Penahan on aina jaksanut mainostaa että kovan luokan rata- ja rallikuskeja on käynyt hänen opissaan, mutta ei valitettavasti voi paljastaa niiden nimiä.
Yleensäkin Airikkala on antanut itsestään sellaisen kuvan, että oma arvo tiedetään ja jos erimielisyyksiä on, niin muut ovat väärässä. Ei siinä mitään, kyllä Pentillä on jopa näyttöjäkin!
Mitä tuohon nopeasti ajamiseen tulee niin kannattaa painaa enemmän kaasua kuin vähemmän. Se pätee niin etu- taka- ja nelivetoiselle.
Ainakin itse etuvetoisella olen havainnut, että vasemman jalan jarrutusta tarvitaan lähinnä mutkaan kääntämisessä. Viime aikoina käytössä on ollut enemmän tehokasta vapaasti hengittävää takavetoista kalustoa, jossa vasemman jalan jarrutus ei auta juurikaan. Takapään saa irti kaasulla tai moottorijarrutuksella.
Tiedä sitten tuosta manuaalilaatikon kömpelyydestä. Airikkala itse ainakin kehui VM:ssa viime vuonna tavallista h-kaavioista laatikkoa auton hallinnan kannalta ehdottomasti parhaaksi. Tietyllä tapaa se onkin aivan totta, vaihdekepistä tuntee, mikä pykälä on pesässä. Tietysti laatikoissa on eroja ja ainakin itselle on monta mokkaa käynyt sen takia, että etuvetoisen auton vaihdekeppi on niin epätäsmällinen että h-hetkellä onkin tullut väärä pykälä pesään.
Automaattilaatikolla värkkääminen vaatikin sitten oman harjoituksen.
Näistä ajohommista varmaan osaa kertoa paremmin sellaiset kirjoittelijat joilla on omaa kokemusta ihan oikeaa kelloa vastaan ajamisesta.