2008 Malesian Grand Prix - Kilpailu

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Jep, Kimi pysyy helposti matkassa. Hämis jää Ferkuille yli 2 sekuntia kierroksella :D mut no hätä, se on vaan se bensalasti...

missäköhän vaiheessa noi britit tajuaa, että Mäcit on kevyinä. Niillä on jopa pehmeät renkaat!! Ja missä hemmetin vaiheessa Mäcci on ollu hyvä säästää renkaita... lol.
 

Teemu.I

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
448
Mäkki ei oikein kulje. Huono homma Heikin kannalta.
 

Erqqu

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
94
Hamiltonilla nyt hyvät mahikset podiumille. Heikki jäi Trullin taakse, joka meinaa sitä, että Räikkösen ennätys rikotaan :p

Jos sadekortti tulee jossain vaiheessa, on kaikki auki.
 

2Lman

Well-known member
Liittynyt
13.2.2000
Viestit
500
Sijainti
Jarvenpaa
Tuo kakkosruutu saattoi olla puhtaampi, sillä vaikuttaa ajolinjat sellaiselta että sen yli on ajettu ykkösruutua enemmän.
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Kimillä kisan nopein kierros ja ottaa Massaa kiinni :D

ja mäcci ei kulje. missäs cccp.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Teemu.I sanoi:
Mäkki ei oikein kulje. Huono homma Heikin kannalta.
Mä luulen että Heikillä enempi bensaa kuin Hamilla. Hamin auto ei kulkenut aika-ajossakaan kuin vasta yllättäen Heikkiä paremmin viimeisessä ajossa.
Heikki jää vähän Trullista. Hyvä, että ymmärtää ajaa puhtaassa ilmassa ja kiristää sitten kun edestä menevät tankkaamaan ja neljänneksi.
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Iltapäivää sullekin cccp :D Mössö ja Kimi ajelee vasemmalla kädellä, Ferrari selvästi nopein.

edit: Vilkku, oisko nyt ihan noinkaan Heikin osalta. Trulli kevyempi ja Mäcci jostain syystä aika hidas.
 

Teemu.I

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
448
Vilkku sanoi:
Mä luulen että Heikillä enempi bensaa kuin Hamilla. Hamin auto ei kulkenut aika-ajossakaan kuin vasta yllättäen Heikkiä paremmin viimeisessä ajossa.
Heikki jää vähän Trullista. Hyvä, että ymmärtää ajaa puhtaassa ilmassa ja kiristää sitten kun edestä menevät tankkaamaan.
Toivottavasti näin.
 

gin

Aikuisten leikisti
Liittynyt
17.3.2008
Viestit
580
Sijainti
JJ:n pelihousut
Oisin kiitollinen, jos joku maikkarin lähetystä katsova voisi kertoa, miltä Hamiltonin vasen eturengas näyttää. Ei näy raitaa enää ITV:n kuvassa:confused:
 

Teemu.I

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
448
gin sanoi:
Oisin kiitollinen, jos joku maikkarin lähetystä katsova voisi kertoa, miltä Hamiltonin vasen eturengas näyttää. Ei näy raitaa enää ITV:n kuvassa:confused:
Eipä näy ei. Alkaa Hamilla olla nakit sileinä.

Maikkarin Netti-TV.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
Massa odotetusti sisään.
Kimi vetää nyt kilpailun nopeimpia uskokaa vain.
 
Ylös