Autoslalom

männänpalautusjousi

Well-known member
Mahtaako Foorumilaisten joukossa olla autoslalomin harrastajia?

Kävin itse katsomassa viime kesänä Tattarisuolla yhden kilpailun ja päätin, että tuota on kokeiltava. Olenkin ilmoittautunut tämän kauden ensimmäiseen 29.4. ajettavaan kilpailuun.

Vielä en tietysti tiedä kiinnostaako laji tai taipuuko se auto keilojen välistä vai ei, mutta aika hauskalta se katsojana näytti ja kaipa aikaansa voi tyhmemminkin käyttää. On tuo ainakin turvallisempaa kuin Ahvenistolla kurvailu maanteillä räppäämisestä puhumattakaan.

Varusteiksi tarvitaan siis tavallinen rekisteröity ja katsastettu auto ja hyväksytty kypärä. Kertalisenssin voi lunastaa paikan päältä, jos sellaista ei satu muten olemaan.

Lisätietoja www.abarth.to

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Tuolla asvalttiralliotsikossa kun on puhuttu noista Keski-Eurooppalaisista hillclimbeistä niin tänne tekee mieli lisätä että kyllä autoslalomkin on varsin paljon nopeampaa touhua F3:lla ajettuna. Oon joskus Schwebsangissa (L) ollut katselemassa kisaa jossa oli vaikka minkälaista slalomkalustoa Martini-Fiat F3:sta jenkkidieseliavolavaan.

Norman

Well-known member
Sijainti
( Y )
Originally posted by ettelbruck:
Tuolla asvalttiralliotsikossa kun on puhuttu noista Keski-Eurooppalaisista hillclimbeistä niin tänne tekee mieli lisätä että kyllä autoslalomkin on varsin paljon nopeampaa touhua F3:lla ajettuna. Oon joskus Schwebsangissa (L) ollut katselemassa kisaa jossa oli vaikka minkälaista slalomkalustoa Martini-Fiat F3:sta jenkkidieseliavolavaan.
250cc mikro vois olla kans aika kova sana. Laji kiinnostaa kovasti ja ei vähiten edullisuutensa vuoksi. Mulla homma oli tarvella siinä vaiheessa, että kävin koeajamassa paria GTI Swiftiä. Homma laantui, kun sillä koirankopilla olisi pitänyt ajaa sitten työmatkatkin.