Eduskuntavaalit 2007

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Mistä minä tiedän mikä naistenmies Patriot tai Formulanomi on. Ovat vaan itse lähteneet retsostelemaan tällä 'saamattomuudellaan' ja toinen on vielä jopa lyönyt sätissä jonkun vedon toisen forumistin kanssa, kumpi saa ensin piirakkaa.:ahem:
Milloin minä olen muka suhteistani retostellut tai ylipäätään kirjoitellut ? Saatikka lyönnyt vetoa!?

Vaikea olla lähtemättä samalle linjalla Moen kanssa, mutta kait tää hammasta purren onnistuu. :ahem: Ja Moelle tiedoksi, että syy ei ole se kun uhkailet pistäväsi entistä pahempia herjauksia peliin.

Miten aikuinen mies voikin olla noin lapsellinen, mutta kait sä saat intoa joidenkin tyyppien hartaasta fanituksesta. :ahem:
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Formulanomi sanoi:
Miten aikuinen mies voikin olla noin lapsellinen, mutta kait sä saat intoa joidenkin tyyppien hartaasta fanituksesta. :ahem:
Aijaijai. Kyllä Moe nyt suuttuu. Nyt tulee takaisin oikein isän kädestä. Sille ei nimittäin vittuilla ilman että se vittuilee takaisin. Kohta saat kuulla miten kiveksesi ovat surkastuneet ja muuta vastaavaa :nope:
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
Kokoomuksen mainoksessa vittuillaan suoraan Haloselle ja Lipposelle:rolleyes:
Niin, vittuilevat sille mitä he ovat tehneet todistetusti. Eivät vihjaile kuvitteellisista teoista kuten eräät.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Milloin minä olen muka suhteistani retostellut tai ylipäätään kirjoitellut ? Saatikka lyönnyt vetoa!?

Vaikea olla lähtemättä samalle linjalla Moen kanssa, mutta kait tää hammasta purren onnistuu. :ahem: Ja Moelle tiedoksi, että syy ei ole se kun uhkailet pistäväsi entistä pahempia herjauksia peliin.

Miten aikuinen mies voikin olla noin lapsellinen, mutta kait sä saat intoa joidenkin tyyppien hartaasta fanituksesta. :ahem:
Ai sä luulit että olit se 'toinen'.

Patriotilla oli vedonlyönti käynnissä.

Lopputuloksesta ei vielä tietoa.:rolleyes:

Mulle sopii muuten ihan hyvin, että se 'henk.kohtainen' naljailu käydään tuolla Vapaan puolella.:ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Törni sanoi:
Aijaijai. Kyllä Moe nyt suuttuu. Nyt tulee takaisin oikein isän kädestä. Sille ei nimittäin vittuilla ilman että se vittuilee takaisin. Kohta saat kuulla miten kiveksesi ovat surkastuneet ja muuta vastaavaa :nope:
:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
Niin, vittuilevat sille mitä he ovat tehneet todistetusti. Eivät vihjaile kuvitteellisista teoista kuten eräät.
Kuvitteellisesti isoa voittoa tekevät firmat ovat siirtäneet tuottavat yksikkönsä Suomesta pois? Että ollaan vaan kuviteltu kaikki?:doubtful: :rolleyes:

Joopa joo, sanoi rengit päissään!:alppu:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Kuvitteellisesti isoa voittoa tekevät firmat ovat siirtäneet tuottavat yksikkönsä Suomesta pois? Että ollaan vaan kuviteltu kaikki?:doubtful: :rolleyes:
Viittasitko tällä SAK/SDP:n mainokseen ? :eek:

Moe Szyslak sanoi:
Ai sä luulit että olit se 'toinen'.

Patriotilla oli vedonlyönti käynnissä.

