Petri L
Well-known member
www.angelfire.com/sports/ahvenisto/
eli käykää katsomassa, jos kiinnostaa.
eli käykää katsomassa, jos kiinnostaa.
Tulossa myös historiallisia kuvia mm. Camaro Cup ja Rallicross EM/SM.Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>www.angelfire.com/sports/ahvenisto/
eli käykää katsomassa, jos kiinnostaa.</STRONG>
Niiden tarkoitus on että näkee edes jotain ja jos haluaa katsoa tarkemmin niin klikkaa kuvaa.Originally posted by v10:
<STRONG>Paljon kuvia, mikä on hienoa. Esikatselukuvat vaan on niin pieniä, että niistä ei näe juuri mitään.</STRONG>
Minusta tarkoitus ei täyty. Tosin tihrustelen niitä 17-tuuman näytöltä.Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>
Niiden tarkoitus on että näkee edes jotain ja jos haluaa katsoa tarkemmin niin klikkaa kuvaa.</STRONG>
Niin sinäpäs sen sanoit.Originally posted by Spyder:
<STRONG>Mun mielestä nuo esikatselukuvat ovat ihan hyvän kokoisia. Jos ne olisivat suurempia niin luettelosivu latautuisi sen verran hitaammin. Itse en käytä modeemia verkkoon pääsyssä, mutta voin kuvitella että tuokin sivu latautuu suht hitaasti 56k modeemin yli.</STRONG>
Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>
Niin sinäpäs sen sanoit.</STRONG>
OK, esikatselukuvista saa tarpeeksi selvää.Originally posted by Zep:
<STRONG>Itse kans just uudistin sivujeni kuvasysteemiä, sanokaas mitä mieltä moisesta:
</STRONG>
Joo historialliset kuvat ovat tulleet, mutta valitettavasti kuvat ovat vähän huonolaatuisia.Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>
Tulossa myös historiallisia kuvia mm. Camaro Cup ja Rallicross EM/SM.</STRONG>