Mielestäni virittäminen nokkein osalta on turhaa mutta puristusten nosto sekä kannen putsaaminen om aivan kohdallaan.Originally posted by v10:
Mikä olisi hyvä auto ei myytävien luokkaan?
Kannaattaako ylipäätään ollenkaan viritää moottoria, kun tankkauksen tulee kestää viisi (?) minuuttia? Antakaa esimerkkejä siitä kuinka kauan tankillisella ajaa eri autoilla.
Alfan syö kolmelitraiseksi kohtuuttoman paljon siviilinäkin...tietojeni mukaan 164 3.0 on myös tulossa mukaan ainoastaan GTV6 puuttuu sellainen vois olla kiva onhan nillä ja 75 turboilla menestyksekäs kisataustakin...Originally posted by JEP:
Ensi kesänä luokkaan on tulossa varmuudella 1-2 kpl. Alfa 75 V6 3.0. Ko. auton pitäisi olla kilpailukykyinen niin tehojen kuin ajettavuuden puolesta. Kulutus on ainut miinus...
olis kannattanut porukalla lukea sääntöjä ennemminOriginally posted by v10:
Me ollaan porukassa mietittu MR2 Toyotaa. Saisi varmaan ajaa, kun on paperilla vähemmän sport kun FX GT. Tosin vain 30kg painavampi. Painoa olisi vakiona vetävillä pyörillä 56%.
Kyllä ne säännöt ihan tarkasti tuli luettua. Siellahän lukee että urheiluautot ja niihin rinnastettavat erittäin tehokkaat ajoneuvot on kielletty. Sitten mainittu mm 911 ja Fiero. Jos mr 2 on urheiluauto vaikka se ei ole edes tehokas saatikka erittäin tehokas niin sitten se vaan on. Säännöt on vain kirjoitettu pitkin vittua, kun niissä ei selkeästi kerrota mikä on kielletty ja mikä ei. Teksti voisi olla selkeä: Keskimoottoriset autot kielletty. Kaksipaikkaiset autot kielletty. Yli 0.16hv/kg kielletty jne.Originally posted by Mad-Mike:
olis kannattanut porukalla lukea sääntöjä ennemmin
Mr2 fierot etc keskimoottoriset on kielletty eli ainoa ratkaisu ois perustaa ns GT luokka mutta sillloin vastaan tulisi myös tod näk. 911 Porschet Corvetet etc etc...
mr2 ois Roadsporttiin tosin passeli jos löydät auton joka tehty 84
Onhan Mr2 urheiluauto jos mikä...keskimoottori Tc kone ja kaksi paikkaa...sekä takaveto samoin kjuten jo X 1/9 fiude on urheiluauto...Ja väitinä tosissani että Mr2 pieksee mennen tulleen fieron joka ei mene missään suhteessa mihinkään tiedän ajoin semmoisiaOriginally posted by v10:
Kyllä ne säännöt ihan tarkasti tuli luettua. Siellahän lukee että urheiluautot ja niihin rinnastettavat erittäin tehokkaat ajoneuvot on kielletty. Sitten mainittu mm 911 ja Fiero. Jos mr 2 on urheiluauto vaikka se ei ole edes tehokas saatikka erittäin tehokas niin sitten se vaan on. Säännöt on vain kirjoitettu pitkin vittua, kun niissä ei selkeästi kerrota mikä on kielletty ja mikä ei. Teksti voisi olla selkeä: Keskimoottoriset autot kielletty. Kaksipaikkaiset autot kielletty. Yli 0.16hv/kg kielletty jne.
No onkohan se crx, jollain tulkinnalla kielletty? Onhan se urheiluauto siinä missä mr2 ja nopeampikin tehtaalta tullessa.
-Ei koska silloin ne ei sovi alkuperäisiin kiinnikkeisiin...mutta kuka sanoi että jos jotain on esmes tiellä ettei saisi rälläköidä sitä osaa pois...mutta tästähän ei ollut kyse eihän?Originally posted by v10:
Mike mites niitten jarrujen kanssa kun säännöissä sanotaan, että niiden (satuloiden) pitää sopia alkuperäisiin kiinnikkeisiin. Voiko käyttää sovitepaloja?
Ei.Originally posted by Mad-Mike:
-Ei koska silloin ne ei sovi alkuperäisiin kiinnikkeisiin...mutta kuka sanoi että jos jotain on esmes tiellä ettei saisi rälläköidä sitä osaa pois...mutta tästähän ei ollut kyse eihän?
Originally posted by Zep:
Tuossa kattelin E2-kisan tuloksia ja huomasin, et alkaa olla aika nimekästä porukkaa mukana. Ainakin seuraavat hemmot ovat ajaneet rataa oikein tosissaa:
Bengt Wiik
Tomi Furu
George Holm
Sune Häggblom
Nils-Gustav Wiik
kaikki näemmä kyllä samalta alueelta...
Tuskin maltan odottaa jahka eka Kemoran endurance-kisa koittaa ja ehkä Jurvassakin vois käydä, kun taitaa noi SM:t osua huonoille päivämäärille.