Danica Patrick

Archtur

Well-known member
Liittynyt
16.3.2001
Viestit
503
Sijainti
*
Voi poijaat !

CART sarjan Toyota Atlanticissa Bobby Rahali tiimissa ajava Danica Patrick on FHM sivuilla aika nayttavat kuvat !!! Kylla meidan Sanna Pinola jaa toiseksi :D

http://www.fhmus.com/girls/covergirls/220/Default.asp?area=&id=220&page=1

Hmm Jos ja kun Danica Patrick sattuu nousemaan tai paasemaan CART sarjaan ajamaan, voi olla mediamylly valmis ja kiinnostus nousta hiukan sarjaan kohtaan ja kuskia, ettei siina enaa IRLlässä pörräävän Sarah Fisher taida enaa parjata.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
:) Eipä FHM:ssä ja Maximissa juuri rumia naisia nähdäkkään, joten kaikki kyseisiin lehtiin päässeet voivat olla onnellisia avuistaan...

Mutta ei se Sannakaan nyt hullummalta ehkä näyttäis, jos FHM:n kuvattavaks pääsis. On se noilla kuvaajillakin hieman eri ammattitaito kuin Seiskan, Iltalehden ja Ilta-Sanomien kuvaajilla, jotka...
 

tyyne

Member
Liittynyt
30.1.2001
Viestit
22
Zep:
:)
Mutta ei se Sannakaan nyt hullummalta ehkä näyttäis, jos FHM:n kuvattavaks pääsis. On se noilla kuvaajillakin hieman eri ammattitaito kuin Seiskan, Iltalehden ja Ilta-Sanomien kuvaajilla, jotka...
(Aluksi pitää ilmoittaa, että olen nimimerkistäni huolimatta maskuliini - tai ei kai sillä oikeastaan ole mitään väliä.)
Joo olen samaa mieltä. Tutkailin todella tarkasti tämän ulkomaanelävän kuvia ja tulin siihen lopputulokseen, että Sannalla olisi paremmat edellytykset jos hän suostuisi menemään vastaaviin kuviin. Sannahan on Nainen tuohon poikamaiseen tyttöön verrattuna.
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Kun tähän maailmaan mahtuu kaikennäköisiä kummajaisia Israelilaisesta euroviisuvoittajasta ja Janinan ex-managereista lähtien, niin kyllä mulla tuli toisen katsomiskerran jälkeen mieleen, että onkohan tuo nyt ihan satavarmasti nainen?

Mikäs siinä, maailman nopein transvestiitti/sukupuolen vaihtaja kilpa-autoilija...
 

No Fear

Well-known member
Liittynyt
15.10.2001
Viestit
51
Sijainti
Turku
.......tämä taitaa olla rakkautta.....kyllä pistää paantuneemmankin Cart fanin ovaalisarjan fanilistaan :p
 
Ylös