No juu, tuskin noitten vanhojen ratojen säilyttämisestä on kovinkaan moni eri mieltä. Hockenheimin uusiminen oli kuitenkin mielestäni ihan perusteltua, sillä vanha baana oli järjettömän kapea,eikä suorat, joiden välissä on shikaaneja, mielestäni muodosta mitenkään mieleenpainuvaa profiilia. Mainitsemistasi Barcelonasta ja Magny-Coursista on kyllä pakko todeta, että yhdessä Budapestin kanssa rankkaan ne F1-ratojen alimpaan kastiin. Erinäisistä syistä harvemmin kunnollista kilvanajoa.
Suurimpana ongelmana nykyradoissa näkisin sen, että ovat liikaa keskenään samankaltaisia. Itse toivoisin näkeväni hieman enemmän huippunopeutta huutavia ratoja, joiden lisäksi pari katurataa toisi mukavaa vaihtelua. Todennäköisesti samat nimet eivät olisi näin kärjessä ihan joka kisassa, vaan huipputehoilla tai hyvällä autolla, joka antaa tasoitusta moottorissa, olisi mahdollista nousta parrasvaloihin pari kertaa kaudessa.