Bodomin surmista elokuva?

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Spekuloin tässä, että jokohan Selinin Markus on tehnyt sopimuksen syytetyn kanssa? Toivottavasti syytetty ymmärtää ottaa omansa.

72

Well-known member
Eilisessä 4Popissa kerrottiin, että tuottajilta oli kyselty ympäri Suomen, kiinnostaisiko tehdä leffa Bodomin tapauksista, ei kuulemma kiinnosta ketään. Liian vaikeaa.

patriot

Foorumin senaattori
Selin itse sanoi, että ei Bodomin tapahtumat enää kiinnosta elokuvana kun murha alkaa selvitä.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
8 Surmanluotia oli selvä heti, mutta siitä huolimatta Mikko Niskasta kiinnosti laittaa itsensä ja omat rahansa peliin, että sai elokuvan tehtyä.

patriot

Foorumin senaattori
AJ sanoi:
8 Surmanluotia oli selvä heti, mutta siitä huolimatta Mikko Niskasta kiinnosti laittaa itsensä ja omat rahansa peliin, että sai elokuvan tehtyä.
Niin no kiinnostiko se ihmisiä? En muista kyseistä elokuvaa enkä tiedä sen menestyksestä!

Bodomin tapaus on kuitenkin eri juttu. Kyseessä on Suomen rikoshistorian myytti, tarina johon ei ole ollut tähän päivään asti ratkaisua. Mutta osa Bodomin "hohdosta" elokuvantekiojöiden silmissä häviää jos tapaus selviää.

Näin siis elokuvantekijät itse!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
patriot sanoi:
Niin no kiinnostiko se ihmisiä? En muista kyseistä elokuvaa enkä tiedä sen menestyksestä!

Bodomin tapaus on kuitenkin eri juttu. Kyseessä on Suomen rikoshistorian myytti, tarina johon ei ole ollut tähän päivään asti ratkaisua. Mutta osa Bodomin "hohdosta" elokuvantekiojöiden silmissä häviää jos tapaus selviää.

Näin siis elokuvantekijät itse!
Kyllähän 8 surmanluotia oli elokuvana (vai oliko se tv-elokuva/sarja) varsin hyvin tehty. Eiköhän se ollut myös kiinnostava - niinkuin tuollaiset tapaukset yleensä.

Minusta tuntuu, että ei Bodom-järven tapaus ole näistä "suomen rikoshistorian myyteistä" kuitenkaan suurimpia. Onpa vain nyt sattuneesta syystä ollut esillä julkisuudessa. Eiköhän Kyllikki Saaren murha ja Häjyt (ne oikeat) ja 8 surmanluotia mene kevyesti ohitse.