miten olis toi : F1 Gran Prix Istanbulveekoo sanoi:siispä olen Turkkiin menossa katsomaan kisoja,mutta mistä löytyy täydeliset aika taulut lisä-luokkineen
Törni sanoi:Olen viime aikoina ollut havaitsevinani että täällä formuloissa on seonnut totaalisesti asia- ja vapaan puolen osastot.
Mitenkäs tämä kommentti tähän toikkiin liittyy? Asia-toikki veekoon toimesta kyllä minusta.Törni sanoi:Olen viime aikoina ollut havaitsevinani että täällä formuloissa on seonnut totaalisesti asia- ja vapaan puolen osastot.
Mikä on "viralinen aika taulu"?veekoo sanoi:hienoa nyt tiedän f1 ja gp2,mutta onko vielä muita luokkia? niin tämähän on viralista f1 keskustelua kun selvitetään viralisia aika tauluja vai?
Jos et osaa johtaa oikeaa ajatusta noista kirjoitusvirheistä huolimatta, niin susittelen jotain päättelykyvyn ja äidinkielen kurssia.Rami sanoi:Mikä on "viralinen aika taulu"?
Oliko sinun vaikea hahmottaa mitä "susittelen" tarkoittaa, vai mistä oli kysymys?Yuri Borzenokóv sanoi:Tai no mitä se mulle kuuluu..