Eikun kaikki olisi laitettu parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan sille puolelle, jolle eivät kuulu. Itse saisit valita kummalle puolelle menet.Mitä tässä niin kuin oikeasti haetaan? Siis jos on oikeistolainen niin eikö sitten joudu vasemmisto vallan alle?
Jos kaikki on laitettu sille puolelle jonne eivät parhaan mukaan kuulu niin miksi minä saisin sitten valita kummalle puolelle menen? Sulla ei ole tämä diktatuuri oikein hallussa.Eikun kaikki olisi laitettu parhaan saatavilla olevan tiedon mukaan sille puolelle, jolle eivät kuulu. Itse saisit valita kummalle puolelle menet.
No vaikka siksi että olet diktaattoreiden isän kummipojan poika.Jos kaikki on laitettu sille puolelle jonne eivät parhaan mukaan kuulu niin miksi minä saisin sitten valita kummalle puolelle menen? Sulla ei ole tämä diktatuuri oikein hallussa.
Onko tää sitten joku sadisti-polli?No vaikka siksi että olet diktaattoreiden isän kummipojan poika.
Sama. Toisessa asiaa käsittelevässä toikissa äänestin kurskia, kostoks.Mä mietin hetken, sit totesin, että vittu kun kiinnostaa ja postasin jotain ihan helvetillisellä kiireellä ennen lukitusta.
Joo ymmärrän nyt miks Zaikom aina lukitsee nää toikit. Ne on vaan niin paskoja ja epäonnistuneita.Mä mietin hetken, sit totesin, että vittu kun kiinnostaa ja postasin jotain ihan helvetillisellä kiireellä ennen lukitusta.
Olipa yllätys :frank:.... vittu kiinnostaa...