burb
.
Taas hajos pakoputki. Kävin ensin merkkihuollossa kyselemässä korjauksen hintaa ja aikaa: 250-300e, ehkä tänäpänä, pamautti huoltoesa vastapalloon. Minä että no en tiijä, kyselenpä muualta, kiirekin olis katsastukseen tuotanoin....
Peugeot 206:
Ennen minun omistussuhdettani autoon oli jo vaihdettu kertaalleen pakoputki ja jotain sähköisiä osia, en muista tarkemmin mitä, mutta muistaakseni joku anturi.
Mulla on rahaa kulunut jarrupaloihin, tuulilasiin (kiveniskemästä lähtenyt koko lasin levyinen railo), pakoputkeen (taas oli upeat saundit) ja palloniveliin.
Seuraava keksimäni huoltomesta, AD-autohuolto ohjasi Malminkartanon Korjaamoon tms. ja he vinkkasivat tänne.
Aivan huikea mesta. Hemmot korjaa kaikenlaiset pakoputket jonotusperiaatteella. Satuin selkeesti vähän huonoon aikaan kun mua ennen oli reilu puolenkymmentä asiakasta ja jono lyheni siinä odotellessa. Silti taisin n. puolessatoista tunnissa olla jo kotimatkalla. Ja hinta: 50e. :eek!: Kahdesta kohti piti putkea uusia ja hitsailla ja taisipa korjaajasedällä sen puoli tuntia hommaan vierähtää. Silti noin halpa, ja työhön vieläpä vuoden takuu.
(Eräällä toisella asiakkaalla maksoi 70e, siinä oli jo vähän enämpi hommaa)
Niin jotta jos pakoputkes reistaa pääkaupunkiseudulla eikä ole mitään pakottavaa syytä käydä merkkikorjaamolla ja ite et osaa niin painu Tiittasen pakoputkikorjaamolle.