Asenneongelmat

• Viestiketjun aloittaja nokia 1610
  • Aloituspäivämäärä

nokia 1610

Guest
On se kumma minkälainen asenne Hämeenlinnalaisilla on ahvenistoa kohtaan se ei nykypäivänä ole enään mitään,
tässä esimerkki, kysyin kaverilta että lähdetkö katsomaan toukokuun rata-sm kisaa, jolloin vastaus oli, eihän siellä ole mitään, joka tarkoitti yleisömäärää, no kun viikko kisan jälkeen sitten näytin akk:n sivuilta että siellä oli 7000 ihmistä niin kaveri kyllä hämmästyi, eli mitä tästä opimme kannattaisi paikallisissa lehdissä ilmoitella yleisömääriä koska se tuntuu olevan paikallisille niin tärkeää kuin myös allekirjottaneelle.
Mutta tosi asiassa kisaa on hienompi seurata kun siellä on tuhansia ihmisiä katsomassa kun satoja.

nokia 1610

Guest
Ilmeisesti kukaan muu ei tunne samalla tavalla kuin minä koska kukaan ei esitä eriäviä mielipiteitä?.

jmt

Senile Member
Sijainti
Isle of Man
Kyllä minä ihan saman olen huomannut, kun myös asun ihan Hämeenlinnan lähellä. Monet jotka käyvät aina silloin tällöin kilpailuissa, eivät tule lähteneeksi kun ei kisoista yksinkertaisesti ole tietoa juuri missään. Yleisin vastaus taitaakin olla "ai mihin kisoihin?"...

Jamppa Maijala

Well-known member
Sijainti
LOPPI
Ikävää harjoittelun kannalta Ahvenistolla on mm. sekin kun huhtikuussa vielä kai hiihtelijät siellä hiihtelee. Toukokuun eka Keskiviikko 1. mahdollisuus on testailla. Alastarolla on silloin jo treenattu tosissaan.

------------------
Nämä asiat ovat Maijalan Jampan mielipiteitä

nokia 1610

Guest
Originally posted by Jamppa Maijala:
Ikävää harjoittelun kannalta Ahvenistolla on mm. sekin kun huhtikuussa vielä kai hiihtelijät siellä hiihtelee. Toukokuun eka Keskiviikko 1. mahdollisuus on testailla. Alastarolla on silloin jo treenattu tosissaan.

Jotta kukaan ei ymmärtäisi väärin niin itse ihailen ahvenistoa todella paljon ja sinne liittyy paljon hyviä muistoja ja myös ikäviä (helikopterionnettomuus).
Kannattaa muistaa että ahvenisto on keskellä kaupunkia jossa on toki muutakin elämää joten...