Elämässä vituttaa

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jonkinlaisena luonnollisena jatkumona forumilla närpee -toikille tämä.

Minua vituttaa juuri nyt: Suomalaisturistit, jotka haluavat asioida paikallisten kanssa suomeksi ja vaikka käy ihan päivänselväksi, että vastapuoli ei nyt tätä käytettyä kieltä osaa, hommat hoidetaan loppuun rautalangalla ja suomenkielellä. Vittu.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ja tässä toikissa sitten jokaisen vitutusilmoituksen on päätyttävä sanaan vittu. Muuten ei ole riittävästi teini-iän uhoa ilmoilla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jonkinlaisena luonnollisena jatkumona forumilla närpee -toikille tämä.

Minua vituttaa juuri nyt: Suomalaisturistit, jotka haluavat asioida paikallisten kanssa suomeksi ja vaikka käy ihan päivänselväksi, että vastapuoli ei nyt tätä käytettyä kieltä osaa, hommat hoidetaan loppuun rautalangalla ja suomenkielellä. Vittu.
Suomalaisturistit vittu ärsyttää suomessa vittu pysyisivät vittu ulkomailla vittu.

Suggestiivi

Kusihousunörtti
No voi vitun vittu ku toi vitun vittu pitää vittu tunkea joka vitun paikkaan. Haistakaa vittu. :alppu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Yleensä kun asioitsen Turussa suomeksi ja vaikka käy ihan päivänselväksi, että vastapuoli ei nyt tätä käytettyä kieltä osaa, hoidan hommat loppuun rautalangalla ja suomenkielellä. Vittu.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Vois väittää, että englantilaiset harrastaa tätä paljon enämpi.

Ei ristus, mä kirjoitin enämpi, ENÄMPI! Voi vittu!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Lähteäkö kutsumattomana huomenna Tampereelle, vaiko eikö lähteä Tampereelle. Vittu. Taidan aukaista neuvoa-antavan. Vittu.