2013 autojen julkistukset ja ensikommentit

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Hieno auto muuten, mutta värityksessä on vaikea enää laittaa huonommaksi. Tummanharmaa on ehkä kaikkein ikävin väri, jolla auton voi värittää. Kenties valkoisella värillä olevat sponsorit sitten erottuvat tuosta parhaiten.

Mikseivät autot voisi olla kirkkaankeltaisia -sinisiä ja - vihreitä. Tuollaisia oli vielä 90-luvulla.
Kyllä minä ainakin mielummin valitsisin autoni väriksi tuollaisen grafiitin kuin kirkkaankeltaisen, -sinisen tai -vihreän.
 

Red Evil

Well-known member
Liittynyt
21.12.2012
Viestit
210
Olisivat vaikka vetäneet limen vihreäksi mutta ei harmaaksi! HARMAAKSI!:mad_old:
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Kyllä minä ainakin mielummin valitsisin autoni väriksi tuollaisen grafiitin kuin kirkkaankeltaisen, -sinisen tai -vihreän.
Omaan silmään tuo väri näyttää enemmän gunmetallilta kuin grafiitilta.

Edit: sinertää kyllä hieman grafiitin tapaan joten en ole lainkaan varma kumpaan kastiin tuon laittaisin, mutta tykkään kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Sauberilla rahat loppu, kun joutuivat HRT:n konkurssipesästä ostamaan kauden 2010 auton? :D
 

Alien Eel

Well-known member
Liittynyt
7.2.2011
Viestit
401
Tää on kyllä niin väärin kun ei ole paljoa sääntömuutoksia. Kaikki autot näyttää nopeilta, ainakin tähän asti... Caterhamia ja Marussia odotellessa, jos silloin voisi vaihtaa adjektiivia.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Taas palaan tuohon peitelevyyn. Kaipa se sauberillakin laillinen on, mut erillainen ainaskin. Tuossa on jo melko rankkoja muotoja :) Mut vaikuttais järkiratkaisulta, mikäli kyhmyssä on etunsa. Saa näyttämään siltä, että koko kyhmyä ei edes ole.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Ihan selvä kyhmyhän siellä on. Eikä edes mitään peitelevyä, laidat vaan rakennettu kyhmylle.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Taas palaan tuohon peitelevyyn. Kaipa se sauberillakin laillinen on, mut erillainen ainaskin. Tuossa on jo melko rankkoja muotoja :) Mut vaikuttais järkiratkaisulta, mikäli kyhmyssä on etunsa. Saa näyttämään siltä, että koko kyhmyä ei edes ole.
Suurin etu taitaa olla siinä, että sille nokassa olevalle aukolle saadaan ohjattua paremmin ilmavirtaa. Niillähän se aukko oli jo viime kaudenkin autossa ja sen toiminta selviää tästä kuvasta



edit ja tästä

 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Mikä hiton merkitys jos 2013 auto muistuttaa etäisesti toisen teamin 2010 väritystä? Edes merkki ustakari ei voi sekoittaa näitä kun ei yhtä aikaa niitä näe.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Sauber prkl pölli mun idean reunoista tuohon koloon. Varmaan ei tule edes rahaa tilille.
 
Ylös