Entä jos Häkkiseen ei olisi uskottu?

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Originally posted by PohjanAkka*:
<STRONG>Kylläpäs on hyvä F1-aiheinen keskustelu viety yön aikana väärille raiteille. :( Harmi! Näillä irtiotoilla ei juuri sponsoreita forumille hankita! :rolleyes:</STRONG>
No mutta. Olisit heti sanonut että tässä ollaan sponsorijahdissa. Mä olen täst'lähin erittäin virallinen. Anteeksi.

Hyvä F1-aiheinen keskustelu kyllä, mutta pahoin pelkään, että ilman meidän teinikakkaa saattaisi olla kuihtunut jo tämä :( Tämä ei siis teinikakan puolustukseksi vaan ihan yleiseksi harmitteluksi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Originally posted by Bobakki:
<STRONG> No mutta. Olisit heti sanonut että tässä ollaan sponsorijahdissa. Mä olen täst'lähin erittäin virallinen. Anteeksi.

Hyvä F1-aiheinen keskustelu kyllä, mutta pahoin pelkään, että ilman meidän teinikakkaa saattaisi olla kuihtunut jo tämä :( Tämä ei siis teinikakan puolustukseksi vaan ihan yleiseksi harmitteluksi.</STRONG>
Ei ollut tarkoitukseni mitenkään rajoittaa sananvapautta, mutta kun nämä hassuttelut on yleensä hoidettu tuolla "vapaassa". Olet varmasti huomannut Ylläpidon osastossa Antin ja muiden huolen forumin tulevaisuudesta ja rahoituksen hankkimisesta.
Kävijät voivat tietenkin auttaa esimerkiksi suosittelemalla yrityksiä (myös muita kuin moottoriurheilun kanssa tekemisissä olevia) mainostamaan F1-Forumissa. Tarkoitus on hoitaa mainostilan myynti kunnolla ja tehdä myynti esim. (oman) yrityksen tai toiminimen kautta. Lisäksi tarjoamme normaalin (tehottoman) bannerimainonnan lisäksi räätälöityjä, uusia ideoita käyttäviä mainoskampanjoita kiinteään kuukausihintaan.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Originally posted by PohjanAkka*:
<STRONG>Ei ollut tarkoitukseni mitenkään rajoittaa sananvapautta, mutta kun nämä hassuttelut on yleensä hoidettu tuolla "vapaassa". Olet varmasti huomannut Ylläpidon osastossa Antin ja muiden huolen forumin tulevaisuudesta ja rahoituksen hankkimisesta. </STRONG>
Olen minä ne tottakai huomannut, ja on se minunkin huoleni ;), mutta en silti usko, että minun kirjoitukseni tällä foorumilla muuttavat tilannetta suuntaan tai toiseen, sillä luulisi mainostajien jne. kiinnostuneen enemmän itse F1-forum-konseptista eikä niinkään tästä keskusteluforumista. Siis itse sivujen kävijämäärän uskoisin olevan tärkeämmän kuin tämän forumin.
 
Ylös