Tämän tivan idea on simppeli. Annan teille kymmenen biisiä, jotka teidän pitää tunnistaa sanoitusten perusteella. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa yhden pisteen. Jos arvaat biisin oikein, niin piste kolahtaa tilillesi. Mukana on myös yksi ns. bonuskysymys josta saa ½ pistettä.
Mistä biiseistä nämä seuraavat sanat ovat?
1. Novel of my shipwrecked being tied up dried alive still breathing
2. Se voi riittää, jos löydät kolikon yhden kerrallaan. Ja se riittää, jos otat lipun yhteen suuntaan vaan.
3. You're just like an angel, Your skin makes me cry
4. Paint your smile on your lips, Blood red nails on your fingertips
5. Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, Kuurankukkia nyt kannan sisälläin
6. We will keep our faith inside our souls and never let it go, We're Forever Free
7. Today I'll play the part of non-parent, Not make a hundred rules
8. Make all bad dreams go away, Whatever it takes to keep your hands free
9. Silmä näkee, vaan ei tunne mitään, ja jalat tarpoo alleen maan, Tule tänne, minä haluan tietää, kuka olet, minne me kuljetaan
10. Kaikki nestemäinen valui alas suusta. Pärstältäni olin niin kuin punatulkku
Bonus: When I thought that I fought this war alone
Vastausaikaa on keskiviikko 20.4 asti. Googlea saa käyttää ja vastauksia muokata ihan vapaasti määräaikaan asti.
Mistä biiseistä nämä seuraavat sanat ovat?
1. Novel of my shipwrecked being tied up dried alive still breathing
2. Se voi riittää, jos löydät kolikon yhden kerrallaan. Ja se riittää, jos otat lipun yhteen suuntaan vaan.
3. You're just like an angel, Your skin makes me cry
4. Paint your smile on your lips, Blood red nails on your fingertips
5. Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, Kuurankukkia nyt kannan sisälläin
6. We will keep our faith inside our souls and never let it go, We're Forever Free
7. Today I'll play the part of non-parent, Not make a hundred rules
8. Make all bad dreams go away, Whatever it takes to keep your hands free
9. Silmä näkee, vaan ei tunne mitään, ja jalat tarpoo alleen maan, Tule tänne, minä haluan tietää, kuka olet, minne me kuljetaan
10. Kaikki nestemäinen valui alas suusta. Pärstältäni olin niin kuin punatulkku
Bonus: When I thought that I fought this war alone
Vastausaikaa on keskiviikko 20.4 asti. Googlea saa käyttää ja vastauksia muokata ihan vapaasti määräaikaan asti.
Viimeksi muokattu: