Bahrain Rataesittely

Clarke

The Knights Who Say Ni
Liittynyt
3.2.2006
Viestit
156
Sijainti
Hyvinkää
Jonkki sanoi:
Parin viikon tauon jälkeen taas sorvin ääressä, tällä kertaa rataesittelyssä Bahrain International Circuit. Palaute on jälleen erittäin tervetullutta! :).
Ei kai tällä radalla oikeasti ykkösvaihteella ajeta?
 

Pade_

Well-known member
Liittynyt
14.4.2007
Viestit
577
Sijainti
Internetin vihayhteisöt
Ihan jees mutta itse pidän kyllä ratakarttaa lähellä kun katson tätä GP:tä, ei ole Bahrainin rata minulle tuttu.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Puheen puolesta erittäin hienoa tavaraa.

Kaikki taisi mennä kutakuinkin loistavasti, ainoastaan nuo vaihteet jäi kaiveleen.

On totta, että säädöillä saadaan sen verran paljon aikaiseksi, ettei voi sanoa että yksi tietty vaihde olisi jossakin mutkassa käytössä, ehkä oikeasti näin voisi olla mutta mehän näimme tässä simun ja sitä määkin pelaan (toki eri peli).

Ne mutkat mitkä Jaakko (oliko se jaakko?) ajoi 1 vaihteella, menee mulla 2 vaihteella. Nimenomaan ilman luistonestoa ajaessa.

Sitten vielä toinen seikka. Jos tämä rataesittely on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät tiedä Sakhirin radasta mitään, niin kuvakulma olisi ehkä voinut olla moottorikatteen päältä, eikä silmistä.. Mutta kaiketi oikein hienoa.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1341
Eipä ykkösissä oikein ykkösvaihdetta oikeasti käytetä muuten kuin lähdössä ja ehkä Monacon neulansilmissä.
 

Senten

Well-known member
Liittynyt
3.8.2006
Viestit
130
Sijainti
Finland
Eikös tämä kuuluisi ennemminkin tuonne vapaan puolelle?
Tai kaikki esittelyt yhden topicin alle tänne.

Mukavahan näitä on katsella. Kaikki kunnia tekijöille ja vaivannäölle, mutta ajattelin vain :)
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Nyt oli puhe jo vähän selkeämpää verrattuna edelliseen. Tästä on hyvä jatkaa Jonkki. :thumbup:
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
belated sanoi:
:thumbup: Hienoa.

Youtube -linkin perään kannattaa laittaa &fmt=18.
Toimikos sulla tuo oikeasti? Itse koitin sekä &fmt=18, että &fmt=6 eikä kumpikaan soittanut paremmalla laadulla. En tiedä johtuuko siitä että alkuperäinen on 50fps video.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mahtavaa settiä, lisää näitä! Ja tosiaan se T-cami kuvakulma vaan käyttöön niin tulee hieman tv-mäisempi.

:thumbup:
 
Ylös