Kun minä olin nuori niin netti keksittiin. ATK-tunnilla (tais sittenkin olla kemiantunti jonka piti ATK-opettaja) tytöt oli ihan innoissaan kissäffämmän tsätistä. Menin sitten trollaamaan sinne.Kun minä olin nuori niin mitään nettiä oltu kekshittykään saatana
Riittää hyvin myös vanhemmille.Meillä lapset saavat olla tunnin netissä päivässä. Riittää ihan hyvin.
Meillä ei ole koskaan ollut rajoituksia pentusten netinkäytöllä. Paitti modeemiaikana, sen jälkeen, kun puhelinlaskut hipoivat 300:arkkaa/kk.Meillä lapset saavat olla tunnin netissä päivässä. Riittää ihan hyvin.
Meillä tuli aikaraja viime kesällä, kun päivät pitkät istui toinen sisällä koneen ääressä ja lihoi varmaan 10 kiloa ja oli huonossa kunnossa.Meillä ei ole koskaan ollut rajoituksia pentusten netinkäytöllä. Paitti modeemiaikana, sen jälkeen, kun puhelinlaskut hipoivat 300:arkkaa/kk.
Näin määräsi tyyppi, joka myöhemmin kellotti noin 250 €:n kännykkälaskun.
Meillä ei ole tuota ongelmaa. Lapsilla. Toinen lenkkeilee ihan hulluna ja toinen vähän vähemmän.Meillä tuli aikaraja viime kesällä, kun päivät pitkät istui toinen sisällä koneen ääressä ja lihoi varmaan 10 kiloa ja oli huonossa kunnossa.