Kiitoksia vain Angelfire:n porukoille että ovat poistaneet sivuni käytöstä, mukamas olen rikkonut jollakin tavalla heidän sääntöjään ...kele sentäs. No tätä asiaa selvitellään!.Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>Jos se jotakin kiinnostaa enkä tiedä missä vika</STRONG>
Miksi pitäis käyttää jotain rupista Angelfirea tms. ???Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>
Kiitoksia vain Angelfire:n porukoille että ovat poistaneet sivuni käytöstä, mukamas olen rikkonut jollakin tavalla heidän sääntöjään ...kele sentäs. No tätä asiaa selvitellään!.</STRONG>
Sen takia että se on ainoa tripodin ohella joka tarjoaa 50 megaa ilmaista tilaa!.Originally posted by Don Vito:
<STRONG>
Miksi pitäis käyttää jotain rupista Angelfirea tms. ???</STRONG>
Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>
Sen takia että se on ainoa tripodin ohella joka tarjoaa 50 megaa ilmaista tilaa!.</STRONG>
Entäs ns. oman ISP:n serveri? Nuo Geocities, Angelfire yms. ilmaispalvelut kun toimivat väliin melkein yhtä takkuisasti kuin Jippii-gruuppi.Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>
Sen takia että se on ainoa tripodin ohella joka tarjoaa 50 megaa ilmaista tilaa!.</STRONG>
Valitettavasti tarvii kysyä että mitä tarkoittaa "oman ISP:n serveri".Originally posted by Don Vito:
<STRONG>
Entäs ns. oman ISP:n serveri? Nuo Geocities, Angelfire yms. ilmaispalvelut kun toimivat väliin melkein yhtä takkuisasti kuin Jippii-gruuppi.
</STRONG>
Kuka tarjoaa sen piuhan jolla surffaat: Jippii, Sonera, Kolumbus tms.Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>
Valitettavasti tarvii kysyä että mitä tarkoittaa "oman ISP:n serveri".</STRONG>
Kun ei ole itellä nettiä ollenkaan vaan olen työpaikan netin varassa.Originally posted by Don Vito:
<STRONG>
Kuka tarjoaa sen piuhan jolla surffaat: Jippii, Sonera, Kolumbus tms.
Nettiliittymän mukana kun tulee jonkin verran näennäisen ilmaista tilaa myös kotisivuille.</STRONG>