Bossen jatko

• Viestiketjun aloittaja L4z!
  • Aloituspäivämäärä

L4z!

Well-known member
Intuitio sanoisi hänen jatkavan, mutta kaikista haastatteluista luen läpi, ettei jatkaisi.
Ei halunnut pilata kansanjuhlaa kertomalla vetäytymisestään. Rautiainenkin jo varma suunnitelmistaan, että vetäytyy jos Bossekin vetäytyy.

Viikko sitten olin varma että Bosse jatkaa, nyt näiden haastattelujen läpi olen lukenut ettei hän jatka.

80-20 ettei jatka. Eli olen aika varma että lopettaa.

Valde

Well-known member
L4z! sanoi:
Intuitio sanoisi hänen jatkavan, mutta kaikista haastatteluista luen läpi, ettei jatkaisi.
Ei halunnut pilata kansanjuhlaa kertomalla vetäytymisestään. Rautiainenkin jo varma suunnitelmistaan, että vetäytyy jos Bossekin vetäytyy.

Viikko sitten olin varma että Bosse jatkaa, nyt näiden haastattelujen läpi olen lukenut ettei hän jatka.

80-20 ettei jatka. Eli olen aika varma että lopettaa.
Ei varmasti lopeta. Syitä:

1) Hjallis on jo neuvotellut Malcolmin kanssa Jyskälässä sopimuksen, jonka allekirjoittamista Marcus nyt harkitsee. Aika outoa proseduuri, jos Marcus olisi oikeasti lopettamisfiiliksissä.

2) Kukaan kuljettaja ei ole ikinä lopettanut taistellessaan parhaillaan maailmanmestauudesta. Vai onko?

3) Marcuksen vaimo totesi, että kyllä Marcuksella alkaa taas rallin jatkaminen tulla mieleen, kun lomalla kauppakeskuksen pullokonetta tyhjenteli.

4) Wilson sanoi uskovansa, että Marcus jatkaa.

5) Onkohan Marcus jo aika monta kertaa puhellut lopetamisen mahdollisuudesta, mutta tietysti jatkanut?

jäämies

Well-known member
Valde sanoi:
2) Kukaan kuljettaja ei ole ikinä lopettanut taistellessaan parhaillaan maailmanmestauudesta. Vai onko?
Schumacher formuloissa viime kaudella.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Tuo selkiää viimeistään Monten starttikorokkeella ja päätös perustuu vapaaehtoisuuteen. Mielenkiintoisempi kysymys olis Petterin jatko Subarulla.

RITA#28

Banned
Marcus ei vielä oikeasti tiedä jatkaako vaiko ei...

Viimeksi muokattu:

RITA#28

Banned
ettelbruck sanoi:
Tarttee Subarulla ainakin jotain autolle tehdä, ei tuo ihan tyytyväiseltä nykyiseen kuulostanut.
Niin mutta ku ei ole paikkaa minne mennä jos pois lähtee! Ja subbe saa ihan uuden auton monteen08...

Viimeksi muokattu:

mjs

Long easy right sumppuun
No itse jos pitäisi Bossen olemuksesta ja lausunnoista Neste Rallin aikana tulkita niin sen ainakin voi havaita, ettei Bosse tosiaan itse tiedä mitä tulee tekemään. Jos nyt olisi kotirallissa tullut uudella autolla ajamalla Sebiltä ja vaikka Mikoltakin turpaan niin varmaan olisi ollut aika antaa nuoremmille tilaa. Mutta mutta, kyllä kilpailukykyinen ja luotettava auto ja tallella oleva voittovauhti varmaankin kallistaa vaakakupin jatkamisen kannalle. Eri asia olisi jos tosiaan vauhti ei riittäisi.

jäämies

Well-known member
Bosse kirjoittaa maikkarin blogissaan:

Olen luvannut tallipäälliköllemme Malcolm Wilsonille tehdä päätökseni kuukauden sisällä.

Vielä on siis aikaa pohtia asiaa. Nyt se ei kuitenkaan ole päällimmäisenä mielessäni, vaan ajatukseni ovat jo suuntautuneet Saksan valtaamiseen. No, Saksan rallin valtaamiseen ainakin.

Teksti: Marcus Grönholm 6.8. 2007 Jyväskylä.

(MTV3)

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
mjs sanoi:
No itse jos pitäisi Bossen olemuksesta ja lausunnoista Neste Rallin aikana tulkita niin sen ainakin voi havaita, ettei Bosse tosiaan itse tiedä mitä tulee tekemään.
Siinä MTV3:n maalihaastattelussahan siltä meinasi lipsahtaa kun kysyttiin miten tämän rallin lopputulos vaikuttaa tulevaan päätökseen.
Bosse aloitti, "Ei tää vaikuta, mä oon... siis kun on päätöksen aika niin mietitään sitten, nyt mietitään vain maailman mestaruuden voittamista."
Meinasi mun mielestä lipsahtaa, että mä oon päätökseni tehnyt. Kuulostaisi siltä, että jää eläkkeelle.

