CS

• Viestiketjun aloittaja bernie
  • Aloituspäivämäärä

bernie

Guest
mitäs ihmettä on tehty väärin/pitäisi tehdä kun on sekä uusin versio HL:stä että CS:stä ja kun yritän sukeltaa pelin uumeniin niin se sanoo,että "couldn`t get list of servers" ja sama homma aina ku yrität päivittää serveri-listaa. toisaalta myöskään edes oman serverin laittaminen päälle ei onnistu sillä koko ruutu menee mustaksi ennenku masiina aloittaa edes lataamaan ko.maan karttaa. siis,mikä hemmetti on vialla? (yhteys siis pelaa,ja koska omaan aadeeässällän valitsin sen kohdan dsl tai nopeampi)

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Haeppa ja asenna sellainen ohjelma kuin "the all seeing eye"

Ettit sillä serverit ja se osaa sit käynnistellä serveriä kaksoisklikkaamalla cs:n...

Vaikee tosta nyt mennä suoraan mitään sanomaan että mikä siinä maksaa jos netti muuten kuitenkin pelittää.

Eihän sulla mitään palomuureja ole, jotka vois blokata tuollaiset UDP-portti pelihässäkyt huispuis?

bernie

Guest
domppari; kiithosta neuvosta,vaan mistäs helvatasta ton "the all seeing eye":n oikeen saa? voitko heittää vaikka jonkun linkin tai jotain ni auttais.
palomuurijutuista en tiedä,mutta ilmeisesti niitä ei ole(ainoa mikä voi kai edes tulla kyseeseen lienee toi f-secure virustorjuntaohjlema,mutta ei kai sekään sentään estäisi pelaamista?)Tai näkeekö sen suoraan jostain paikasta,että onko mulla asennettuna joku palomuuri jonnekin?

tällännen kettu kun tän tietotekniikan kanssa oon

bernie

Guest
right.kokeilin tota sun ohjelmaa,mutta pitkä miettimisen jälkeen se totes että o servers available(tai jotain vastaavaa)...Onko ainoa mahdollisuus nyt se,että joku palomuuri estää pelaamiseni? voiko se johtue virusohjelma f-securesta???

bernie

Guest
huomio.kun kone käynnistyy niin tuloee sellane f-secure logo,jossa lukee pienellä että firewall=palomuuri? sekö piru on kaiken takana? domppari,miten saan sen poistettua? auttakee!!!!

bernie

Guest
huomio: edellinen kysymykseni jäävättäköön,sillä palomuuri on purettu. seuraava ongelma; kun käynnistä CS:n ja meen online gamesiin niin masiina väittää että en omaa uusinta versiota pelistä ja vie minut jollekkin nettisivulle,mutta sitten taas yhtäkkiä se sanookin (kun yritän ladata uudempaa versiota)että mulla on jo se uusi versio..rkele kun ei nää voi ikinä toimia niinku pitää!

bernie

Guest
eiku koska se sano että cs on out of date,niin hain version 1.5. ropleema on,että sitä on penteleen vaikea installoida,koska aina se sanoo että installoi sinne missä on cs,mutta ei se hyväksy mitään kansiota mitä oon ehdottanu.kuuluin pikkulinnuilta,että updatea on 2 versiota,toinen erilliseen cs peliin,ja toinen mod-versio joka minun pitäisi hommaa koska cs:ni rakenttuu hl:n päälle...että nyt tarvitaan mod-versio-cs-updatea! koska ehkä tämä eka hakemani update oli väärä versio(sieltä dompparin linkistä sen otin kyllä)

Jami

Well-known member
Sijainti
Pohojanmaa
Laita nyt herran jestas se palomuuri takaisin siihen koneseen! F-securen palomuurissa on muistaakseni valmis reikä tuolle pelille joka käyttää siis portteja TCP/IP:n portteja 27005 ja 27015, jos ei toimi, laske sitä turvatasoa, vai millä nimellä se mahtoi ollakaan.
Joka tapauksessa annat Counter-Striken (hl.exelle) oikeudet mennä nettiin, niin toimii. Samoin kuin annat tuolla The All-Seeing Eyelle (eye.exe) mennä nettiin että löydät niitä pelipaikkoja.

Siis sinulla on retail paketti tuosta Half-lifestä jossa tuli mukana tuo Counter-Strike?

Jos näin on tarttet siihen päivityksen, joka löytyypi: Täältä
Toinen paikka mistä varmasti löydät apua tuohon asennusongelmiin on Tämä

Kannattaa kahlata nuo topicit tuolta läpi ennenkö alat uutta tehdä, että saat vastauksia. Ja muista kirjoittaa asiallisesti että saat asiallisia vastauksia, eikä vain mitään nyyppä postauksia takaisin.

