Originally posted by Zep:
<STRONG>
No jaa... Ei Kemorankaan meriittilista niin huono ole. Lappalainen opetteli kisanjärjestämistä Kemora 500:lla ja vaikkei kyseessä mikään tähtien kisa ollutkaan, on kisassa mukana olleiden kuskien ja tiimien taso aika uskomaton näin jälkikäteen:
*Roush Racing - voiko enään legendaarisempaa tallia olla rata-autoilun puolella Amerikan mantereella? Vieraili kahdesti.
*Konrad - mukana jo C-ryhmässä, nyt kilpailuttaa Saleenia ALMS-sarjassa. Kerran mukana kahden Porschen voimalla.
*A-ryhmän EM-sarjan voittanut Volvon tehdastiimi.
*Kisan voittanut BMW M1 on kunniapaikalla Sauberin museossa. Kyseinen peli itsensä Peterin suunnittelema.
*Roland Ratzenberger
*Scott Pruett (CART)
*Willy T. Ribbs (CART)
*Juan Manuel Fangio II (CART)
...
-Kemora taitaa olla ainoa Suomen radoista, jossa on kellotettu aika sekä F1:llä, että CART (Indy) -autolla?
-Ilman Kemoraa ei Suomessa tällä hetkellä ajettais kuorma-autojen EM-osakilpailua. Tais olla kahdesti "sarjan paras osakilpailu"?
-Tarjoaa parasta viihdettä katsojalle. Rata on riittävän nopea myös Super Saloonille ja tarjoaa yli neljä hyvää ohituspaikkaa. Pääkatsomosta näkee noin 80% radasta ja katsomohan on tietenkin katettu...
Varikon koko riittää ja tiimien käytössä "pit boxit" (kylläkin hieman rapistuneet.
-Taatusti turvallisempi kuin Ahvenisto, eikä tuhoa autoja samaan malliin.</STRONG>