Oliskohan Kellon Timpan pöläri.FO110K sanoi:noniin, tänne ennakko tunnelmia + harkkalöpinää
Avataan peli pöläriuutisella, ohessa uudentyyppinen pöläri, mutta minkä tiimin auto mahtaa olla kyseessä?
tätä ei tainnu Barcan testeissä olla näkyvillä?
Ei se Toyotalta ole ku Alonsolta. Alonso on lähettänyt kuvan ja tekniset tiedot Toyotan inseille, että alkakaapa kehitellä tuosta mulle ens kaudeksformulastara sanoi::eek!: Toyotalta INNOVAATIO! :eek!:
nojoo, olishan se noista kissan kokosista TG kirjaimist pitäny päätellä itsekin :jaska:tmoi sanoi:Oliskohan Kellon Timpan pöläri.
Mikäli tuo RL-merkintä tarkoittaa Rear Left, niin sittenhän tuo yrittää kovasti imeä ilmaa auton sivulta ja varmaankin poistaa sen sieltä vanteen sisäreunan puolelta.formulastara sanoi::eek!: Toyotalta INNOVAATIO! :eek!:
Minä katselin noita kuvia aamulla ja luulin että kaikki kuvat joissa esiintyi "lasipalatsi" oli McLarenin motorhomesta, mutta näemmä Force India on sitten pistänyt kerralla homman kuntoon. Fisicolla on taas lisää kettuiltavaa Alonsolle. :wink:FO110K sanoi:Force Indialla näyttää pyyhkivän kohtuu hyvin, uudet varikkotilat esitelty eilen barcan varikolla, kokoluokka sama kuin McLarenilla:
CamoN sanoi:Mikäli tuo RL-merkintä tarkoittaa Rear Left, niin sittenhän tuo yrittää kovasti imeä ilmaa auton sivulta ja varmaankin poistaa sen sieltä vanteen sisäreunan puolelta.
Super Aguri:FO110K sanoi:Force Indialla näyttää pyyhkivän kohtuu hyvin, uudet varikkotilat esitelty eilen barcan varikolla, kokoluokka sama kuin McLarenilla:
Erikoinen konstruktio joka tapauksessa, minä oletin välittömästi tuon nähdessäni että se pyörii mukana, kun on kerran symmetrinen koko vanteen alalta.Slimedge sanoi:pyöriikö toi renkaan mukana? jos niin tekee taitaapi mennä laittomuuksiin
Minulla oli tuossa aikamoinen ajatusvirhe, olet aivan oikeassa. Mutta vain jos se pyörii. Jos se on paikallaan, niin silloinhan tuon luulisi sekä imevän että poistavan ilmaa ulkopuolelle?Marckontscz sanoi:jos se on Rear Left niin eikö se silloin juuri poista ilman auton sivulle eikä ime.
Ei niitä kisoja varikkotiloilla voiteta..FO110K sanoi:Force Indialla näyttää pyyhkivän kohtuu hyvin, uudet varikkotilat esitelty eilen barcan varikolla, kokoluokka sama kuin McLarenilla:
ei tietenkään, mutta kertoo parantuneesta taloudellisesta tilanteesta aika paljon, sitä myöten riittänee myöskin auton kehityksene pelimerkkejä :thumbup:Lisko sanoi:Ei niitä kisoja varikkotiloilla voiteta..
In the ghetto. In a cold and gray Barcelona morning...Device sanoi:SA:n varikkotila näyttää ihan slummi kämpältä.
Se on kaunis jos se toimiiVice sanoi:SA-kämppä tosiaan näyttää joltain halvalta sirkusteltalta...