Ahveniston vauhtipäivät tulee taas!

Mad-Mike

Well-known member
Ilokseni luin että super saloonoiden ja muitten Cup/SM kisojen seassa oli Affenistolla Vauhtipäivät kisan nimenä...HIENOA.
Super Saloonoille tuo sopii kuin nenä päähän tulihan aikoinaan ihmiset katsomaan juuri Camaro Cuppia sekä Toivosen Henrin tuomaa Porsche 962 sta etc etc...

Mielestäni on ideana hieno että Cup kisaajat ottavat ohjat käsiin ja herättelevät vanhoja nimiä takaisin...olisko Sadan Auton ajot mitaan esim Alastaron kisan nimeksi?
Kemoralle Kemora 500 takaisin?
:rolleyes:

nokia 1610 eli Petri Leskinen

Well-known member
Sijainti
HML
Originally posted by Mad-Mike:
Ilokseni luin että super saloonoiden ja muitten Cup/SM kisojen seassa oli Affenistolla Vauhtipäivät kisan nimenä...HIENOA.
Super Saloonoille tuo sopii kuin nenä päähän tulihan aikoinaan ihmiset katsomaan juuri Camaro Cuppia sekä Toivosen Henrin tuomaa Porsche 962 sta etc etc...

Mielestäni on ideana hieno että Cup kisaajat ottavat ohjat käsiin ja herättelevät vanhoja nimiä takaisin...olisko Sadan Auton ajot mitaan esim Alastaron kisan nimeksi?
Kemoralle Kemora 500 takaisin?
:rolleyes:
Joo todella hienoa minunkin mielestä toivottavasti se ei vaan jää nimeen.Tietääkö kukaan mitä suunnitelmia kisan suhteen on.

nokia 1610 eli Petri Leskinen

Well-known member
Sijainti
HML
Originally posted by nokia 1610:
Joo todella hienoa minunkin mielestä toivottavasti se ei vaan jää nimeen.Tietääkö kukaan mitä suunnitelmia kisan suhteen on.
Miksei ketään kiinnosta kommentoida kyseistä tulevaa tapahtumaa vai eikö kiinnosta.

Petri L

Well-known member
Originally posted by Spyder:
<STRONG>Niin, käytännössähän tuo on "vain" yksi Rata SM/Cup -kisoista tälle vuodelle (11-12.08.2001).
Tarkemmat tiedot http://www.akkry.fi/Lajit/Rata/Rata-ajon_SMCup2001.htm

Eipä silti, omassa kilpailukalenterissani ainakin tämä kisa tulee olemaan kauden kohokohtia.</STRONG>

No kuinka moni sport 2000 tourin kannattajista aikoo lähteä tätä kisaa katsomaan.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Originally posted by Petri eli nokia 1610:
<STRONG>No kuinka moni sport 2000 tourin kannattajista aikoo lähteä tätä kisaa katsomaan.</STRONG>
Enpä tiedä voiko mua nyt oikein kannattajaksikaan sanoa, kun olen elämäni aikana yhdessä kisassa käynyt, mutta taitaapa jäädä väliin. On tuo Ahvenisto meinaan niin ikävän kaukana, ettei sinne jaksa lähteä.

Petri L

Well-known member
Originally posted by Otto Hokkanen:
<STRONG>

Enpä tiedä voiko mua nyt oikein kannattajaksikaan sanoa, kun olen elämäni aikana yhdessä kisassa käynyt, mutta taitaapa jäädä väliin. On tuo Ahvenisto meinaan niin ikävän kaukana, ettei sinne jaksa lähteä.</STRONG>
Niin onhan Seinäjoelta matkaa Hämeenlinnaan mutta ehkä seuraavalla kerralla.