Lopputuloksesta ei vielä tietoa.:rolleyes:

Mulle sopii muuten ihan hyvin, että se 'henk.kohtainen' naljailu käydään tuolla Vapaan puolella.:ahem:
Naljaile, vaikkapa itsesi kanssa. Tai niiden hartaiden fanien... :wink:

Opettele kirjoittelemaan selvemmin ja mieluummin aiheesta.
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Rusina sanoi:
Niin, vittuilevat sille mitä he ovat tehneet todistetusti. Eivät vihjaile kuvitteellisista teoista kuten eräät.
Olet sitä mieltä, että presidentin toimenkuvassa olevan henkilön ei kuulu kulkea paremmalla autolla :confused:
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Moe Szyslak sanoi:
Kuvitteellisesti isoa voittoa tekevät firmat ovat siirtäneet tuottavat yksikkönsä Suomesta pois? Että ollaan vaan kuviteltu kaikki?:doubtful: :rolleyes:

Joopa joo, sanoi rengit päissään!:alppu:
Mikähän SDP:n mainos noista on muuten puhunut?

---

Mainittakoon noista SDP:n televisiovaalimainoksista, että SDP pyrkii viittaamaan niissä suoraan Kokoomusta; ainakin nettisivujensa perusteella, missä mainitsevat Kokoomuksen jatkuvasti "sinisessä totuudessa".

Onko SAK:lta tullut kolmaskin vaalimainos mistä puhut? Takkahuone+ruokapöytä videot nähnyt, eikä niissä ollut tuota.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
ettelbruck sanoi:
Kun tää nyt on jonkinlainen moottoriurheilufoorumi niin tiedättekö kenellä nykyisellä puoluejohtajalla on merkittävimmät kytkökset autourheiluun?
Mua kiinnostaisi kanssa tämä. Voisitteko politiikkaurpot keskittyä oleellisiin asioihin, eli vastata tähän ettelbruckin hienoon kysymykseen ja lopettaa lässytys kiitos ja piste. :thumbfh: :)
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Sam sanoi:
Olet sitä mieltä, että presidentin toimenkuvassa olevan henkilön ei kuulu kulkea paremmalla autolla :confused:
En välttämättä. Kuten sanoin ei tuo Kokoomuksen mainos ole parhaimmasta päästä, mutteivat sentään ota kuvitteellista tilannetta ja leimaa sillä SDP:tä.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Rusina sanoi:
Mikähän SDP:n mainos noista on muuten puhunut?

---

Mainittakoon noista SDP:n televisiovaalimainoksista, että SDP pyrkii viittaamaan niissä suoraan Kokoomusta; ainakin nettisivujensa perusteella, missä mainitsevat Kokoomuksen jatkuvasti "sinisessä totuudessa".

Onko SAK:lta tullut kolmaskin vaalimainos mistä puhut? Takkahuone+ruokapöytä videot nähnyt, eikä niissä ollut tuota.
Itseasiassa se näyttämättä jäänyt SAK/SDP:n mainos eli globalisaatiomainos olisi varmaan puuttunut tuohon Moen mainitsemaan asiaan.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
Kokoomuksen mainoksessa vittuillaan suoraan Haloselle ja Lipposelle:rolleyes:
En sanoisi niinkään. Siinä kumotaan ihan näppärästi demareiden (esim Moe), tyrkyttämä mielikuva kokoomuslaisista suurpääoman edustajina, jotka pörrää "ökyautoilla".
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Formulanomi sanoi:
Itseasiassa se näyttämättä jäänyt SAK/SDP:n mainos eli globalisaatiomainos olisi varmaan puuttunut tuohon Moen mainitsemaan asiaan.
Eli jäi näyttämättä se mainos, millä olisi ollut eniten potentiaalia olla ei-vääristelevä :p
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Sanotaan nyt vielä oma mielipiteeni puolueiden (SDP ja Kokoomus) mainoksista. Eivät nuo hyvän maun mukaisia ole, mutta en ymmärrä miten kokoomuslaiset kehtaavat vaatia demareiden mainosta pois, kun heillä itsellään on ihan saman tasoista sontaa. Minä en jaksa noista kummastakaan vetää hernettä nenään. Ihmettelen vain tuota loan heiton määrää.
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Eli demarinuoret tehneet pilkkakortteja Vanhasesta..

Noh.. puoluenuoret näköjään osaa käyttäytyä..puolin ja toisin.

