Apua tarvitaan..

Caminman

Well-known member
Hyvää päivää herrat ja naiset, olisi erittäin hieno juttu jos joku osaa vastaa näihin kysymyksiin :)

Minä vuosina nämä ihmiset tulivat talleihinsa:

Toyota:
Ossi Oskarinen

Ferrari:
Luca Baldisseri
Carlo Tazziolini

McLaren:
Philip Adey
Mark Slade
Ekrem Sami

Jos joku tietää jonkun näistä, olisimme hyvin kiitollisia saada tietää :)

/Caminman

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Kappas kappas. Tifosi-Clubilla ja F1-forumilla onkin enemmän yhteistä kuin luulinkaan :) .

Caminman

Well-known member
Haha! :D

No sitähän minäkin, ajattelin jo kauan sitten että kyllä Ferrari 4ever on muualta jo tuttu.. :)

Caminman

Well-known member
Jep, sen verran tiedetään, ja erään tifosin mukaan ehkä jopa vuodesta 1996

oneway

Member
Sijainti
suomi
Bobakki:
Ossi Oikarinen meni Toyotalle käsittääkseni Mika Salon mukana, eli 2001 liittyi Ossi tiimiin myös.
Mikä Oikarinen on koulutukseltaan ja miten hän on päässyt formula piireihin?

Vai onko Ossi olllut vain oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ossi tuli Arrowsille 1998 Mika Salon ajaessa siellä. Koulutuksesta mulla ei ole tarkkaa hajua, mutta Arrowsilla kohelsi muistaakseni softien kanssa, Toyotalla miehestä tehtiin Salon kisainssi 2002. Da Mattan kisainsinööri siis nykyisin. Arrowsille Ossi muuten pääsi vastaamalla lehdessä olleeseen työpaikkailmoitukseen :rolleyes:

<small>[ 09-07-2003, 12:43: Message edited by: Bobakki ]</small>

Observer

Well-known member
oneway:
Oikarinen on koulutukseltaan ja miten hän on päässyt formula piireihin?
Tietääkseni inssi Varkauden Tekusta. Kaverin kaverin kanssa samalla luokalla nähtävästi ollut..

MPH

Well-known member
No eipa sinne kovin kovaa koulutusta vaadita :D Pitaskohan hakea itsekin vaikka Ferrarille toihin.

Tinke

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Bobakki:
Ossi tuli Arrowsille 1998 Mika Salon ajaessa siellä. Koulutuksesta mulla ei ole tarkkaa hajua, mutta Arrowsilla kohelsi muistaakseni softien kanssa, Toyotalla miehestä tehtiin Salon kisainssi 2002. Da Mattan kisainsinööri siis nykyisin. Arrowsille Ossi muuten pääsi vastaamalla lehdessä olleeseen työpaikkailmoitukseen :rolleyes:
Eikös ossi ollut jonku testiohjelma päälikkö? tai joku vastaava. Mun mielestä ossista piti tulla salon kisainssi mutta ei sitten tullukkaan

Teemu

Active member
Sijainti
Kokemäki
Toyotallahan oli Oikarisen lisäksi vielä tämä Minna Ylimaa PR-emäntänä, mutta ilmeisesti on loikannut Williamsin puolelle. Jaguarilla taisi olla suomalainen kokki ainakin pari vuotta sitten. Eikös muuten Irvine joutunut joskus jättämään kisan väliin vatsakipujen takia. :D