Samaa mieltä.Luulis tuollaisen asian itse tietävän paremmin.
Maistamalla?mistä mä olen tarkalleen ottaen katkera. Tai miten tällaiseen näkemykseen on päädytty, tai voi päätyä.
Tarkoitat siis tuota FW08:aasia?Arvon psykoanalyytikko vois muuten kertoa, mistä mä olen tarkalleen ottaen katkera. Tai miten tällaiseen näkemykseen on päädytty, tai voi päätyä.
Tietenki!Tarkoitat siis tuota FW08:aasia?
Pidän todennäköisimpänä arvauksena.Maistamalla?
Ainaski JJ:n osoittauduttua kuolevaiseksi.Arvon psykoanalyytikko vois muuten kertoa, mistä mä olen tarkalleen ottaen katkera. Tai miten tällaiseen näkemykseen on päädytty, tai voi päätyä.
Kysymykseen mistä odotellaan asiantuntijan analyysiä, mutta eiköhän tuo miten ole ihan hyvin näkyvissä tuolla ylläpitopuolella.Arvon psykoanalyytikko vois muuten kertoa, mistä mä olen tarkalleen ottaen katkera. Tai miten tällaiseen näkemykseen on päädytty, tai voi päätyä.
Eikös hän nyt ennemminkin osoittautunut kuolemattomaksi?Ainaski JJ:n osoittauduttua kuolevaiseksi.
Ruorin kuva vatsassa.Eikös hän nyt ennemminkin osoittautunut kuolemattomaksi?
Sä et oo nyt oikein ymmärtänyt juttua. Tai tarkemmin sanottuna, oot ymmärtänyt päin vittua.Kysymykseen mistä odotellaan asiantuntijan analyysiä, mutta eiköhän tuo miten ole ihan hyvin näkyvissä tuolla ylläpitopuolella.
Niin no, juu. Noinkin toki.Eikös hän nyt ennemminkin osoittautunut kuolemattomaksi?
Sä et oo nyt oikein ymmärtänyt juttua. Tai tarkemmin sanottuna, oot ymmärtänyt päin vittua.
Ennemminkin luulisin ymmärtäneeni tän jutun kyllä ihan oikein.Sä et oo nyt oikein ymmärtänyt juttua. Tai tarkemmin sanottuna, oot ymmärtänyt päin vittua.
Joko sulla on kytkennät melko pahasti ristissä tai sitten me ymmärretään katkeroituminen todella eri tavoin. Olen aina kuvitellut katkeroitumisen vaativan, että olisi mielestään kokenut jonkinlaista henkilökohtaista vääryyttä. Jotenki hyvin hankala nähdä, että miten noista ylläpitopuolen jutuista sellaisen kuvan saa ilman rajuja ennakko-oletuksia. Turhautunut ja kyllästynyt voin olla, ja olenkin.Kysymykseen mistä odotellaan asiantuntijan analyysiä, mutta eiköhän tuo miten ole ihan hyvin näkyvissä tuolla ylläpitopuolella.