ei ollut Nelson, vaan joku hänen veljensä, jonka tänään näimme radalla" Kommentoi Briatore tuoreeltaan tapausta.
Hahah näinhän se menee :D

Ambomaan Mambo

Well-known member
Näyttää muuten tuo intian voima tv-kuvista erehdyttävästi mäcille, kun edestä päin sattuvat sopivasti zoomailemaan...

amino

Rekisteröitynyt käyttäjä
Mitäköhän tuolla Agurilla meinataan kun ei harjoituksissakaan ajeta kierroksia vai eikö rahat riitä edes harjoituslöpöihin?

talakem

Iltalehden toimitus
Oberfeldwebel sanoi:
Kyllä nuo Oskarin tekemät analyysit starteista aika hyvin puoltaa Heidin sanomisia. Voi pitää oikein hyvin paikkaansa että Mäkki kiertää alempaa kuin mikään muu, ja Ferrarikin alempaa kuin BMW, eli Bemarilla lähinnä se ongelma. Ja ei mikään ihme vaikka korvakuulolla pystyvät kiekat arvioimaan. On ne sentää ammattilaisia (Nickiä tarkoitan).
No uskon kun nään. Jauhatte joutavaa huhua...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Oberfeldwebel sanoi:
Kyllä nuo Oskarin tekemät analyysit starteista aika hyvin puoltaa Heidin sanomisia. Voi pitää oikein hyvin paikkaansa että Mäkki kiertää alempaa kuin mikään muu, ja Ferrarikin alempaa kuin BMW, eli Bemarilla lähinnä se ongelma. Ja ei mikään ihme vaikka korvakuulolla pystyvät kiekat arvioimaan. On ne sentää ammattilaisia (Nickiä tarkoitan).
Mitä olen itse moottorivehkeitä ajanut ja startteja ottanut, niin silläkin on eroa, pidätkö kierrokset ylhäällä koko ajan startissa vai samalla kun kytkimen päästät avaat kaasun auki.

f1.

Well-known member
Sijainti
Different World
Ambomaan Mambo sanoi:
Näyttää muuten tuo intian voima tv-kuvista erehdyttävästi mäcille, kun edestä päin sattuvat sopivasti zoomailemaan...
Tuota tuumailin itsekkin, että hieman näyttäis samalta

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Moe Szyslak sanoi:
Mitä olen itse moottorivehkeitä ajanut ja startteja ottanut, niin silläkin on eroa, pidätkö kierrokset ylhäällä koko ajan startissa vai samalla kun kytkimen päästät avaat kaasun auki.
Juu, en ole ottanut startteja F1:kkösellä.:eek:

Jackal

Well-known member
Kinkku pelailee läppärillä wowia koska meinaa muuten kuolla tylsyyteen.

Edit: Hienoa että alkoi noi statsit toimimaan maxillakin.

mjk

...
Lewis joini F1_forumin kannulle.
Lewis(~Lewis.Ha@a91-153-68-22.elisa-laajakaista.fi) has joined #f1_forum

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mitäs asiantuntijat on mieltä takasiiven 'määrästä'. Mun mielestä näyttää aika pieneltä kulmalta?:doubtful:

Rally Speedway

Active member
Hamilton pisti netissä vedonlyönnit vetämään ja kirjoitteli sitten vielä pari kommenttia tähän ketjuun.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Kai te kuulitte eron nuissa kiekoissa. Niin, en väitä että Mäkki ois paras, mutta kuulostavat erilaisilta.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Voe helkkari tuon Williamsin kanssa. On kyllä lopun ajat lähellä kun jää kolme sekuntia vuoden -07 Hondasta... :rolleyes:

mjk

...
Ferrari on kyllä helvetin komean näkönen ilman keulan ja takasiiven malluraitoja.