Toivottavasti vähä jeesas wink

Jami

Well-known member
Sijainti
Pohojanmaa
Niin ja lisäyksenä vielä että useimmilla serverillä tarvitaan Cheating Death niminen pikkuohjelma, joka niinkuin nimestä voi päätellä käräyttää nämä huijarit. Tosin pyörii niitä siltikin joissan servereillä.

Tuon ohjelman saat esim. United Admineitten sivuilta

Tuo Win32 client versio sitten. Se vain installoidaan, ja ennenkö käynnistät pelin laita tuo päälle. The All-Seeing Eyessä on mahis laittaa tuo auttomaattiseksi siten että se käynnistää tuon kun peliserveri sitä vaatii, mutta ainakin mun kone vetää kontilleen kun se on sillai asetettu, että minä käynnistän sen aina ensin ennenkö menen peliin.

bernie

Guest
oli kliffat linkit ku annoit..enivei,siis mulla ei ollu pohjalla ku se alkup.hl.ei mitään countteria,vaan se on haettu netistä eriskeen. mikä ongelma miulla sitte on? no,äskön taas ku yritin mennä pelaan(versio cs:stä ilmeisesti 1.5)niin se sano että se on out of date, and will now..jotain,ettii netistä uudemman,mutta ku ongelma on piru vie se,että mun mielestä se 1.5 on uusin versio!!! ainakin netissä ne kaikki download-sivujen cs:t on kanssa 1.5 versioita..no joo palomuuri on pystyssä taas,mutta nyt turvallisuus tasoa on lievennetty nettipelaamiseen sopivaksi.eipä auttanut sekään.
voisko joku vaan simppelisti sanoa,että mitä teen kun aion poistaa noi kaikki hl:t ja countterit tms..ja sitte asentaa ne järjestyksessä uuestaan niin että saan tän homman toimii,eli:
1.asennan hl:n.(se on se ikivanha peli)
2.haen jostain sivuilta countterin,(mikä versio?)
3.menen pelaamaan

kuulostaako siltä että voisi toimia tällä kertaa iliman ongelmia? vai teenkö taas jotain väärin?

Jami

Well-known member
Sijainti
Pohojanmaa
joo järjestys kuulostaa toimivalta, vain että seuraavat muista.

1. Asenna Half-life
2. Asenna siihen kaikki mahdolliset päivitykset, että saat sen versioon Half-Life 1.1.1.0.
3. vasta sitten asennat Counter-Stike 1.5 version, joka on 121 megaa, että jos sulla on joku erikokokoinen tiedosto, niin sitten sulla on väärä.
3a. käynnistä countteri ja tarkista että ruudun oikeassa ylälaidassa näkyy versio 1.1.1.0, jos näin ei oo, toista vaiheita 2 - 3 kunnes näin on.
4. Asenna Cheating-Death, versio 4.1.0 tällä hetkelllä, päivittyy tiheesti
5. Asenna The All-Seeing Eye.
6. Pelaa ja tapa niin perkuleesti :D

Noin karkeesti ottaen toi menee.

bernie

Guest
ourait.alotan operaation ilmeisesti huomenna ja lupaan raportoida tilanteen kehittymisestä(luultavasti homma ei nimittäin suju ilman vastoinkäymisiä=)

bernie

Guest
operaatio on saanut uuden käänteen..yrittäessäni installoida uudestaan half lifea se sano,että hl.exe on luonut jonkun virhelokin eikä toimi..no paniikki iski,kunnes poistin koko systeemin ja löysin counter strike 1.0.0.0 verion itsenäisenä pelinä(ceedeenä),jonka asensin,nyt olen lataamassa jonain retail versiona update cs.1.5 systeemiä..raportoin jahka oon saanut sen imutettua.

bernie

Guest
rkele nyt on lähellä ettei kone lennä pihalle!! okei, imutin sen retail countterin ,vaan sitte ku käynnistin sen asennukseen niin se perkele vaan tekee niin että kun tarpeeksi painan sitä continue/vai oliko se next nappulaa niin se alkaa tsekkaa netistä update -versiota=vaikka juuri sehän on se update versio itsessään!!! miksei nää voi ikinä toimia...saatanan saatana..anteeksi kielenkäyttöni,mutta eikö netissä mukamas voi pelata missään CS:n versiolla 1.0.0.0?? häh?

bernie

Guest
nollataan tilanne= cs pyörii!!!!!!!!!! ainoo että kaikki vaatii sen cheat-deathin, enkä tajua vaikka hain sen sun linkistä (versio 4.1.0) niin miksi ne ei hyväksy sitä,kuulema käytössä jo uudempi versio,mutta se ohjelma ei suostu hakemaan uudempaa versiota ku se on omasta mielestään uusin versio??