Edit:
No voi sun perkele.. iltasanomissa jokatapauksessa tuo juttu
 
Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Sam sanoi:
Eivät nuo hyvän maun mukaisia ole, mutta en ymmärrä miten kokoomuslaiset kehtaavat vaatia demareiden mainosta pois, kun heillä itsellään on ihan saman tasoista sontaa.
Kappas, Kokoomukselta on tullut uusi mainos? Itse olen nähnyt sen mainoksen, missä Katainen ja Kokoomus pölisee ja mainitaan Punto, mistä et varmaan puhu.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jps sanoi:
En sanoisi niinkään. Siinä kumotaan ihan näppärästi demareiden (esim Moe), tyrkyttämä mielikuva kokoomuslaisista suurpääoman edustajina, jotka pörrää "ökyautoilla".
Emmä ole demari. Mä vaan äänestän niitä.:eek:

Olen OLLUT NuSu. Jäsenkin.:thumbup:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Sam sanoi:
Sanotaan nyt vielä oma mielipiteeni puolueiden (SDP ja Kokoomus) mainoksista. Eivät nuo hyvän maun mukaisia ole, mutta en ymmärrä miten kokoomuslaiset kehtaavat vaatia demareiden mainosta pois, kun heillä itsellään on ihan saman tasoista sontaa. Minä en jaksa noista kummastakaan vetää hernettä nenään. Ihmettelen vain tuota loan heiton määrää.
Olen tässä keskustelussa keskittynyt oikeastaan vain tuohon SAK/SDP mainokseen. Sekun on jonnin verran ärsyttänyt. Nuo muut eivät yllä lähellekään sitä.

Toki minua myös potentiaalisena kokoomuksen äänestäjänä (en ole vielä päättänyt ketä/mitä äänestän: vaihtoehtoina kokoomus/liberaalit) ärsytti hiukan tuo SDP:n kokoomuksesta vihjaileva mainos, mutta menkööt sinisten silmälasien piikkiin ko. reaktio. ;)

Viime aikojen mauttomat mainokset eivät anna kovin hyvää kuvaa valtakunnan ykköspäättäjiksi pyrkivien tahojen tyylitajusta ja tasosta. Vaalien jälkeen yksikään puolue ei ole siinä asemassa, että yksin pystyisi hoitamaan valtakunnan asiat 'kuntoon'. Jokainen valtaanpääsevä tarvitsee rinnalleen toisen puolueen, ehkä useitakin. Tuntuu uskomattomalta tämä kilpailijoiden mustamaalaus: miten sillä osoitetaan, että ollaan itse kypsiä ja valmiita hoitamaan koko kansan asioita. Vaalien jälkeen on kuitenkin tehtävä töitä yhdessä.

Tulee mieleen entisen työpaikan tilanne, jossa oltiin valitsemassa luottamushenkilöä. Joillekin tärkeintä oli valita sellainen, joka pystyy haistattamaan työnantajalla pa*kat. Sekö on yrityksen menestymisen ja työpaikan säilyvyyden kannalta tärkein ominaisuus?

Tiedän olevani 'maitotyyppi' ilman särmää, mutta silti ... liiallinen repiminen ja kilpailijan/vastapuolen mollaaminen ja halveksiminen ei ole kenenkään eduksi.
Samaa mieltä siis muuten, mutta lisäyksellä, että kyllähän ennenkin ollaan vaalien jälkeen se keskinäinen nokittelu unohdettu/sovittu. Poliitikoilla on lyhyempi muisti...

En kyllä itse tykkää, jos jatkossa lähdetään amerikkalaistyyliiseen nokittelumainontaan/vaalikampanjaan. (siinä tuppaa asiat nimittäin unohtumaan, vähän niinku tässä keskustelussakin...;) ) Oikeastaan aika yllättävää, että juuri nimenomaan SDP tai sitä hyvin lähellä olevat "piirit" ovat lähteneet ensin tälle linjalle.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Rusina sanoi:
En välttämättä. Kuten sanoin ei tuo Kokoomuksen mainos ole parhaimmasta päästä, mutteivat sentään ota kuvitteellista tilannetta ja leimaa sillä SDP:tä.
Onko siinä mukana Kokoomuksen nuorisokaarti, jps ja Formulanomi?:D
 
Ylös