Toni Nieminen
Member
- Liittynyt
- 22.3.2001
- Viestit
- 8
Kevään ensimmäinen myyntiluokan (ma) kilpailu järjestetään Alastarolla sunnuntaina 8.4. Kilpailu alkaa klo 11.00. Lisätietoa www.gt-forum.net sekä lähiaikoina myös www.kysua.cjb.net.
Katselin noita sääntöjä hieman kriittiselläkin silmällä ja totesin, että myyntipakon luokka lähenee epäilyttävästi jokkista, ja sen näköisiä on valtaosa autoistakin. Tässä toisessa, eli siis EMA-luokassa, hämää se, ettei autolle voi tehdä juurikaan mitään. Ainakin rengassääntö pitäis vapauttaa, eli mikä tahansa tieliikenne hyväksytty regas tulisi sallia, samoin peltipakosarjat ja ruisku/tuplakaasarit (ah niitä imuääniä )Originally posted by Zep:
Luokka tuli varmaan tarpeeseen ja en missään nimessä lähtisi sitä mollaamaan -jotkut jo harrastivat sitä täällä?
Noissa luokissa nimittäin lepää suomalaisen rata-autoilun tulevaisuus aika pitkälti, vaikka kaikki eivät ole sitä valmiita myöntämään. Kun sais vaan noita kisoja tänne päin, niin varmasti lähtisin seuraamaan.
Ja jos joskus saa niin paljon rahaa ja intoa, että tulee mukaan kilpailijana, niin eiköhän luokka ole silloin endurance tai legends.
Ajetaanko Suomessa noilla legendseillä minkäänlaista sarjaa?Originally posted by Zep:
Ja jos joskus saa niin paljon rahaa ja intoa, että tulee mukaan kilpailijana, niin eiköhän luokka ole silloin endurance tai legends.
no itse olen toista mieltä kyllä Endurance ihan jees on tosin pakosarjat vapaat ja lukkoperä olisi pitänyt EMA luokassa sallia.Originally posted by Don Vito:
Katselin noita sääntöjä hieman kriittiselläkin silmällä ja totesin, että myyntipakon luokka lähenee epäilyttävästi jokkista, ja sen näköisiä on valtaosa autoistakin. Tässä toisessa, eli siis EMA-luokassa, hämää se, ettei autolle voi tehdä juurikaan mitään. Ainakin rengassääntö pitäis vapauttaa, eli mikä tahansa tieliikenne hyväksytty regas tulisi sallia, samoin peltipakosarjat ja ruisku/tuplakaasarit (ah niitä imuääniä )
Eli toistaiseksi HRF:n roadsport (tai vaikka SS 1300) vaikuttaa mielekkäämmältä. Ja hieman arveluttaa myös noiden liki vakiokuntoisten autojen kestävyys. Kun lähdetään tosissaan kiertämään asvalttirataa ympäri ja vielä 6h liki putkeen, niin siinä voi yks sun toinen paikka tykätä jokseenkin kyttyrää moisesta rääkistä...