FW08
Registered User of Talent
Älä ny. FM08 on noin neljänneksi paras väännös, mitä tästä nimimerkistä on tehyty täällä.Hitto, siis FW08:lta anteeksi, kun olen tyhmä enkä osaa kirjoittaa mitään.
Älä ny. FM08 on noin neljänneksi paras väännös, mitä tästä nimimerkistä on tehyty täällä.Hitto, siis FW08:lta anteeksi, kun olen tyhmä enkä osaa kirjoittaa mitään.
Eipäspäs. Siellä soisi vain Alice Cooperin Poison -kappaleen intro, se väy-väy väy-väy luupilla 24/7. Siihen päälle sitten tulisi ajoittain puheohjelmaa.FM08 ois varsin maailman paskin radiokanava.
Sois vaan porilaisten marssi, dingo ja mamba aamusta iltaan. Biisejen väleissä kerrottais jotain todella kuivia anekdootteja ja perjantaiöisin olis kilpailu huonoimmasta palindromista. Siihen kilpailuun sais osallistua vain ja ainoastaan kanavan ainoa juontaja ja kuuntelija, eli herra itse.
...luupilla 24/7.
Tämä Flipperin kappale Brainwash sopisi oikein hyvin luupitettavaksi. Itse asiassa olen aikoinaan yhden c60-kasetin äänittänyt täyteen tuota kappaletta, aivopesua on se, melkoisen paskalla äänenlaadulla kun joutui kasetilta kasetille äänittelemään useamman kerran....luuppina,
Hiukanko olisi roheeta palkata Tero Vaara vetämään puheohjelmaa FM08 -taajuudelle. Potkut heti jos edes puhuu hieman musikaalisella nuotilla :thumbup:Poisonin introa kuuntelisin kernaasti luuppina, mutta jos on vaara kuulla kerrankin Vielä on kesää jäljellä niin sellainen radiokanava saa olla ihan keskenään ilman minua.
Anteeksi .
Et saa!Anteeksi aiheuttamani pahennus
KOMP.Anteeksi aiheuttamani pahennus
Huijari! Levitaatiohuijar!!!
HÄHÄÄ!Huijari! Levitaatiohuijar!!!
Tämä Zaikomin harrastama vittuilu on jotenkin hellyttävää.Pyydän FM08:aasilta anteeksi hänen porilaisuuttaan.