Katsotaanpas miten äänet jakautuvat asiantuntevien forumilaisten kesken. Maikkarin äänestykset kun voivat vääristyä pahasti erilaisella äänestäjäpohjalla.
EHDOTUS 1:
kokonaiskesto 60min
-2x25 min ajojakso
-ajojaksojen välissä 10min tauko
-kuljettajan nopein aika molemmista ajojaksoista lasketaan yhteen (loppuaika= kuljettajan 1.ajojakson nopein aika + kuljettajan 2.ajojakson nopein aika)
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
EHDOTUS 2:
kokonaiskesto 60min
-ensin 15 minuutin ajojakso, jonka viisi hitainta saa lähtöruudut 16-20 ja 15 nopeinta saa jatkaa
-sitten 15 minuutin ajojakso, jonka viisi hitainta saa lähtöruudut 11-15 ja 10 nopeinta saa jatkaa
-30 minuutin ajojakso, jonka aikana ratkaistaan lähtöruudut 1-10
-aikoja ei voi siirtää ajojaksosta toiseen eli jatkoon päässeiden ajat nollataan kunkin jakson jälkeen
-nopein kierros ratkaisee sijoituksen
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
EHDOTUS 3:
kokonaiskesto 60min
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
-Jos kuljettaja saa ajan ensimmäisen 30 minuutin aikana, hän saa käyttöönsä uudet renkaat aika-ajon jälkimmäiselle puoliskolle
-nopein kierros ratkaisee sijoituksen
EHDOTUS 4:
kokonaiskesto 60min
-Kukin kuljettaja ajaa yksitellen nopean kierroksen, jonka aika ratkaisee sijoituksen
-Aika-ajon jälkeen ei saa tankata eikä vaihtaa renkaita eli aika-ajo ajetaan sillä polttoainemäärällä ja niillä renkailla, joilla kuljettaja lähtee kilpailuun
-Ajojärjestys on edellisen kilpailun käännetty paremmuusjärjestys
EHDOTUS 5:
kokonaiskesto 60min
-2x25min ajojakso
-Ajetaan molemmissa jaksoissa vain yksi yritys, jossa saa ajaa kaksi nopeata kierrosta
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
-Nopein kierros kummasta sessiosta tahansa ratkaisee sijoituksen
EHDOTUS 1:
kokonaiskesto 60min
-2x25 min ajojakso
-ajojaksojen välissä 10min tauko
-kuljettajan nopein aika molemmista ajojaksoista lasketaan yhteen (loppuaika= kuljettajan 1.ajojakson nopein aika + kuljettajan 2.ajojakson nopein aika)
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
EHDOTUS 2:
kokonaiskesto 60min
-ensin 15 minuutin ajojakso, jonka viisi hitainta saa lähtöruudut 16-20 ja 15 nopeinta saa jatkaa
-sitten 15 minuutin ajojakso, jonka viisi hitainta saa lähtöruudut 11-15 ja 10 nopeinta saa jatkaa
-30 minuutin ajojakso, jonka aikana ratkaistaan lähtöruudut 1-10
-aikoja ei voi siirtää ajojaksosta toiseen eli jatkoon päässeiden ajat nollataan kunkin jakson jälkeen
-nopein kierros ratkaisee sijoituksen
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
EHDOTUS 3:
kokonaiskesto 60min
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
-Jos kuljettaja saa ajan ensimmäisen 30 minuutin aikana, hän saa käyttöönsä uudet renkaat aika-ajon jälkimmäiselle puoliskolle
-nopein kierros ratkaisee sijoituksen
EHDOTUS 4:
kokonaiskesto 60min
-Kukin kuljettaja ajaa yksitellen nopean kierroksen, jonka aika ratkaisee sijoituksen
-Aika-ajon jälkeen ei saa tankata eikä vaihtaa renkaita eli aika-ajo ajetaan sillä polttoainemäärällä ja niillä renkailla, joilla kuljettaja lähtee kilpailuun
-Ajojärjestys on edellisen kilpailun käännetty paremmuusjärjestys
EHDOTUS 5:
kokonaiskesto 60min
-2x25min ajojakso
-Ajetaan molemmissa jaksoissa vain yksi yritys, jossa saa ajaa kaksi nopeata kierrosta
-ei rajoituksia kierrosten ja polttoainemäärän suhteen
-Nopein kierros kummasta sessiosta tahansa ratkaisee sijoituksen
Viimeksi muokattu: