BaTracer

Erqqu

Well-known member
Pelaako kukaan teistä kyseistä formulapeliä?

Tarkoitus on sama kuin normiformuloissa. Liitytään peliin, valitaan/perustetaan talli, ajetaan harjoitukset, säädetään säädöt kohdalleen, ajetaan aika-ajot, jonka jälkeen harjoituksissa säädöt prikulleen ja kisatradegia kuntoon. Sitten vain jännätään kilpailun tulokset. Kilpailua voi seurata reaaliaikaisesti, menee suurinpirtein näin;

- Klikkaat start race ja kierros kierrokselta klikkaat eteenpäin. Alhaalla näkyy kaikki mitä sinä kierroksena on tapahtunut, keskeytykset, kolarit, varikkostopit, nopeimmat kierrokset jne.

Olen tainnut jäädä koukkuun, olen toisena harjoituksissa, vain tallikaveri edellä :)

Ainiin, linkki; http://batracer.com/

Graffat on paskoja, tiedän, mutta peli on loistaa!

Banaani-Ed

Member
Minä pelaan, täydentääkseni tuota aloitusta, pelit etenevät tosiaan päivittäin ja riippuen toki sarjasta(löytyy joka makuun ja lisää on tulossa, mm. alkavan kauden formulat tulevat mukaan muutaman päivän sisään kai) ja tavoitteista, 5min uhraaminen päivässä pitää ihan hyvin mukana. Ei tietenkään kannata osallistua johonkin Le Manssiin jos aika on kortilla :) Itsellä plakkarissa 1 mestaruus ja monia jämäsijoja sarjojen hänniltä.

Niin eli
Pelaako kukaan teistä kyseistä formulapeliä?
vaikka tämä F1 foorumi onkin niin peli ei rajoitu vain formuloihin. Niin ja aloittelijan on hyvä tietää että nuissa F1ssä on myös itse pelissä tasoeroja, vaikkakin voittaminen on mahdollista myös Spykereillä yms. Useissa muissa sarjoissa tasoeroja eri autojen suhteen ei ainakaan suoraan ole, korkeintaan erilaisia heikkouksia ja vahvuuksia. Jos oikeasti haluaa mitata tasoaan vastustajia vastaan ilman muita tekijöitä, A1GP on aika hyvä vaihtoehto.

Viimeksi muokattu:

Erqqu

Well-known member
Onko autoissa todellakin tasoeroja?

Olen tähän asti elännyt siinä harhakuvitelmassa, että kaikki lähtevät samalta viivalta harjoituksiin. Tosin, kyllä siinä taito ja kokemuskin vaikuttaa ja sillä Agurillakin voi pärjätä.

odetus

Well-known member
No kyllähän tätä tulee pelattua joka päivä, alotin joskus 2006 syksyllä, koukuttavahan tämä on...

Banaani-Ed

Member
Erqqu sanoi:
Onko autoissa todellakin tasoeroja?

Olen tähän asti elännyt siinä harhakuvitelmassa, että kaikki lähtevät samalta viivalta harjoituksiin. Tosin, kyllä siinä taito ja kokemuskin vaikuttaa ja sillä Agurillakin voi pärjätä.
Onhan niissä, tuo Car Comparison -sivu antaa osviittaa autojen tasosta. Punainen on se lähtötaso ja vihreä on sellainen potentiaalinen vauhti kun kaikki on kohdallaan. Ja tuo Aguri ei, viime vuoden huonosta(vai oliko se huonoa? :s) menestyksestä huolimatta ole lainkaan kehno valinta. Vähintäänkin Williamsin ja Renaultin tasoa tuolla. Omasta mielestä huonoimmat tulokset irtoaa Hondalla.

Erqqu

Well-known member
Banaani-Ed sanoi:
Onhan niissä, tuo Car Comparison -sivu antaa osviittaa autojen tasosta. Punainen on se lähtötaso ja vihreä on sellainen potentiaalinen vauhti kun kaikki on kohdallaan. Ja tuo Aguri ei, viime vuoden huonosta(vai oliko se huonoa? :s) menestyksestä huolimatta ole lainkaan kehno valinta. Vähintäänkin Williamsin ja Renaultin tasoa tuolla. Omasta mielestä huonoimmat tulokset irtoaa Hondalla.
Aika-ajoihin lähtiessäni oli säädöt kaikki spot onissa, säädin aika-ajoasetukset ja ajoin 80% riskillä.

Tulos;

tallikaveri lähtee eturivistä minä Räikkösen tapaan viimeisenä.

Banaani-Ed

Member
Huonompi homma. Itsellä käy toivottoman usein niin että edellisistä aika-ajoista on unohtunut väärät renkaat alle jos keli on eri :(

juhni

Banned
Loin oman tiimin viime vuonna, mutta en tiedä, miksi en pääse kisoihin.

Forzacupika!

apina
Olisikohan täälllä tarpeeksi pelaajia privaattikauteen F1 2008 autoilla batracerissa?