JTH

Well-known member
Ihan puhdasta arvausta: Bosse ehkä ajatteli, että jos mestaruus tulee, niin siihen on hyvä lopettaa. Mutta saattaa olla, että uusi Voortti tuntui niin hyvältä, että mieleen onkin hiipinyt että jos kuitenkin vielä yksi vuosi. ?

Petter ? Ehkä siellä odotellaan Fordilta vapautuvaa paikkaa ?

RITA#28

Banned
JTH sanoi:
Petter ? Ehkä siellä odotellaan Fordilta vapautuvaa paikkaa ?
Ja täällä seurataan rallia?? Jos et teidä niin tiedoksi vain että Petterin välit Fordin kanssa on todella huonot!

Viimeksi muokattu:

JTH

Well-known member
v.2000 ? Mikäs vuosi on ensi vuosi ? No joo, kyllä suhteet pitää olla kunnossa, ettei koko homma mene ihan McLareniksi.

Ja eihän Petter minkään tallin kannalta ole oikein tulevaisuuden nimi. Tällä hetkellä hän on kyllä kova kuski, mutta joskus sekin alkaa miettiä vetäytymistä. Varsinkin jos hermoja syödään kuten nyt on käynyt Subben auton kanssa jo pari-kolme vuotta.

RITA#28

Banned
JTH sanoi:
v.2000 ? Mikäs vuosi on ensi vuosi ? No joo, kyllä suhteet pitää olla kunnossa, ettei koko homma mene ihan McLareniksi.

Ja eihän Petter minkään tallin kannalta ole oikein tulevaisuuden nimi. Tällä hetkellä hän on kyllä kova kuski, mutta joskus sekin alkaa miettiä vetäytymistä. Varsinkin jos hermoja syödään kuten nyt on käynyt Subben auton kanssa jo pari-kolme vuotta.
No nyt en ymmärrä tota alkua?? Mitäs väliä sillä on mikä vuosi on? Petteri ajoi silloin Fordilla!
En usko että tulevat fordilla ajamaan.

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
RITA#28 sanoi:
No nyt en ymmärrä tota alkua?? Mitäs väliä sillä on mikä vuosi on? Petteri ajoi silloin Fordilla ja ei saanut kirjallista sopimusta niin lähti subarulle, petteri oli erittäin vihainen fordille... Ja kun mies lähti subelle oltiin fordilla erittäin vihaisia... Huonot välit ovat edelleenkin! Enkä usko että tulevat fordilla ajamaan.
Ritaa kannattaa uskoa, sillä kaverilla on inside -tietoa tästä asiasta. Joten kannattaa laittaa turpa soukeammalle ja olla hiljaa.

Ihan vaan tiedoksi teille muille. :ahem:

JTH

Well-known member
Trullinkaasu sanoi:
.... Joten kannattaa laittaa turpa soukeammalle ja olla hiljaa.
..
Joo sorry, mä sekoitin. Luulin että tämä on keskustelufoorumi.

Kenenkään tietoja ei ole kiistetty eikä kiistetä. Se pointti tuossa oli, että kyllähän meistä jokainen hieman muuttuu ja voi tasaantua 6-7 vuoden aikana. Varsinkin jos tarjolla olisi voittaja-auto voittajatiimistä. Mutta toisaalta jos tilanne on edelleen tulehtunut, ei sopimuksista tarvitse varmaan edes neuvotella. Niin ja eihän vielä ole edes mitään vapaata paikkaa olemassakaan.

mjs

Long easy right sumppuun
Uskotaan, uskotaan. Niinpä se vaan on että ei Petterillä taida hirveästi olla noita vaihtoehtoja tallien suhteen. Ja Suzukista nyt ei taida oikein kukaan tietää, millaisella ryminällä ja ennen kaikkea millaisella satsauksella sieltä päin tuulee kun saavat pakettinsa kasaan. On meinaa Suzukin tiedotuspolitiikka ollut melko salamyhkäistä tähän mennessä. Tosin rattimiehiä pitäisi olla markkinoilla kiitettävästi, sen kun valkkaa parhaat päältä.

Trullinkaasu

Well-known member
JTH sanoi:
Joo sorry, mä sekoitin. Luulin että tämä on keskustelufoorumi.
Joo, tais sulla jäädä aamulääkkeet ottamatta kun tuollaista väität. :idea: :idea: :ahem: :ahem: :idea: