Captain Howdy
Well-known member
Viime yönä. City-lehden viikon asento -palstalta vuorossa oli 'tullitarkastus'.
Eiks siinä muka luekkaan niin? :eek!:NeitiP sanoi:Mä luen tuon otsikon aina, että "Anaalli seksipolli" :nope:
NeitiP yrittää vihjailla, että hänellä onkin 2xRuskeaaRitaria.OoPee sanoi:Eiks siinä muka luekkaan niin? :eek!:![]()
![]()
P.S. Anaali yhdellä ällällä![]()
No kyllä tässä nyt vielä jokunen uneton yö menee asiaa pohtiessaNeitiP sanoi:Tiedän, että se on yhdellä ällällä. Anteeksi vaan kirjoitusvirheeni. Korjasin sen, ettei jää vaivaamaan.
No voi. Yritähän päästä yli. Jos et pääse, niin suosittelisin hankkimaan ammattilaisapua.OoPee sanoi:No kyllä tässä nyt vielä jokunen uneton yö menee asiaa pohtiessa![]()
Näin rengastettuna, en oo niinkään innostunu tosta kaupallisesta seksistä :nope:NeitiP sanoi:Jos et pääse, niin suosittelisin hankkimaan ammattilaisapua.
Jaa, sitä anaalliseksiä fundeeratessako?:doubtful:OoPee sanoi:No kyllä tässä nyt vielä jokunen uneton yö menee asiaa pohtiessa![]()
Eiku mä kuulin että siellä harrastetaan toistepäin sitä anaaliseksiä... Niinku strap-onilla kato.Moe Szyslak sanoi:Jaa, sitä anaalliseksiä fundeeratessako?:doubtful:
Sanoppa rouva OoPeelle, että nyt pitäis kokeilla jotakin.![]()
Matxi sanoi:Eiku mä kuulin että siellä harrastetaan toistepäin sitä anaaliseksiä... Niinku strap-onilla kato.
Mikä noista listalla?Matxi sanoi:Jos jätetään noi neitsyeet pois niin jopa kahdella forumistilla on edellisestä actionista kauemmin aikaa kuin minulla.
HÄVETKÄÄ SAATANAT! Aika noloa. :nope: :nope: :nope:
Thunder sanoi:Luulin, että forumistit täällä editoivat tahallaan viestien quotatettua sisältöä, sillä en löytänyt mistään NeitiP:n suosittelemaa ammattiavusta, kunnes vasta nyt löysin sen, 5 minuutin kuluttua.:thumbfh:
Eiköhän sen pysty päättelemään pollin tuloksista annetuilla ehdoilla aika helposti? :eek!: :eek!: :eek!:Thunder sanoi:Mikä noista listalla?