Alkuperäinen Iceman?

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Kukas on formuloiden Maverick?
Minun mielestä Maverickin täytyy olla sellainen joka on todellinen kärkikuljettaja, jolta löytyi sopivasti häikäilemättömyyttä mutta syystä tai toisesta sitä mestaruutta ei koskaan tullut.

Kukas se sellainen olisi? Striling Moss? Vaiko itse Paplo?

DexDexter

Formuloita vuodesta 1982
Sijainti
Helsinki
Listalta näyttää puuttuvan myös Scott Dixon, moottoriurheilun ainoa oikea Iceman. Toisin kuin Labonten ja Räikkösen, en ole koskaan nähnyt Dixonin menettävän malttiaan kilparadalla ja muutenkin hän on erittäin rauhallinen ja maanläheinen kaveri.

Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen Jäämies on tietenkin hieman sulanut. Nykyään hän saattaa jopa hymyillä voiton tai paalupaikan jälkeen. :D
Missähän muuten on Mika Häkkinen, alkuperäinen Iceman ykkösissä? Mitä tulee maanläheisyyteen Dixonin kohdalla niin eipä tollaisessa sarjassa ajava mitään muuta enää nykyään voi ollaankaan kuin maanläheinen.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Minun mielestä Maverickin täytyy olla sellainen joka on todellinen kärkikuljettaja, jolta löytyi sopivasti häikäilemättömyyttä mutta syystä tai toisesta sitä mestaruutta ei koskaan tullut.
Gilles? Jos tallipäällikkönä olisi ollut joku muu kuin Enzo, niin olisi saattanut tulla palautetta tyyliin: "Son, your ego is writing checks your body can't cash."