Sportti.comista:
"Ratamoottoripyörien MM-sarjassa 125-kuutioisten luokassa kilpaileva suomalaistalli Ajo Motorsport saa ensi kaudeksi käyttöönsä italialaisvalmistaja Malagutin tehdaspyörät. Talli jatkaa toimintaansa Aki Ajon johdolla, mutta Malagutin tuella tallin henkilöstömäärä kasvaa. Tallin kuljettajina jatkavat japanilainen Tomoyoshi Koyama ja ranskalainen Alexis Masbou.
Päättyneen kauden hopeamies Mika Kallio aloitti 125-kuutioisten MM-sarjassa Ajo-tallissa, mutta siirtyi kesken kauden 2003 itävaltalaisvalmistaja KTM:n tehdastallin kuljettajaksi. 125-kuutioisissa Kallio ajaa KTM:llä vielä ensi kauden."
Käytännössä taitaa tarkoittaa sitä, että Ajo tekee edelleen itse pyöränsä, mutta Honda -logon tilalle tulee Malaguti. Malaguti lopetti tämänvuotisen pyöränsä kehittelyn kokonaan.
"Ratamoottoripyörien MM-sarjassa 125-kuutioisten luokassa kilpaileva suomalaistalli Ajo Motorsport saa ensi kaudeksi käyttöönsä italialaisvalmistaja Malagutin tehdaspyörät. Talli jatkaa toimintaansa Aki Ajon johdolla, mutta Malagutin tuella tallin henkilöstömäärä kasvaa. Tallin kuljettajina jatkavat japanilainen Tomoyoshi Koyama ja ranskalainen Alexis Masbou.
Päättyneen kauden hopeamies Mika Kallio aloitti 125-kuutioisten MM-sarjassa Ajo-tallissa, mutta siirtyi kesken kauden 2003 itävaltalaisvalmistaja KTM:n tehdastallin kuljettajaksi. 125-kuutioisissa Kallio ajaa KTM:llä vielä ensi kauden."
Käytännössä taitaa tarkoittaa sitä, että Ajo tekee edelleen itse pyöränsä, mutta Honda -logon tilalle tulee Malaguti. Malaguti lopetti tämänvuotisen pyöränsä kehittelyn kokonaan.