Ahveniston sivuilla uusia kuvia

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Paljon kuvia, mikä on hienoa. Esikatselukuvat vaan on niin pieniä, että niistä ei näe juuri mitään.
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
840
Originally posted by v10:
<STRONG>Paljon kuvia, mikä on hienoa. Esikatselukuvat vaan on niin pieniä, että niistä ei näe juuri mitään.</STRONG>
Niiden tarkoitus on että näkee edes jotain ja jos haluaa katsoa tarkemmin niin klikkaa kuvaa.
 

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>

Niiden tarkoitus on että näkee edes jotain ja jos haluaa katsoa tarkemmin niin klikkaa kuvaa.</STRONG>
Minusta tarkoitus ei täyty. Tosin tihrustelen niitä 17-tuuman näytöltä.
 

Spyder

Well-known member
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
150
Mun mielestä nuo esikatselukuvat ovat ihan hyvän kokoisia. Jos ne olisivat suurempia niin luettelosivu latautuisi sen verran hitaammin. Itse en käytä modeemia verkkoon pääsyssä, mutta voin kuvitella että tuokin sivu latautuu suht hitaasti 56k modeemin yli.
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
840
Originally posted by Spyder:
<STRONG>Mun mielestä nuo esikatselukuvat ovat ihan hyvän kokoisia. Jos ne olisivat suurempia niin luettelosivu latautuisi sen verran hitaammin. Itse en käytä modeemia verkkoon pääsyssä, mutta voin kuvitella että tuokin sivu latautuu suht hitaasti 56k modeemin yli.</STRONG>
Niin sinäpäs sen sanoit.
 

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>

Niin sinäpäs sen sanoit.</STRONG>

Nyt jänkätään. En pysty sanomaan kuvista esim. mikä luokka on kyseessä jne..
Ehkä sillä ei ole mitään väliä, kun kaikki katsovat kaikki kuvat kuitenkin. Tässä tapauksessa esukatselukuvat voisi aivan hyvin korvata esim. koodeilla joista selviää luokka ja kuvan numero.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Ei se sitten niin kauaan kestänytkään... Jos joku tosiaan viittii käydä kattomassa, niin saa raportoida mahdollisista puuttuvista tiedostoista. Piti vähän tehdä siivousta ja mukana saattoi lähteä tärkeitäkin tiedostoja.
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Etsikatselukuvan näkyminen riippuu näytön resoluutiosta. Omalla 1024*768 näytölläni ei juuri saa kuvan sisällöstä selvää ilman suurennoslasia.

Ahveniston ja muut kuvani on tehty näkymään 1024*768:lla selvästi (150*99) ja ne saattavat ollaa turhankin suuria 800*600 -näytöllä.
 

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Originally posted by Zep:
<STRONG>Itse kans just uudistin sivujeni kuvasysteemiä, sanokaas mitä mieltä moisesta:

</STRONG>
OK, esikatselukuvista saa tarpeeksi selvää.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Pitäiski lämätä Tosen sivujen osoite sivuilleni, Petrin on jo, ja kaverit vois tehdä saman toisinpäin. :)

Tänään on kuulunut erittäin positiivisia uutisia sivustoani kohtaan ja odotan tulevaisuutta jännityksellä...

Ahveniston sivulla muuten osa grafiikasta latautu hieman hitaasti, joten vois tehdä pikkusäätöä kuvien kanssa... Se on nimittäin monesti pienestä kiinni, eikä kuvia tarvi niin hirveesti "huonontaa" saadakseen niistä pienempi tavumäärältään ja nopeammin latautuvia. -Itse mokasin hieman noitten ensimmäisten negojen kanssa, kun tallensin ne GIFfeinä. Nopeutu, mutta valkoiset pilkut tuli kaupanpäällisinä...
 

Petri L

Well-known member
Liittynyt
29.5.2001
Viestit
840
Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>

Tulossa myös historiallisia kuvia mm. Camaro Cup ja Rallicross EM/SM.</STRONG>
Joo historialliset kuvat ovat tulleet, mutta valitettavasti kuvat ovat vähän huonolaatuisia.
 
Ylös