Diktatuuripolli

Kummalle puolelle hauaisit?

• Oikeistodiktatuuriin, jonne olisi laitettu vasemmistolaiset kansalaiset

Äänet: 0 0,0%
  • Vasemmistodiktatuuriin, jonne olisi laitettu oikeistolaiset kansalaiset

Äänet: 0 0,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    0
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mangelo

Well-known member
Jos suomen valtio jaettaisiin mielivaltaisesti kahdeksi diktatuuriksi, niin kummalle puolelle haluaisit? Oletetaan maantieteelliset sijoittumiset ja ihmissuhteet merkityksettömäksi tekijäksi.

Viimeksi muokattu:

oldez

Well-known member
Mitä tässä niin kuin oikeasti haetaan? Siis jos on oikeistolainen niin eikö sitten joudu vasemmisto vallan alle? Jos on vasemmistolainen niin sitten päätyy oikeistovallan alle. Vai kysytäänkö tässä että haluaisinko esim. minä mennä oikeistolaisena vasemmistolaisten joukkoon oikestovallan alle vai mitä häh?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Minä tahdon siihen diktatuuriin, jossa ollaan kuin Kellopeliappelsiinissa jälkeen hoidon konsanaan.

Haluan myös ketjun lukkoon. *odottaa*

Mangelo

Well-known member
Mitä tässä niin kuin oikeasti haetaan? Siis jos on oikeistolainen niin eikö sitten joudu vasemmisto vallan alle?
Eikun kaikki olisi laitettu parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan sille puolelle, jolle eivät kuulu. Itse saisit valita kummalle puolelle menet.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Oikeastaan ihan se ja sama. Kaikki puoliskon asukkaat olisivat kuitenkin suurinpiirtein samaa poolia. Paitsi se diktaattori.

oldez

Well-known member
Eikun kaikki olisi laitettu parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan sille puolelle, jolle eivät kuulu. Itse saisit valita kummalle puolelle menet.
Jos kaikki on laitettu sille puolelle jonne eivät parhaan mukaan kuulu niin miksi minä saisin sitten valita kummalle puolelle menen? Sulla ei ole tämä diktatuuri oikein hallussa.

Mangelo

Well-known member
Jos kaikki on laitettu sille puolelle jonne eivät parhaan mukaan kuulu niin miksi minä saisin sitten valita kummalle puolelle menen? Sulla ei ole tämä diktatuuri oikein hallussa.
No vaikka siksi että olet diktaattoreiden isän kummipojan poika.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mä mietin hetken, sit totesin, että vittu kun kiinnostaa ja postasin jotain ihan helvetillisellä kiireellä ennen lukitusta.

oldez

Well-known member
Mä mietin hetken, sit totesin, että vittu kun kiinnostaa ja postasin jotain ihan helvetillisellä kiireellä ennen lukitusta.
Joo ymmärrän nyt miks Zaikom aina lukitsee nää toikit. Ne on vaan niin paskoja ja epäonnistuneita.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Haluatko turpaan oikealla nyrkillä vasempaan silmään vai vasemmalla nyrkillä oikeaan silmään?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.