Champ Car World Series- peli

Marko-Irwin

Well-known member
Sijainti
Turku
Olen tässä viime aikoina ottanut yhteyttä moniin pelin tekijä firmoihin kuten EA:han ja edeniin, olen ehdottanut heille että tekisivät nyt vihdoin ja viimein päivittyneen version tuosta CART Precision Racingista.
Luulisi nyt että edes EA:ta kiinnostaisi, kun meni noi Formula 1- pelin teko oikeudet Liverpoolin studiolle
Cart on paljon mielenkiintoisempi sarja ja sen saisi varmasti tehtyä helposti pelille.
No okei onhan noi säännöt hieman epäselvät, mutta jos esim. Paul Tracy selvittäsi ne pelissä ,niin uskoisin että voisi mennä kuumille kiville, olenko oikeassa?
Jos EA tekisi pelin siihenhän voisi vihdoin ja viimein lisätä tuon helppokäyttöisen Rataeditorin kun NHL ja Maddenissa on oman juokkueen pyöritys, ainakin olisi vasta isku IndyCar Seriesille joka IRL teetti(Aivan surkea peli, ideana on ajaa ympyrää!)
Cartissa on sentään ratojen moninaisuus.
Olisi mielenkiintoista tietää toisten mielipiteitäkin jotten olisi ainoa pelin puolesta puhuja...

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Mietinkin tuossa Salon debyytin jälkeen mikä on uusin/parhain cart-peli.. ja en keksinyt vastausta. Tuota Precisionia olen kait joskus (demona?) kokeillut,mutta kyllä tilaus uudelle cart pelille olisi olemassa... onko siis sellaista? kenties Papyrykseltä??

Petri Piira

Olivier Gavetta
Papyrus ei ole kai mitään erikoista vihjaissut tulevista peleistään, mutta kilpa-autojen parissa jatkavat kuitenkin.