aikataulut?

veekoo

New member
siispä olen Turkkiin menossa katsomaan kisoja,mutta mistä löytyy täydeliset aika taulut lisä-luokkineen

veekoo

New member
hyvät sivut,mutta olen kai keskimääräistä tyhmempi kun en löytänyt aika tauluja

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Heh, yritin itse myös guuglettaa noita muita Turkin kisaluokkia, mutten löytäny mitään tietoa niistä. :D

Törni

Well-known member
Olen viime aikoina ollut havaitsevinani että täällä formuloissa on seonnut totaalisesti asia- ja vapaan puolen osastot.

Vilkku

Not member anymore
Törni sanoi:
Olen viime aikoina ollut havaitsevinani että täällä formuloissa on seonnut totaalisesti asia- ja vapaan puolen osastot.

Olen samaa mieltä. Itsekin olen siihen
syyllistynyt.

Kuljettajaspekulaatiot, huhut, videot yms. voisivat olla
vapaan puolen osastolla mielestäni.

Mitä jäisi sitten asiapuolelle? Teknistä tietoa,
kisojen seuranta,...

veekoo

New member
hienoa nyt tiedän f1 ja gp2,mutta onko vielä muita luokkia? niin tämähän on viralista f1 keskustelua kun selvitetään viralisia aika tauluja vai?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Törni sanoi:
Mitenkäs tämä kommentti tähän toikkiin liittyy? Asia-toikki veekoon toimesta kyllä minusta.

Rami

Well-known member
Sijainti
Lohja
veekoo sanoi:
hienoa nyt tiedän f1 ja gp2,mutta onko vielä muita luokkia? niin tämähän on viralista f1 keskustelua kun selvitetään viralisia aika tauluja vai?
Mikä on "viralinen aika taulu"?

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Viimeksi muokattu:

Törni

Well-known member
Rami sanoi:
Mikä on "viralinen aika taulu"?
Jos et osaa johtaa oikeaa ajatusta noista kirjoitusvirheistä huolimatta, niin susittelen jotain päättelykyvyn ja äidinkielen kurssia.

Ainakin minusta on pirun ilmeistä mitä tuossa tarkoitetaan. Uskon että sen ymmärtävät myös kaikki muut normaalit ihmiset.

"mistä oli kysymys?"

Uteliaisuus iskee? Sanotaan näin että päätin olla kertomatta mielipidettäni siitä minne tämän toikin voisi tunkea..