Chilen MM-ralli 2023

Bullet Tooth Tony

Well-known member
Liittynyt
24.9.2016
Viestit
291
Onhan niitä sitten. Tuomis-Tomilla on mielestäni hieno sanonta lajin ottamisesta tosissaan muttei vakavissaan.
Kalle ja ratapuolella Kimi eivät osaa ottaa työtään liian vakavasti. Tällöin koko potentiaali tulee käyttöön.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1290
Kalle ja ratapuolella Kimi eivät osaa ottaa työtään liian vakavasti. Tällöin koko potentiaali tulee käyttöön.
Kimi on kyllä huono esimerkki potentiaalin käytöstä. Harva F1 -kuski on jäänyt niin kauaksi todellisesta potentiaalistaan.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1290
Ei kai niitä F1:n maailmanmestareita nyt ihan joka ABC:n pöydässä kahvittele.
Ei, vaikka maailmanmestaruus tulikin siksi että Alonson kasetti ei kestänyt liian nopeaa tulokatallikaveria, mutta olen itsekin sitä mieltä että kun kaikki osui kohdalleen, niin Kimi oli vuosisadan nopein kuski. Harmi vain että tämä tapahtui uralla ehkä kahdesti: Mclarenilla ja sitten myöhemmin Lotuksella kun puolen vuoden runkkaamisen jälkeen saatiin ohjaustehostin sellaiseksi kuin Kimi tykkää. Varsinkin tuo Mclaren -aika oli huikeaa katsottavaa kun hommat toimi, ja kamalaa kärsimystä kun se saatanan moottori hajosi taas.

Fanina hiukkasen harmittaa että Kimi ei koskaan jaksanut panostaa niin paljon että olisi oppinut nopeaksi myös muilla autoilla. Tätä tarkoitin sillä että jäi kauaksi potentiaalistaan, koska Kimillä oli mielestäni potentiaalia paljon enempään kuin mitä saavutti. Mutta olisiko Kimi itse ollut onnellisempi kuin nyt? Minä arvaan että ei. Kimi teki uran ja tienannut varmaan satoja miljoonia tekemällä just sen verran mitä haluaa. Tätä on pakko kunnioittaa ja arvostaa. En siis väheksy Kimin saavutuksia, mutta olen sitä mieltä että tekemällä enemmän duunia olisi ollut mahdollisuuksia saavuttaa vielä paljon enemmän.
 
Ylös