Olen käyttänyt samaa avataria vuodesta 2004 lähtien. Onko se syytä vaihtaa?
Nimimerkin vaihdon huomaa yleensä vasta lainatusta tekstistä.Pitkään käytettyjen avatarten vaihto aiheuttaa melkoista hämmennystä ainakin täällä, koska en ilmeisesti lue nimimerkkiä vaan ainoastaan katson kuvan.
Mihin sä haluaisit sen vaihtaa? Pitäisikö järjestää huutokauppa?Olen käyttänyt samaa avataria vuodesta 2004 lähtien. Onko se syytä vaihtaa?
En tiedä vielä, laadin pollin hetken mielijohteesta.Mihin sä haluaisit sen vaihtaa? Pitäisikö järjestää huutokauppa?
Toisaalta Tähtien Sota on suositumpi kuin avatar, joten mikset hommaisi heti tähtien sotaa?Ite oon joskus miettinyt avatarin hommaamista, mutta vähän epäilyttältä tuntuu koko prosessi.
Hyvä idea!Toisaalta Tähtien Sota on suositumpi kuin avatar, joten mikset hommaisi heti tähtien sotaa?
Totta kai kannattaa. Kannattaa ratsastaa teknologian uudistusten harjalla.Olen käyttänyt samaa avataria vuodesta 2004 lähtien. Onko se syytä vaihtaa?
PeukkuTossa olis ehkä hyvä. Olis vaan tollanen päivitys, kun "nimikin" pysyis samana
Tuotekehitys on vasta alkuvaiheessa.Totta kai kannattaa. Kannattaa ratsastaa teknologian uudistusten harjalla.
Vanha avatar on kuin teräsrunkopyörässä.
Tuollainen Cännäri avattareksi.
Eikä nuo polkimetkaan ole oikein 'ottavat'.Tuotekehitys on vasta alkuvaiheessa.
Unohtivat, että polkupyörän eturenkaan olisi hyvä olla mallia 'käännettävä'
Eturengas on tuossa käännettävissä ihan perinteisesti ohjaintangon avulla.Tuotekehitys on vasta alkuvaiheessa.
Unohtivat, että polkupyörän eturenkaan olisi hyvä olla mallia 'käännettävä'