Aston Martin Ladoga todella tarvitsee Strollin rahoja, koska muuten olisi likviditeettikriisi vuoden viimeisellä neljänneksellä. Yrityksen tila on niin heikko, että rahoituksen saaminen markkinoilta ei ole halpaa, jos edes mahdollista. Velkaa oli kesäkuun lopussa 1,8 miljardia euroa, osakekurssi on 2018 listautumisesta tippunut 94%, liikevaihto laski 25%, velkavipu syö mahdolliset tulevat tuotot, USA:n ja Britannian halvan tullin vientikiintiö on käytännössä varattu Land Roverille, Kiinan myynti on romahtanut ja Kiinassa tuli voimaan luxusvero.....
Tehtaan tilanne ei ole uusi vaan jatkunut jo muutaman vuoden. Ilman jatkuvaa pääomarahoitusta yhtiö olisi jo aikoja sitten tehnyt konkurssin. Olisiko se Aston Martin Ladogan historiassa kahdeksas? Sllti yhtiön toimitusohtaja Adrian Hallmark sanoi esitellessään Q2/2025 "tulosta", että tehdas pysyy WEC -sarjassa ja Le Mansissa.