Batracer-liiga

YoNzZu

Well-known member
Liittynyt
19.12.2005
Viestit
62
Laitoin Batracerissa pystyyn liigan suomalaisille F1 2006 säännöillä ja asetuksilla. Jos Batracer ei ole vielä tuttu, niin kyseessä on tavallaan kuljettajan minimanageri-peli.. Eli itse säädetään autoa, valitaan käytettävät renkaat, ajotyyli ja taktiikka aika-ajoihin ja kisaan. Pikaopas löytyy täältä.


Jos tosta jotain lyhesti kertoo, niin tähän liigaan mukaan mahtuu vielä korkeintaan 20 kuskia, joten ei kannata kovin kauaa odotella. Autovalinnalla on väliä, muttei kovin hirveästi.. Toisin sanoen jopa Super Agurilla voi voittaa. Hyvällä yhteistyöllä tiimikaverin kanssa voi saada täydellisiä säätöjä aikaan, ne kun voi ladata tiimikaverilta milloin tahansa. Seuraava session tulee päivän päästä (paitsi harjoitukset ja lämmittelyajot, jotka ovat aina sessioneiden välissä[lue pikaohje]), siis esim. maanantaina alkaneet harjoitukset, tiistaina aika-ajot, keskiviikkona kisa ja sitten taas torstaina seuraavan kisan aika-ajot.


Pelissä ois rutkasti selitettävää, mutta jätetään nyt jotain tutkittavaksi ja kokeiltavaksikin. Toki kysymyksiin voin vastailla.


Kuskiksi liigaan pääsee kirjautumalla sisään ja sitten avaamalla tämä linkki. Salasana on f1fi.
 
Viimeksi muokattu:

Tuomas_M

Well-known member
Liittynyt
5.3.2006
Viestit
146
Liityin mukaan, vaikken ole tuota peliä ennen pelannut mutta äkkiäkös tuohon pääsee mukaan, koska olen aika nettipelifriikki - puoli päivää koneen äärellä ja kyllä luistaa pelit. :cool:
 

YoNzZu

Well-known member
Liittynyt
19.12.2005
Viestit
62
Nyt on jo yhteensä kahdeksan kuskia liittynyt mukaan. Vielä mahtuu sekaan, joten äkkiä perustamaan oma tiimi tai liittymään jonkin tiimikaveriksi. Pyritään saamaan mahd. paljon pelaajia, jotta saataisiin aikaan hyvä kilpailu mestaruudesta.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9270
Muistan tämän pelin muutaman vuoden takaa, sen jälkeen tuli jotain ongelmia. Mukava peli oli silloin, toivottavasti myös nyt.

Itse ajan RBR:llä.
 

YoNzZu

Well-known member
Liittynyt
19.12.2005
Viestit
62
File -> edit account -> paint your helmet

Eli oman kypärän voi maalata ihan ilmaiseksi, rajottimena vain RGB-värikartta ja 16 kuviota. Isomman ja täysin itse väritetyn kypärän saa sitten maksamalla.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9270
Vapaana on vielä kaksi paikkaa BMW:llä, Midlandilla, Toro Rossolla ja Toyotalla sekä yksi paikka Hondalla, Red Bullilla sekä Williamsilla.

Autosta ei tarvitse kuitenkaan hirveästi välittää. Todisteeksi voi laittaa tämän:
 
Viimeksi muokattu:

YoNzZu

Well-known member
Liittynyt
19.12.2005
Viestit
62
Aloitan pelin huomenna aamulla, kun herään (10.00-12.00), eli siihen asti on aikaa ilmoittautua mukaan. Tuosta tasan 12h päästä alkaa aika-ajo, eli kannattaa olla tarkkana. Kisa on sitten aika-ajosta 24h tunnin päästä. Aamulla siksi, että saataisiin sessionit tapahtumaan iltaisin.. Tosin jos 22 kuskia ehtii tulla täyteen ennen huomista, niin sitten leikki alkaa viimeisen paikan täytyttyä.

Nyt on mukana jo 18 kuskia.
 

YoNzZu

Well-known member
Liittynyt
19.12.2005
Viestit
62
Käykääs kuskit katsomassa driver chatin ketju aggressiivisuudesta, mieluiten ennen kisaa, ettei siitä tuu hirveetä romurallia.. :)


Muutenkin sinne kannattaa kirjotella, jos on kysymyksiä tai muuta asiaa. Sinne myös minä laitan tästä lähtien liigaa koskevat jutut.
 

Häkä [CO]

Active member
Liittynyt
23.1.2005
Viestit
41
YoNzZu sanoi:
Käykääs kuskit katsomassa driver chatin ketju aggressiivisuudesta, mieluiten ennen kisaa, ettei siitä tuu hirveetä romurallia.. :)


Muutenkin sinne kannattaa kirjotella, jos on kysymyksiä tai muuta asiaa. Sinne myös minä laitan tästä lähtien liigaa koskevat jutut.
No ei se kisa nyt tainnut ihan illalla olla mutta sellast se on :p
Joku sälli torppas ekalla kierroksella pihalle. :mad:
 

Joppe_001

Well-known member
Liittynyt
1.11.2003
Viestit
3764
Sijainti
Tois pual jokkee
1986

Nyt on batracerissa julkaistu vuotta 1986 käsittelevä sarja. Mukana mm. Lotus, Tyrrell, Benetton ja Brabham.
 

odetus

Well-known member
Liittynyt
18.10.2006
Viestit
1992
Joppe_001 sanoi:
Nyt on batracerissa julkaistu vuotta 1986 käsittelevä sarja. Mukana mm. Lotus, Tyrrell, Benetton ja Brabham.
Joo BatRacerissa on tullut oltua nyt kesästä asti 4 kuukautta yhtään mestaruutta ei tosin ole vielä siunaantunut.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9270
Itse olen myös pelannut peliä suurinpiirtein tämän topicin alusta asti. Ihan kohtuullisella menestyksellä, vaikka mestaruutta ei olekaan tullut. Yksi kakkos- ja yksi kolmossija kuitenkin julkisista liigoista.
 

Festina

Well-known member
Liittynyt
29.4.2006
Viestit
54
Sijainti
Helsinki
Itse liityin peliin eilen... Ihan kivalta näyttää. Parempi kuin gpro, koska tässä pelataan enemmän kuljettajan näkökulmasta. Myös aidot autot ja tiimit ovat plussaa. :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vähän meni ohi tuo aika-ajo kiireitten takia, mutta nyt on kisataktiikat hiottu. Nousu lähtöruudukon perukoilta tavoitteena..tai sitten säädin ihan väärään suuntaan setupeja. Sit sen näkee;)
 

Porttilan Laki

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
555
THIS GAME DOES NOT EXIST!

If you are looking for a private game please check with the person that setup the game.

---

Koitin liittyä privaattiliigaan, epäonnistuen. Eli ilmeisesti liigassa ei ole enää tilaa.
 
Viimeksi muokattu:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9270
Porttilan Laki sanoi:
THIS GAME DOES NOT EXIST!

If you are looking for a private game please check with the person that setup the game.

---

Koitin liittyä privaattiliigaan, epäonnistuen. Eli ilmeisesti liigassa ei ole enää tilaa.
F1-Forumin privaattiliiga on loppunut aikoja sitten.
 
Ylös