Aisankannattaja

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
WebSlave sanoi:
Miksi? Jos se on niin yleistä tietoa, niin miksi Google-haku sanoilla oskari, saari ja aisankannattaja ei tuota yhtään tulosta?'
Itse löysin yhden.. en tiedä mitä googlea olet käyttänyt.

Mutta et ilmeisesti ole seurannut tämän kauden kaikkia kisoja MTV3:n kautta kun et ole kuullut tuota..
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Sue_me sanoi:
Itse löysin yhden.. en tiedä mitä googlea olet käyttänyt.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=oskari+saari+aisankannattaja&btnG=Google-haku&meta=
Mutta et ilmeisesti ole seurannut tämän kauden kaikkia kisoja MTV3:n kautta kun et ole kuullut tuota..
Olen, mutta en paina selostuksia mieleen niin tarkasti. Kaikki on kyllä nauhalla, joten jos joku osaa kertoa missä kisassa Saari on tuon lohkaissut, voin asian tarkistaa. Mikään Kerppenin rehtorin tai Hallintopäällikön tapainen hokema tuo ei kuitenkaan ole.
 

Leeds

Well-known member
Liittynyt
26.9.2001
Viestit
671
Sijainti
Espoo
Poijaat, poijaat...

O.S. käyttää nimitystä aseenkantaja.

Kuunnelkaa niitä lähetyksiä. :wink:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Leeds sanoi:
O.S. käyttää nimitystä aseenkantaja.

Kuunnelkaa niitä lähetyksiä. :wink:
En allekirjoita tuota lainkaan. Keskittykää kuuntelemisen sijasta seuraamaan niitä kisoja :wink:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Leeds sanoi:
O.S. käyttää nimitystä aseenkantaja.
Näin minäkin luulen. Epäilenkin, että kirjoittajalta ovat menneet termit sekaisin. Mistä syystä alunperinkin kyseenalaistin sen, jahka henkilö tietää mihin aseenkantajan sekoittaa. Jos tietäisi, tuollainen moka ei olisi todennäköinen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
WebSlave sanoi:
Näin minäkin luulen. Epäilenkin, että kirjoittajalta ovat menneet termit sekaisin. Mistä syystä alunperinkin kyseenalaistin sen, jahka henkilö tietää mihin aseenkantajan sekoittaa. Jos tietäisi, tuollainen moka ei olisi todennäköinen.
Saari YLEENSÄ käyttää aseenkantaja -termiä mutta eräässä tämän kauden kisassa puhui Massasta Schumacherin aisankannattajana. Olisiko ollut USA:n GP... Tälläkin forumilla asia huomattiin kisatopikissa ja heti tuli noottia. En pysty tarkistamaan koska arkisto ei jostain syystä näy ainakaan minulla.

Eli kun KUUNTELEE lähetyksiä niin tietää mitä niissä selostetaan. :wink:
 

McHaka

Well-known member
Liittynyt
24.3.2006
Viestit
269
Mistäpä sen tietää, jos selostajatiimillä on sisäpiirintietoa Schumin osuudesta Massan perhe-elämässä. ;)
 

Leeds

Well-known member
Liittynyt
26.9.2001
Viestit
671
Sijainti
Espoo
???

Sue_me sanoi:
Saari YLEENSÄ käyttää aseenkantaja -termiä mutta eräässä tämän kauden kisassa puhui Massasta Schumacherin aisankannattajana. Olisiko ollut USA:n GP... Tälläkin forumilla asia huomattiin kisatopikissa ja heti tuli noottia. En pysty tarkistamaan koska arkisto ei jostain syystä näy ainakaan minulla.

Eli kun KUUNTELEE lähetyksiä niin tietää mitä niissä selostetaan. :wink:
Pistäppä tulemaan se googlettamasi sivu tästä aisankannattajajutusta!

Meikäläisen google ei sellaista löydä.
 

osku1619

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
185
Otsikko oli Kimi hyllylle loppukaudeks ja täällä höpistään vaa aisankannattajasta ja aseenkantajasta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
osku1619 sanoi:
Otsikko oli Kimi hyllylle loppukaudeks ja täällä höpistään vaa aisankannattajasta ja aseenkantajasta.
Jotkut pilkunnus**jat eivät löydä tekstistä olennaista vaan alkavat keskittyä juuri tuollaiseen toimintaan :D

Leeds sanoi:
Pistäppä tulemaan se googlettamasi sivu tästä aisankannattajajutusta!

Meikäläisen google ei sellaista löydä.
Missä kohdin sanoin että löysin juuri TUON aisankannattajajutun? Kyse oli yleensä hakutuloksista. Saari+aisankannattaja toi parikin topikkia tältä foorumilta. Mutta ei kuitenkaan sitä mitä etsin, koska arkisto täältä ei ilmeisesti ole enää käytettävissä? Joten siinä mielessä puhuin paskaa, useampikin hakutulos löytyi kuin yksi...

Joka tapauksessa: Saari sanoi Massaa Schumin aisankannattajaksi ja tämä foorumin huomio asiasta on jossain bittitaivaassa koska en itse pääse arkistoihin käsiksi... Voi voi jos joltakin menee yöunet tuon takia. :p

Offtopik on käsitelty osaltani :cool:


Mutta asiaakin sen verran että mikäli urheilulehden huhut pitävät paikkaansa niin tuskinpa Räikköstä hyllytetään... Schumi jatkaa(ko)?

Alonso varmaankin ostaa itsensä pihalle mäkiltä mikäli tuo on totta... Eli kolmen kärkikuskin tiimit eivät vaihtuisi. :tongue:
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Minäkin muistelen Oskarin välillä sotkeneen ja sanoneen aisankannattaja aseenkantajan sijaan. Toivottavasti tätä nyt ei ihan oikeasti tarvitse enempää vatvoa.
 

Leeds

Well-known member
Liittynyt
26.9.2001
Viestit
671
Sijainti
Espoo
Bobakki sanoi:
Minäkin muistelen Oskarin välillä sotkeneen ja sanoneen aisankannattaja aseenkantajan sijaan. Toivottavasti tätä nyt ei ihan oikeasti tarvitse enempää vatvoa.
Kannatan - olen siis asiankannattaja.
 
Ylös